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a escolher o melhor software

Conheça Balto

O Balto AI escuta as ligações e, em seguida, ao vivo, informa aos representantes o que dizer em seguida. Os representantes recebem a linguagem específica de que precisam para fechar mais, negociar melhor e maximizar o valor do negócio. O treinamento de vendas clássico é difícil porque desperdiça ligações e os representantes acham difícil implementá-lo. A orientação ao vivo do Balto aproveita todas as ligações e cria hábitos de ligação positivos e produtivos sem esforço. Saiba como o Balto gera satisfação para seus representantes e aumenta a receita.

Quem usa Balto?

O Balto ajuda todos os tipos de centrais de atendimento, inclusive equipes de vendas, cobranças, atendimento ao cliente e arrecadação de fundos.

Balto Software - 1
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Balto Software - 5

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Balto

Balto

4,4 (10)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
41
21
4,3 (10)
4,4 (10)
4,5 (10)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
R$ 359,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
180
221
4,3 (4.013)
4,2 (4.013)
4,3 (4.013)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Balto

Zendesk Suite
Melhores recursos
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Real-Time Notifications
Zoho Desk
Melhores recursos
CRM
Imagem de marca personalizável
Priorização
LiveAgent
Melhores recursos
Gestão de caixa de entrada
Gravação de chamadas
Registro de chamadas
Call Center Studio
Melhores recursos
Armazenamento de documentos
Distribuição automática de chamadas
Registro de chamadas
Five9
Melhores recursos
Gravação de chamadas
Monitoração de chamadas
Registro de chamadas
Genesys Cloud CX
Melhores recursos
Distribuição automática de chamadas
Gestão de call centers
Gravação de chamadas
Bitrix24
Melhores recursos
Confirmations/Reminders
Gestão de clientes
Lembretes
Talkdesk
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gravação de chamadas
Relatórios e análise de dados
CloudTalk
Melhores recursos
Gestão de call centers
Gravação de chamadas
Registro de chamadas

Avaliações do Balto

Pontuação média

Geral
4,4
Praticidade
4,3
Atendimento ao cliente
4,5
Recursos
4,3
Relação qualidade/preço
4,4

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
60%
4
20%
3
20%
Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Capital de risco e capital privado, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Wow! Balto really helped us get sales people up to speed fast

5,0 há 6 anos

Vantagens:

Balto made it incredibly easy to bring someone from fresh hire to revenue generating in a short amount of time

Desvantagens:

Haven't run into any huge issues yet. Awaiting a few features but they are being built!

Sheinita
Insurance Agent, EUA
Seguros, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Balto

5,0 há 2 anos

Comentários: It helps me stay compliant on every call.

Vantagens:

I like the fact that the script lights up indicating I’ve completed it.

Desvantagens:

Sometimes it doesn’t work or connect to my calls.

Brendan
Training and Development Coordinator, EUA
Software, 51–200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Balto Review

3,0 ano passado

Vantagens:

In the right application, this software has utility for agents.

Desvantagens:

Our agents' conversations are very nuanced, and the AI was unable to be situationally intelligent.

Tony
VP of Sales and Business Development, EUA
Telecomunicações, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Balto User - Great Product for our Needs

5,0 há 3 anos

Comentários: Overall very positive.

Vantagens:

Balto has been a great tool for us from a coaching perspective and helps give our agents real-time rebuttals based on what the customer says.

Desvantagens:

Some of the reporting could be better laid out.

Resposta do Balto Software

há 3 anos

Hello Tony, Thank you for such an excellent review of Balto! Our team truly values and appreciates all of your feedback as we strive to maximize our customer satisfaction. We are thrilled to hear that you find Balto Real-Time Coaching useful in your business. We intend to surpass your expectations even further in the future! Team Balto

Brandon
President, EUA
Serviços financeiros, 51–200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Real Time vs Post Call Superiority

5,0 há 6 anos

Comentários: Overall, Balto is a great tool for increasing compliance adherence, overall sales / conversions, and suggestive call guidance. We've seen a 40% decrease in compliance violations as an organization in a period of 6 months. THIS IS HUGE in our world! We've also increased our conversions by 4% over the last 3 quarters by targeting areas of opportunity in missed voice progressions. Being in the industry for 15+ years, I would put my stamp of approval on the product all day long.

Vantagens:

The fact that the platform coaches and recognizes deficits in real time is crucial! Every other provider in our market does post call analytics, which we all know does no one any good, considering you've either A) Already broke the law, company policy, client policy, etc., or B) You've not converted the account and have lost money. Balto allows us to capitalize on these opportunities, getting manager engagement, while the consumer is STILL ON THE PHONE!

Desvantagens:

The downfall to the technology is that we have not yet synced the system to our CRM so there is seamless reporting integration. It makes things a little more challenging for our QA team to identify what phone number we spoke to the consumer on so multiple reports have to be compiled to extract the data points necessary for coaching.

Ariel
-, Argentina
E-Learning, Profissional autônomo
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

muy profesional

3,0 há 2 anos

Vantagens:

ayudar a los representantes de servicio al cliente a mejorar sus conversaciones y aumentar las ventas

Desvantagens:

limitacion del idioma, costo, limitacion de peronalizacion

David
IT Generalist, EUA
Telecomunicações, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Balto Anomaly Squared Review

4,0 há 3 anos

Comentários: Very well. It has been a great service for our buisness

Vantagens:

The efficiency and ease of use for the product.

Desvantagens:

Deployment was a task having to go through one by one on all computers

Resposta do Balto Software

há 3 anos

Hello David, Thank you for taking the time to share your feedback about Balto! Our team largely appreciates your review, and we are happy to hear that Balto is proving to be efficient and beneficial for your business. We intend on surpassing your expectations even further in the future! Team Balto

Britni
Recovery Specialist Supervisor, EUA
Serviços financeiros, 51–200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Very helpful to new hires!

5,0 há 3 anos

Comentários: Very happy with BALTO and what it has done for our new hires or people struggling on the phones.

Vantagens:

This helps newly hired employees feel more comfortable on the phone right out of the gate. It insures that they don't forget the most important things such as compliance pieces and has helped them to be overall more successful from day one.

Desvantagens:

We were wanting more robust data to be able to drill down deeper, but with a recent change made, it's much better and more clear to share with the employees.

Michael
Medicare Sales Agent, EUA
Seguros, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Helps with being compliant

5,0 há 4 anos

Vantagens:

It reminds you on key things you are missing in the sales presentation. It will listen to you speak and if you hit every point then its just a little reminder that you are doing your job correctly and asking all the right questions. If you think you missed something, Balto will show what you didn't say as part of your script so you can go back over it again. I like it, it helps my QA score.

Desvantagens:

It will automatically pop up on the screen you last put it on, so if you have only one screen it can be a little annoying. I have 4 screens so I just put it on the screen I use the least and if I need to look at it for something I missed its already there.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Closing Sales in a Flash!

4,0 há 5 anos

Vantagens:

It's been paramount in helping get our newest hire up to speed effectively and efficiently.

Desvantagens:

Still eager to find the right CRM platform to sync up with this.