LogMeIn Central

Quem usa o LogMeIn Central?

Pequenas e médias empresas, grandes empresas com TI interna, fornecedores de serviços gerenciados (MSP) e organizações de suporte técnico.

Conheça o LogMeIn Central

O LogMeIn Central é uma solução de gerenciamento de endpoint poderosa e fácil de usar, que permite aos profissionais de TI monitorar, gerenciar e proteger de maneira eficaz sua infraestrutura de endpoint. Independentemente de você ter funcionários remotos ou endpoints espalhados por todo o mundo, o LogMeIn Central oferece às organizações de TI velocidade, flexibilidade e as informações necessárias para aumentar a produtividade, reduzir custos de TI e reduzir riscos.

LogMeIn Central - Informação

LogMeIn Central

https://secure.logmein.com/home/central

Fundada em 2003

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LogMeIn Central - Visão geral de preços

O LogMeIn Central não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.


Versão gratuita

Não

Teste grátis

Sim

LogMeIn Central: implantação e suporte

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Instalado - Mac
  • Nuvem, SaaS, web
  • Instalado - Windows
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Ao vivo online
  • Documentos

Recursos do LogMeIn Central

  • Agendamento de manutenção
  • Auditoria de problemas
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Gerenciamento de correções
  • Gestão de capacidades
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de estoques
  • Gestão de licenças

Ver lista completa de Ferramentas de TI

  • Catálogo de serviço
  • Geração de relatórios de atendimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de contratos
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de lançamento
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do conhecimento
  • Portal de autoatendimento

Ver lista completa de Programas de Serviço de TI

  • Acesso remoto
  • Agendamento
  • Backup e recuperação
  • Bate-papo ao vivo
  • CRM
  • Cobrança e faturamento
  • Gerenciamento de correções
  • Gestão de edição
  • Gestão de projetos
  • Help Desk
  • Painel

Ver lista completa de Software MSP (Provedores de Serviços Gerenciados)

  • Gerenciamento de configuração
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de requerimentos
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento do custo

Ver lista completa de Software de Gestão de Ativos de TI

  • Antivírus
  • Análises de dados comportamentais
  • Correspondência de assinaturas
  • Criptografia
  • Gerenciamento de ameaças da web
  • Gerenciamento de dispositivos
  • Lista negra/branca
  • Registro de atividades
  • Segurança de aplicativos

Ver lista completa de Software de Segurança de Endpoint

  • Acesso para Celular
  • Alerta em tempo real
  • Gerenciamento da implantação
  • Gerenciamento de correções
  • Gestão de Remediação
  • Gestão de ativos de TI
  • Para MSPs (Serviços gerenciados)
  • Supervisão de rede

Ver lista completa de Software para Gestão e Monitoramento Remoto

LogMeIn Central - Alternativas

Mais alternativas ao LogMeIn Central

LogMeIn Central - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,5/5

Pontuação média

Praticidade 4,4
Atendimento ao cliente 4,2
Recursos 4,3
Relação qualidade/preço 3,7

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Jeff E.
ERP Software Implementation Specialist
Software, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/09/2020

"Perfect for Workstation Management!"

Comentários: I've used LogMeIn Central to manage user workstations across the networks of two manufacturing companies that I've worked for as the IT Administrator. I've also used Central to manage windows-based Digital Signage computers; both with great success!

Vantagens: I use LogMeIn Central to manage all of the user workstations within my organization. This allows me to remote into any user computer to help with troubleshooting, and to do a number of other management functions (ie, monitor hardware, software, anti-virus status, etc). I can also get specific hardware information (ie, graphic card or CPU model) using the Inventory functionality about any workstation in my Central Account. The Central Management Console allows me to see all of my user workstations, group them, setup notifications based on specific criteria (RAM or CPU utilization, new software installs, etc). There's also a File Manager where I can move or copy files from my workstation to the end users. There is a lot of functionality for managing updates, running scripts, etc, that I do not use.

Desvantagens: LogMeIn Central requires you to at least pay for a minimum of 25 workstations / installations, whether you use them or not, as this is a business-class product.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/09/2020
Avaliador Verificado
IT Manager
Entretenimento, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    2 /5
  • Relação qualidade/preço
    1 /5
  • Probabilidade de recomendação
    2/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/11/2019

"Great program but way to expensive"

Comentários: We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had about 70 computers to use LogMeIn for tech support. However as we grew to over 120 computers the annual license fee grew much faster to were it no longer was worth the cost.

Vantagens: The program is very easy to setup and use.

Desvantagens: The expense of the license fee drove us away and to find comparable software for less than 1/20 the cost.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/11/2019
Jax W.
Solutions Engineer
Serviços e tecnologia da informação, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    2 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    1 /5
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    1 /5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/10/2018

"Never Really Worked Reliably"

Comentários: We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.

Vantagens: It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.

Desvantagens: Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/10/2018
Darell B.
Owner
Segurança de rede e informática, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/08/2020

"Log Me In Central A Great Choice For Remote Support"

Comentários: I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily identify your customers computers. Also alerts are set to notify you of Windows updates and antivirus software that is outdated on each computer.

Vantagens: Log Me In Central has been my go to remote repair tool for my customers. The software is secure easy to use and is loaded with features.

Desvantagens: The pricing a little high to add features it costs to use but every feature is very useful for your business

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/08/2020
Loren D.
Chiropractor
Consultório médico, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/12/2019

"LogMeIn"

Comentários: LogMein Central has made it easier, faster and more practical to teach and train my staff at different and various times of the day from any location either party is at.

Vantagens: LogMeIn makes running a business easier by being able to teach employees pertinent training/information by connecting computers and demonstrating virtually together.

Desvantagens: Sometimes if an area of one of the participants have a slow or shaky internet connection, it makes it difficult to interact with one another on-line.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/12/2019