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Conheça NetSupport Notify

Ferramenta de alerta e mensagens unidirecional simples e de baixo custo, que permite que o administrador se comunique instantaneamente com os usuários da área de trabalho em organizações de qualquer tipo e porte. Envie notificações de rotina ou alertas urgentes para todas as áreas de trabalho ou as selecionadas (Windows, Mac ou Linux) ou envie grandes painéis de informações de um computador Windows ou dispositivo Android/Apple iOS. Diferentemente das soluções típicas de mensagens baseadas em LAN, o NetSupport Notify oferece um gateway de notificação local dedicado que permite a entrega direta de mensagens.

Quem usa NetSupport Notify?

Administradores de TI e coordenadores de tecnologia responsáveis pela integridade e desempenho das redes de suas organizações.

NetSupport Notify Software - 1
NetSupport Notify Software - 2
NetSupport Notify Software - 3
NetSupport Notify Software - 4

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NetSupport Notify

NetSupport Notify

4,8 (18)
£ 2,00
uma vez
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
30
Nenhuma integração encontrada
4,8 (18)
4,8 (18)
4,9 (18)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
€ 9,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
467
34
4,5 (5.014)
4,3 (5.014)
4,4 (5.014)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao NetSupport Notify

monday.com
Melhores recursos
Gestão de funcionários
Identificação do produto
Rastreamento de estoque
AlertMedia
Melhores recursos
Acesso para Celular
Comunicação multicanal
Notificações em massa
Cority
Melhores recursos
Gerenciamento de documentos
Gestão de conformidade
Manutenção de documentos da OSHA
Tekmon
Melhores recursos
Acesso para Celular
Formulários personalizáveis
Gestão de inspeções
HSI Donesafe
Melhores recursos
Aprendizado assíncrono
Autoria de cursos integrada
Certificação e licenciamento
A1 Tracker
Melhores recursos
Gestão de tarefas
Rastreamento de reclamações
Resolução de reclamações
Crises Control
Melhores recursos
Notificações em massa
Notificações em tempo real
Relatórios e análise de dados
Connecteam
Melhores recursos
Acesso para Celular
Planejamento de pessoal
Relógio de ponto online
FORM OpX
Melhores recursos
Acesso offline
Acesso para Celular
Agendamento

Avaliações do NetSupport Notify

Pontuação média

Geral
4,8
Praticidade
4,8
Atendimento ao cliente
4,9
Recursos
4,7
Relação qualidade/preço
4,8

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
78%
4
22%
Craig
Craig
Programmer, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Administração pública, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great piece of software, never had any problems with it, always ready when we use it.

5,0 há 7 anos

Vantagens:

Ease of use, open the software type in your notice select the users and off it goes. Invaluable piece of software to keep users informed of important notices or events.

Desvantagens:

Would really like a bigger text box on the notice that goes out so users do not have to scroll and more characters to work with.

James
IT Manager, Reino Unido
Bens de consumo, 2–10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Absolutely fantastic!

5,0 ano passado

Vantagens:

From the beginning speaking with sales they were thorough and very informative with selecting the correct programme of NetSupport that would fit our business needs perfectly, every step has been detailed. Installation was a breeze - the help they provided setting the programme up was remote and so easy. There is a lot of similar programmes out there that just don't work fluidly, this hasn't had one hiccup, any slight issues(which are our own lack of knowledge of the programme) we face the support is second to none with zero waiting time and they have every intention without hesitation to want to help rectify the problem. They are all very friendly with humour to match! i very highly recommend this programme to any business or alike needing something remote. i don't have one negative word to say about the entire service they provide.

Desvantagens:

nothing at all, the programme & service has been faultless from day one.

Charles
Director Of Information Systems, EUA
Hospitais e Saúde, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Used quite often in a hospital setting

5,0 há 2 meses Novo

Vantagens:

Ease of use. Ease of scheduling notifications.

Desvantagens:

There is nothing I don't like about the software

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 10.000+ funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

I like the alerts that we are given

4,0 há 5 anos

Vantagens:

the Alerts look nice and give me time to close down things before the systems reboots.. or it works great for just notifying staff of outages etc.

Desvantagens:

I don't really have any dislikes about this product. so far so good..

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Awesome Notification & Alert Software

5,0 há 4 anos

Comentários: Overall we are happy with notify and the quick replying support they provide. Instead of calling around to each department, we can now send a message out when we are going to conduct a fire drill or restart a server. Saves a bunch of time.

Vantagens:

The ease of use is what drew us to the notify. When you start up notify you select the options you'd like type your message and select the computers you want to receive it and off it goes. I don't know if they could have made it any simpler. You can sens messages that have audible alerts, messages that can't be skipped or ignored (timer). We also liked that it was multi platform.

Desvantagens:

Sometimes the updates make things difficult. We have had to use work arounds in the past until the developers pushed out and update to fix them.