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Conheça IT Glue

Fornecedores de serviços gerenciados acreditam que o IT Glue é eficaz, entregando-lhe mais de 30 prêmios do setor nos últimos dois anos. Uma olhada e não é difícil ver o porquê. It Glue automatiza e estrutura a documentação necessária para atender seus clientes. Os resultados: 50% ou mais do tempo que seus técnicos desperdiçam em busca de informações são eliminados. A redução do desperdício de tempo leva a um aumento da produtividade, a um melhor atendimento ao cliente e, em última análise, a margens mais elevadas. Cadastre-se para uma demonstração e descubra por que o IT Glue é uma parte essencial de cada pilha do MSP.

Quem usa IT Glue?

O IT Glue foi projetado para profissionais de TI. O foco é o mercado de fornecedores de serviços gerenciados (MSP na sigla em inglês).

IT Glue Software - 1
IT Glue Software - 2
IT Glue Software - 3
IT Glue Software - 4
IT Glue Software - 5

Está em dúvida sobre o IT Glue? Compare com uma alternativa popular

IT Glue

IT Glue

4,6 (231)
US$ 29,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
89
64
4,5 (231)
4,4 (231)
4,4 (231)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 99,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
135
14
4,7 (369)
4,7 (369)
4,6 (369)

Outras ótimas alternativas ao IT Glue

Atera
Melhores recursos
Acesso sem supervisão
Controle e acesso remoto
Gerenciamento de correções
Jira
Melhores recursos
Gestão de tarefas
Metodologias ágeis (Agile)
Planificação/Programação de projetos
Confluence
Melhores recursos
Armazenamento de documentos
Ferramentas de colaboração
Gestão da base de conhecimento
ConnectWise ScreenConnect
Melhores recursos
Acesso sem supervisão
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto
SolarWinds Service Desk
Melhores recursos
Alertas/Escalonamento
Gestão de tíquetes
Notificações em tempo real
Salesforce Sales Cloud
Melhores recursos
Contatos compartilhados
Para organizações e equipes de vendas
Rastreamento de clientes
Autotask PSA
Melhores recursos
Controle de horas e despesas
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Microsoft SharePoint
Melhores recursos
Compartilhamento de arquivos
Ferramentas de colaboração
Gerenciamento de documentos
Microsoft Edge
Melhores recursos
Barra de endereços
Gestão de favoritos
Motor de busca

Avaliações do IT Glue

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,5
Atendimento ao cliente
4,4
Recursos
4,5
Relação qualidade/preço
4,4

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
67%
4
30%
3
3%
Chad
Chad
VP Business Development, Canadá
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Essential business tool

5,0 há 4 semanas Novo

Vantagens:

It does what we need, we are able to keep our documentation processes standardized across our clients and our internal systems.

Desvantagens:

Nothing I outright dislike; it does what we need.

Victor
Systems Administrator, EUA
Serviços e tecnologia da informação, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Centralized Documentation Solution

5,0 há 4 semanas Novo

Comentários: My overall experience with itglue is that it is the best Documentation tool in the market.

Vantagens:

ITGlue has been our tool for years. I like that There are very little limitation and documentation is easier than ever.

Desvantagens:

The 2 things that I do not like are the mobile app and that there is no desktop solution for uploading files etc.

Joel
Joel
Founder, Canadá
Usuário do LinkedIn Verificado
Segurança de rede e informática, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Overall disappointed

3,0 há 3 anos

Comentários: It is regrettable that there is so little competition in this area. Because of this the product is expensive and the service poor. If there were more options we likely would have gone with a different solution. Hopefully there will be other players in the game by the time our agreement is up. Overall, we are disappointed in the value of this product.

Vantagens:

The main feature of the product is document storage and it does this well. For storing configurations about your client's technology, expiries and passwords, I do give it high marks. The permissions are very granular so you are able to allow many users (and even clients) appropriate access. Whatever information you have for your client, there is a spot to store it. The offer a lot of integrations with RMMs, PSAs and other IT vendors.

Desvantagens:

The granular permissions come at the cost of a learning curve in understanding how the permissions work. IT Glue tries to incorporate a lot of functionality to make it a more useful and all-in-one tool, but much of the functionality is just not good. For example, you can create checklists that can be reused on different sites but it is very basic. We use Process St for checklists and couldn't imagine moving to such an inferior product for a bit of convenience. The password manager is about where other mainstream password managers were 10 years ago. We were embarrassed to offer it to our clients. The website is not aesthetically pleasing and the app has only limited functionality. I have found the customer support to be terrible.

Malith
Senior Systems Concultant, Sri Lanka
Serviços e tecnologia da informação, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Why should you pick IT Glue over anything else? Is it worth it?

5,0 há 3 meses

Comentários: Apart from the significant pros I have mentioned above, we recently started using IT Glue check lists to eliminate the requirement of painfully maintaining documents especially when we are doing new users/leavers or other work that requires sustaining a checklist.

Vantagens:

I like how it integrates with almost all of the other systems used by MSPs across the globe, bringing all information into a single space for easy visibility and management.I like how it lets you link flexible assets with each other. For example, if you add an application to ITGlue, you can connect all related documents and configuration items to that specific application. So, when someone looks at it, at a glance they get a picture of what else is linked with it without scratching their head or wasting time to figure out related items.Also, I like how it lets control access to certain information. You can decide who has access to certain information. This is an essential feature in the MSP space when security is a major concern because not everybody needs access to everything.

Desvantagens:

I would like to see an improved version of Datto SaaS integration rather than just displaying a summary of the SaaS backups on the landing page for each client.

Mike
Owner, EUA
Serviços e tecnologia da informação, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

ITGlue Review

5,0 há 4 semanas Novo

Vantagens:

I like that there are lots of integrations.

Desvantagens:

I don't have anything that I don't like about ITGlue.