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Conheça PrediCX

Análise preditiva automatizada para a construção de modelos precisos com dados de texto, como voz do cliente, garantia, reclamações, comentários, pedidos de seguro etc. Ele usa tecnologia proprietária desenvolvida em uma universidade para que possa ser usada por um cientista que não seja de dados. Ele maximiza o desempenho dos modelos com entrada mínima "human-in-the-loop".

Quem usa PrediCX?

Qualquer pessoa que tenha muitos dados não estruturados e particularmente texto que queira construir modelos. Pode ser uma central de contato, uma empresa de bens de consumo, de engenharia, financeira e médica.

PrediCX Software - 1
PrediCX Software - 2
PrediCX Software - 3
PrediCX Software - 4

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PrediCX

PrediCX

4,6 (10)
US$ 495,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
29
4
4,6 (10)
4,7 (10)
4,4 (10)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 25.000,00
ano
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
438
38
4,3 (8)
4,5 (8)
4,7 (8)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao PrediCX

Centralpoint
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
CrossEngage
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
XM for Customer Experience
Melhores recursos
Gerenciamento de comentários negativos
Questionários e feedback
Relatórios e análise de dados
Chattermill
Melhores recursos
Análise de sentimentos
Análise de texto
Gestão de experiência do cliente
Thematic
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
SurveyMonkey
Melhores recursos
Criador de questionários
Gestão de pesquisas/enquetes
Relatórios e análise de dados
Preferred Patron Loyalty
Melhores recursos
Gestão de recompensas
Histórico de transações
Programa de fidelidade
Genesys Cloud CX
Melhores recursos
Distribuição automática de chamadas
Gestão de call centers
Gravação de chamadas
Tableau
Melhores recursos
Ferramentas de análises de dados
Integração de dados
Visualização de dados

Avaliações do PrediCX

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,4
Recursos
4,6
Relação qualidade/preço
4,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
60%
4
40%
Jo
Jo
Owner, Reino Unido
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Strong text analytics

4,0 há 7 anos

Comentários: Using more of our data, particularly our text data. Getting better insight and reducing the need for more data scientists as they don't have to manually transform the data anymore.

Vantagens:

It automatically transforms our text voice of customer feedback so we can use so much more of the data we have.

Desvantagens:

Some of the visuals and navigation around the functionality takes a bit of time to get used to but they are getting better.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
, 11–50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Super easy to use for non software specialists so you might even have no need to read the manual!

5,0 há 7 anos

Vantagens:

You can see an improve of your business performance right away! It has a great understanding of customers needs and speeds up the customer experience management process. Amazing support from the team.

Desvantagens:

The initial manual input could be speed up a little bit since it's so easy to use and the reporting feature should provide more detail on task and labels statistics

Vishwanath
Designer, Índia
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

PrediCX which consequently groups information including a considerable measure of content

4,0 há 7 anos

Vantagens:

PrediCX is a super charged content characterization machine, ready to group content pieces in view of 'human-in-the-loop' input.

Desvantagens:

Least about this In some case, persistent contribution from a human allows Predicx to beat these issues.

Dan
Partner, Reino Unido
Serviços financeiros
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Very powerful software for text

5,0 há 7 anos

Comentários: We were able to build complex machine learning models, with thousands of classes, very quickly and accurately without needing a data scientist.

Vantagens:

Easy for a non data scientist to use and build predictive models. Useful in many use cases including automation and getting actionable insight from text that you can't get from normal text analytics. It is also easy to plug into via the API.

Desvantagens:

The GUI is straightforward but fairly simplistic. It is intuitive once you start using it and the support is good, but some things could be easier to do.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
, 201–500 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

exellent sofware

5,0 há 7 anos

Vantagens:

reduce the daily basis workload, helps me to reduce costs and time in my company and to analyse all my procedures

Desvantagens:

support sometimes is a bit slow... all the companies have right now support 24/7 and as I use it for my own company I have to work during weekends

Kat
administrator, Reino Unido
Serviços financeiros, 2–10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Great software, very easy to implement and run it. So far runs smoothly.

5,0 há 7 anos

Comentários: Better understanding of customers needs.
Speed up customer experience management process.

Vantagens:

Really user friendly. Amazing support from the team. Definitely can recommend it. Great for improvement of your business performance and customer relations. Great value for money.

Desvantagens:

There is nothing to dislike about the product. However GUI has still some room for improvement. Also the initial manual input could be speed up a little bit.

Mark
Chair, EUA
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Very easy to use and leveraged the key people in my business

5,0 há 7 anos

Vantagens:

PrediCX allowed me to leverage the key knowledgable people I have in the business and then automate the rest. Having actionable insight is really powerful, especially when it updates as well.

Desvantagens:

It made my previous strategy of recruiting data scientists obsolete and that is kind of embarrassing.

Kris
Accountant, Reino Unido
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

great

5,0 há 7 anos

Vantagens:

I like how intuitive and easy to navigate it is. The real time date improves speed and accuracy on identifying customer trends

Desvantagens:

I still have't worked out anything I don't like about this software. Even the price seems more than fair for what you're getting

Steve
Student, Índia
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

A Machine learning labelling engine that enables good results

4,0 há 7 anos

Comentários: good exp

Vantagens:

It automatically transforms our text voice of customer feedback so we can use so much more of the data we have. Super easy to use for non data scientists, and delivers great results! Intuitive so you can use it straight away without needing a manual, and requires minimal human effort.

Desvantagens:

Doesn't have a 24/7 life support chat. Some of the visuals and navigation around the functionality takes a bit of time

josé
Gana
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 2–10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp
4,0 há 6 anos