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a escolherem o melhor software

Conheça Mobilexpense MXP

O MobileXpense é um provedor líder de solução de gestão de despesas e viagens globais para grandes multinacionais e organizações governamentais. A solução SaaS flexível do MobileXpense simplifica um problema complexo e frequentemente demorado para viajantes de negócios, departamentos de RH e de contabilidade ao redor do mundo. A solução oferece às organizações multinacionais total conformidade regulatória com a legislação tributária e de concessão jurídica do país.

Quem usa Mobilexpense MXP?

O MobileXpense ajuda mais de 300 clientes em mais de 100 países a reduzir os custos de viagens de negócios de seus funcionários, ao mesmo tempo em que oferece uma ótima experiência ao usuário.

Mobilexpense MXP Software - 1
Mobilexpense MXP Software - 2

Está em dúvida sobre o Mobilexpense MXP? Compare com uma alternativa popular

Mobilexpense MXP

Mobilexpense MXP

4,4 (9)
€ 3,50
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
41
20
4,4 (9)
4,6 (9)
4,7 (9)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
77
11
4,0 (2.049)
4,1 (2.049)
4,0 (2.049)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Mobilexpense MXP

SAP Concur
Melhores recursos
Controle de despesas
Gestão de recibos
Relatórios de despesas
Zoho Expense
Melhores recursos
Controle de despesas
Gestão de recibos
Upload de recibos por celular
Expensify
Melhores recursos
Controle de despesas
Gestão de recibos
Upload de recibos por celular
BizAway
Melhores recursos
Controle de despesas
Processamento de pagamentos
Reservas online
Expensya
Melhores recursos
Controle de despesas
Gestão de recibos
Upload de recibos por celular
webexpenses
Melhores recursos
Controle de despesas
Controle do processo de aprovação
Gestão de recibos
Navan
Melhores recursos
Gestão de recibos
Reservas online
Upload de recibos por celular
Circula
Melhores recursos
Acesso para Celular
Controle de despesas
Gestão de recibos
TravelBank
Melhores recursos
Controle de despesas
Gestão de recibos
Gestão de reembolsos

Avaliações do Mobilexpense MXP

Pontuação média

Geral
4,4
Praticidade
4,4
Atendimento ao cliente
4,7
Recursos
4,7
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
44%
4
56%
Stephan
Global Process Management, Áustria
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great, good educated people during rollout and support

5,0 há 6 anos

Comentários: Standadized travel management and financial approval system.

Vantagens:

The main advantage of this software is the easy usage. Additionally as it can be accessed from anywhere (also ourside our company network) this helps the users to submit expenses in time. Flexibility in customizing and local requirements helped us to achieve our goals and we were able to rollout MXP nearly globally.

Desvantagens:

What is missing is the overview of where the automatic workflows are sent. Especially in case cost center owner or Supervisors are changing after the submission it is hard and timeconsuming to search where the approval is stuck. Here an overview in the history (Workflow / Approval sent to) would be an andvantage and would safe time in researching.

Hansa
Operations Team Manager, Maurício
Recursos Humanos, 5.001–10.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Super Top Service

4,0 há 6 anos

Comentários: We work in partnership with MobileXPense and have been for years now.

Vantagens:

MobileXpense has been our supplier for a very long time, and we attribute our partnership tothe great customer service offered by the friendly and high experienced team, the very user friendly web/mob app and the continually enhanced features and functionalities, that never let us down...

Desvantagens:

More globally enhanced reporting features will be something i'd highly recommend. More regular updates to the Web version.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Project Manager for MobileXpense implementation

4,0 há 6 anos

Vantagens:

On line approval workflow No more paperwork Easy of use Customer support Cheaper than competitors for the basic version

Desvantagens:

Additional options have additional costs (SpendController / SpendCatcher). There should be a global offer "all inclusive" at a competitive price.

Meike
GCM, EUA
Logística e cadeia de fornecimento, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Good, ambitious team!

4,0 há 6 anos

Comentários: Supports all required features of an reimbursement system, to be implemented in a modular way between booking / payment / master data and out.payment

Vantagens:

Easy to use, simple to implement, easy to customize; Can support all relevant / standard interfaces

Desvantagens:

Reporting, especial creating own reports is tricky ; create reports for more than entity or global is challenging.

Jude
Project Manager, Singapura
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

The implementation of the pilot project was excellent with quick support and turnaround times

4,0 há 6 anos

Comentários: Simple implementation, and easy control on expense approval flow

Vantagens:

Our process was simplified at the start of the pilot and therefore experienced a relatively easy implementation. The project manager made sure we covered our basics - where missed. The application is easily accessible on many platforms. The admin screens are easy too; simple enough for our Non-IT country admins to support and use. After project implementation, the operational support has been up to the mark. We're yet to face an issue they were not able to resolve.

Desvantagens:

The mobile app was not aesthetically pleasing to many of our users. It served the purpose but could do with a facelift with a professional "user experience" consultant. Also would be great if the manual log-in screen could recognise when a user is trying to use his company email (SSO) and connect them there seamlessly. Right now we have to clearly demarcate Single-Sign-On link from the Manual log-in.