Quem usa o Repsly?

O Repsly é perfeito para equipes que trabalham em campo e visitam contas com frequência. Equipes que trabalham com alimentos e bebidas, distribuição, cosméticos e muitos outros setores escolhem o Repsly.

Conheça o Repsly

O Repsly é uma solução de execução de varejo que centraliza os dados das marcas que são obtidos das vendas, de observações e na loja, conectando as atividades na loja ao respectivo impacto nas vendas. Mais de 1.000 equipes em mais de 80 países impulsionam a execução e as vendas em campo com o Repsly.

Com recursos como recebimento de pedidos, gestão de contatos, gestão de territórios, geração avançada de relatórios, leitura de códigos de barras e muito mais, o Repsly ajuda a equipe de campo a obter o máximo desempenho e impulsionar as vendas no varejo.

Repsly - Informação

Repsly

http://www.repsly.com

Fundada em 2008

Repsly - Vídeo
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Repsly - Visão geral de preços

O Repsly não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.


Versão gratuita

Não

Teste grátis

Sim

Repsly: implantação e suporte

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do Repsly

  • CRM
  • Comércio eletrônico
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão de comissões
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de mercadorias
  • Gestão de pedidos
  • Marketing por e-mail
  • Pedido por correio
  • Programa de fidelidade
  • Relatórios e análise de dados
  • Várias localizações

Ver lista completa de Software de Gestão de Varejo

  • Arquivo morto e retenção
  • Arrastar e soltar
  • Automatização de processos e fluxos de trabalho
  • Colaboração
  • Controle de versões
  • Controles/permissões de acesso
  • Criação e design de formulários
  • Pesquisa de texto completo

Ver lista completa de Software para Automatização de Formulários

Repsly - Alternativas

Mais alternativas ao Repsly

Repsly - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,4/5

Pontuação média

Praticidade 4,5
Atendimento ao cliente 4,5
Recursos 4,2
Relação qualidade/preço 4,4

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Compartilhe suas experiências com outros compradores de software.

Escreva uma avaliação!
Jackie G.
Telecomunicações, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 24/08/2016

"Excellent mobility tool"

Comentários: I have recommended Repsly to all of my clients who have a mobile workforce. It is incredibly user friendly and customisable. It has changed the way organisations gather information in the field and react to changes in the marketplace that are made visible by Repsly.

Vantagens: Easy implementation with no system integration requirements.
App is user friendly and constantly updated.

Desvantagens: The biggest con for South Africa is the exchange rate, which is unfortunately out of our hands.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 24/08/2016
Brian M.
external representatives
Armazéns, 11-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/08/2018

"A useable tool for business on a finger tip."

Comentários: competetor information,which help me to get the right prices for the market that we are serving.
queries get solved immediately because this app is linked to certain group of high ranking whereby once you submit your query everyone jump in to solve the customer query asap.

Vantagens: He is friendly and efficiency to be use especially when you plan your day,week,monthly customer call report it actually reminds you with the schedule that you need to follow.
capturing orders is much easier no need for any pen or paper.
reporting back to managers about the competetor info is much helpful.
see opportunity in store because you need to let your superior aware of any challenges you encounter in the market space.

Desvantagens: Its a tool that give one enough time to get going with your work.
time saving.
all your reports are submitted at one open screen.

Resposta dos fornecedores

por Repsly em 22/08/2018

Hey Brian, thanks for the great feedback! Glad to hear you're enjoying your experience with Replsy.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/08/2018
Avaliador Verificado
Alimentação e bebidas
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    2 /5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    3 /5
  • Relação qualidade/preço
    2 /5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 18/06/2015

"It Works"

Comentários: We use Repsly for field marketing activities for our food brand in grocery stores. I am testing it with 4-5 reps but have not extended it to my entire field team of 50+ reps.
Repsly works for what it is, but has limited reporting features. The backend is not intuitive and viewing the data it shows on the rep reports page isn't very helpful because you can't dig into the stats and individual reports contributing to the stats. Uploading information is hit or miss, and once something is submitted, you don't have individual control of certain parts of the data to change or delete. You have to email their tech support to make adjustments or delete data you no longer want to use or mislabeled. You can't view a master calendar to see all activities past, present and future- only individual rep calendars or individual client calendars. This is not a big picture kind of tool, it is much more to see the general surface and acute status of your field activities.
My reps also have difficulties using it in the field, we have had to several training sessions for it to make sense and to work for what they are doing in the stores. Overall, depending on the size of your team and what you use the app for, it does add some value, but I don't think it is designed for large teams or data rich analysis. It's also priced per rep, so unless your reps are working full time, in the field every day, this is an expensive tool for weekly check ins.

Vantagens: Reports can include pictures
Geotagging with time stamp
Can create custom reports
Unlimited number of Clients (we use each individual store as a client)

Desvantagens: Not that user friendly- team must be trained and followed up with
Backend limited
Reporting limited
No master calendar

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 18/06/2015
Avaliador Verificado
Director of Marketing
Atacadistas, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/08/2018

"Our REPS Love Repsly"

Vantagens: Our reps love the ease at which they can add notes and photos to a customers account for use at a later date. They also use the feature for finding other accounts in an area every day.

Desvantagens: We would like for the reps to have the same access on their laptops that they have on their phones for scheduling.

Resposta dos fornecedores

por Repsly em 22/08/2018

Hi there, thanks for letting us know how much your reps enjoy Repsly! We've informed our product team of your suggestion.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/08/2018
Abbey K.
Regional Merchandising Manager
Alimentação e bebidas, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/08/2018

"Good for small business tracking"

Comentários: Positive experience overall. Synchronizing error can be frustrating but data usually comes through.

Vantagens: I like being able to check in on my workers and be able to go abck and compare dates and store visits

Desvantagens: I would like to be able to manage from the app and not just the website

Resposta dos fornecedores

por Repsly em 22/08/2018

Hi Abbey, thanks for the great feedback! We've informed our support team of your requests. Don't hesitate to contact [email protected] if you need immediate assistance with an issue.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/08/2018