Quem usa o HubSpot Marketing Hub?

O software de marketing completo do HubSpot é ideal para empresas em crescimento que desejam usar o marketing de entrada para aumentar o tráfego, converter leads e gerar ROI.

Conheça o HubSpot Marketing Hub

O software de marketing de entrada da HubSpot fornece inteligência comercial de autosserviço e geração de relatórios de análise de páginas Web para medir o sucesso do site e os esforços de marketing online. O HubSpot também ajuda a empresa a ser encontrada online, converte o tráfego do site em leads e clientes e é otimizado com base nos resultados. Solicite hoje uma avaliação GRATUITA para ver como a HubSpot pode ajudá-lo a gerar leads, vendas e monitorar o sucesso do negócio!

HubSpot Marketing Hub - Informação

HubSpot

http://www.hubspot.com/

Fundada em 2006

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HubSpot Marketing Hub - Visão geral de preços

O HubSpot Marketing Hub possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do HubSpot Marketing Hub a partir de US$ 50,00/mês.


Preço inicial

US$ 50,00/mês

Versão gratuita

Sim

Teste grátis

Sim

HubSpot Marketing Hub: implantação e suporte

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do HubSpot Marketing Hub

  • Análise de dados/Rastreamento do ROI
  • CTAs personalizáveis
  • Campanhas gota a gota
  • Conteúdo dinâmico
  • Inteligência de vendas
  • Lead Scoring
  • Marketing de pesquisa
  • Marketing social
  • Páginas de início/formulários web
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Segmentação
  • Testes A/B

Ver lista completa de Ferramentas de Automação de Marketing

  • Biblioteca de imagens
  • Campanhas gota a gota
  • Conformidade com CAN SPAM
  • Conteúdo dinâmico
  • E-mail otimizados para celulares
  • E-mails acionados por eventos
  • Editor de e-mail de WYSIWYG
  • Gerenciamento de listas
  • Gestão de assinantes
  • Gestão de modelos
  • Pesquisas do cliente
  • Páginas de início/formulários web
  • Relatórios e análise de dados
  • Respondedores automáticos
  • Testes A/B

Ver lista completa de Ferramentas de Email Marketing

  • Análise de dados
  • Arrastar e soltar
  • Editor de formulários
  • Edição em tempo real
  • Gerenciamento de SEO
  • Modelos personalizáveis
  • Reativo
  • Testes A/B

Ver lista completa de Ferramentas de Landing Pages

  • Análise de concorrentes
  • Auditoria
  • Ferramentas de pesquisa de palavras chave
  • Gerenciamento de links
  • Gestão de conteúdo
  • Integração do Google Analytics
  • Localização
  • Painel
  • Palavras-chave móveis
  • Rastreamento de posições de palavras-chave
  • Testes A/B

Ver lista completa de Ferramentas de SEO

  • Banco de dados de contatos
  • Captura de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão do pipeline
  • Importação/exportação de dados
  • Integração de banco de dados de leads
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Segmentação de leads
  • Verificação/validação de leads

Ver lista completa de Software de Geração de Leads

  • Agendamento de postagens
  • Análise de dados
  • Filtragem por palavras chave
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de múltiplas contas
  • Publicação automática
  • Rastreamento de conversão
  • Segmentação do cliente

Ver lista completa de Software de Marketing de Redes Sociais

  • Análise de dados
  • Compartilhamento de arquivos
  • Edição de rich text WYSIWYG
  • Gestão de postagens
  • Moderação de comentários
  • Pesquisa
  • Publicações de grupo
  • Redação colaborativa

Ver lista completa de Software para Blog

HubSpot Marketing Hub - Alternativas

Mais alternativas ao HubSpot Marketing Hub

HubSpot Marketing Hub - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,5/5

Pontuação média

Praticidade 4,3
Atendimento ao cliente 4,4
Recursos 4,4
Relação qualidade/preço 4,2

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Compartilhe suas experiências com outros compradores de software.

Escreva uma avaliação!
Willian rodney D.
Simple Reviu
Redação e edição de texto, Profissional autônomo
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/12/2020

"Testando uso"

Comentários: ainda em teste.

Vantagens: Testar aplicações e videos com revisão das respostas dos usos.

Desvantagens: Nada de interessante. Tudo normal. Podem ser feitas revisões e melhorias.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/12/2020
Avaliador Verificado
Marketing
Design, Profissional autônomo
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/12/2020

"What I think"

Comentários: Ele é eficiente e eficaz, pode melhorar mais, mas de momento tenho poucas queixas.

Vantagens: O que mais gostei é a facilidade de uso e a automação eficiente.

Desvantagens: O que menos gostei é que sendo pago devia ter melhoramento nos seus serviços.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/12/2020
Brad D.
Graphic & Web Designer
Organização cívica e social, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/02/2020

"Fantastic for e-mails. Forms and landing pages need some TLC."

Comentários: Overall, Hubspot's marketing hub has been of great benefit to our organization. The only thing stopping from me giving it full marks is that certain aspects of the hub need to be expanded. For instance, the form system doesn't allow you to remove form submissions, and even though many people have requested that functionality on the HubSpot ideas board, it has been tagged as "not planned" for over a year now. I am puzzled as to why their otherwise highly flexible form system has a few shortcomings that mean it can't remove our need for Gravity Forms or other solutions. The call to action button builder is also not as customizable as I would like, although with some HTML knowledge it's easy to get around this issue.

Vantagens: It's very easy for anyone to make a beautiful-looking e-blast to send to a mailing list. Managing lists is also very easy and flexible. The default e-mail templates are beautiful and easy to customize, and the drag and drop interface for e-mails is very easy to use and highly customizable.

Desvantagens: Some parts of the marketing hub, such as the Form builder, need a little work. Some features available in Wordpress's Gravity Forms plugin, for instance, are not available in Hubspot (e.g. conditional logic for showing certain form elements such as text boxes, etc.) The landing page editor is also not as easy to use as the e-mail builder, and I'm not sure why it wasn't designed with the same drag and drop system as the email builder.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/02/2020
Dave G.
Website Specialist
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2020

"The step up for when you're getting serious"

Comentários: I've worked with Hubspot as an individual, with a large multi-national company and a medium-sized non-profit. I would say that most solopreneurs should probably stick with MailChimp or MailPoet. When you have a good budget for marketing, definitely consider a move to HubSpot.
I've also used Pardot by SalesForce and it's very comparable. I believe Hubspot is easier in the beginning than Pardot, while Pardot has better connectivity to outside systems (like SalesForce, of course).

Vantagens: Hubspot is amazing, with great tools for list building, segmentation and email marketing. The process for building emails is easy and enjoyable and the workflow automation is a breeze. I've used MailChimp and Pardot and Hubspot is very different from either of those. Hubspot is for the company that's ready to up their marketing game to the next level while still being simple enough that your team can be onboarded and working quickly.

Desvantagens: I'm not really a fan of the blog and landing page functionality and i really think you should do those on your own website and then tie them into Hubspot, which is fairly simple to do. Also, when you get into "Deals" and integrating sales and reporting from other systems, the simplicity goes out the window. It can still be done, but it's not as easy as the email marketing functionality.
Also, Hubspot has its own language and terminology, so it can be a bit confusing until you get used to it.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2020
Avaliador Verificado
Marketing Communications Specialist
Editoras, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    2 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    3/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/06/2018

"A decent tool for marketing automation with a few key issues"

Comentários: Hubspot is a good tool to start learning about marketing automation or if you are a small company with few leads to store. It is a visually appealing platform with some interesting functionality. The social media advanced scheduling option is one of the best features as is the ability to make easy landing pages. For basic marketing needs, this is a decent option. For larger companies with more complex needs, Hubspot has many issues that will impact speed and productivity.

Vantagens: The customer service team is excellent and there is a handy chat function so you don't have to wait on an email response. For social media, you can schedule posts months in advance and view your marketing activities as a monthly calendar. Landing pages are also easy and quick to set up. This is a great tool for smaller organizations with limited contacts or leads to store who need basic marketing support.

Desvantagens: The company continues to make unnecessary updates with little notice that often seems to decrease the functionality of the tool until the changes are reversed. Email is very difficult to use as the template you set up views very differently across multiple popular email platforms (to be fair, this is likely an issue with any email automation software). You also have to change your template in a different view pane from your actual email so you're constantly switch back and forth between views for very minor changes. The simplest spacing adjustment takes forever. However, the contact database portion of Hubspot is where we have the most trouble as it's hard to sort and group leads with any way other than by making smart lists or using personas. Your database will get messy fast and there's very little way to clean it if you are a large company which means over time you will be paying for useless leads in your system you cannot find and eliminate.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/06/2018