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a escolher o melhor software

Conheça Nowsta

Chegou a hora de acabar com o estresse da gestão de equipe horista. O Nowsta é uma plataforma abrangente de gestão da força de trabalho que centraliza agendamento, controle de horas e folha de pagamentos. Crie a programação em minutos, envie turnos abertos para a equipe instantaneamente via aplicativo móvel e observe as respostas acontecerem mais rapidamente do que nunca. Rastreie hora e assistência com precisão, seja notificado sobre atrasos ou ausências e importe os dados para o provedor de folha de pagamento com apenas alguns cliques. Cadastre-se e solicite uma demonstração.

Quem usa Nowsta?

Plataforma de planejamento do pessoal que ajuda empresas de todos os portes em vários setores a otimizar processos de fluxo de trabalho com gestão de turnos, processamento de folha de pagamento, controle do tempo, agendamento e muito mais.

Nowsta Software - 1
Nowsta Software - 2

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Nowsta

Nowsta

4,8 (272)
US$ 2,50
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
63
4
4,8 (272)
4,8 (272)
4,8 (272)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
205
17
4,2 (877)
4,2 (877)
4,0 (877)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Nowsta

Paylocity
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Depósito direto
Gestão da folha de pagamento
When I Work
Melhores recursos
Acesso para Celular
Distribuição de cronogramas
Planejamento de pessoal
QuickBooks Time
Melhores recursos
Gestão da folha de pagamento
Gestão do quadro de horários
Monitoramento de tempo online
Caterease
Melhores recursos
Calendário de eventos
Gestão de calendários
Gestão de pedidos
JobDiva
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Gestão de candidatos
Seguimento dos candidatos
Oorwin
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Relatórios e análise de dados
Seguimento dos candidatos
WhenToWork
Melhores recursos
Acesso para Celular
Planejamento de pessoal
Troca de turnos
Bullhorn ATS & CRM
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Gestão de candidatos
Seguimento dos candidatos
Humanity
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Controle de comparencimento
Gestão do quadro de horários

Avaliações do Nowsta

Pontuação média

Geral
4,8
Praticidade
4,8
Atendimento ao cliente
4,8
Recursos
4,7
Relação qualidade/preço
4,8

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
87%
4
12%
3
1%
1
0%
Tim
Tim
Founder & General Manager, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Alimentação e bebidas, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Best Option out there!

5,0 ano passado

Comentários: Great interface, really good customer service! Easy to use as a manager and employee.

Vantagens:

Having a system that communicated with our catering software has been crucial. This allows us to keep budgeting / staffing goals in mind when creating the schedule.

Desvantagens:

I wish there was a manager portal / or team portal so that I could login and see who's clocked in, what my labor costs are for that day/period. That is the biggest lack of Nowsta currently. .

Rosemary
Director of Operations, EUA
Hotelaria, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great Staffing tool

5,0 há 2 meses Novo

Comentários: Excellent, it is also a timesaver for scheduling when i have other operational duties

Vantagens:

Quick, easy to see availability of front of house staff and schedule accordingly Love the ability to note on individual staffing when they worked shifts. We use it as a tool to document what a new staff member learned on shift and if they need to improve. Great tool overall communication from event staff to record growth or needs

Desvantagens:

Nothing that i can think about at this time

Daniel
CEO, EUA
Serviços de eventos, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Terrible

3,0 há 2 anos

Comentários: Terrible. completely terrible. They were never available to help me with a problem or take accountability for their software's mistakes

Vantagens:

I don't, the whole point of the company is to track employees and they can't even do that correctly.

Desvantagens:

Customer service. They refuse to help me when I shared with them that their platform is misreporting all of the calculations from overtime worked, total pay, and total hours worked. Very basic math required to figure this out and they can't even do that correctly

Lee
Catering Director, EUA
Alimentação e bebidas, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

We Love NOWSTA!!!

5,0 mês passado Novo

Comentários: Nowsta's platform is so intuitive it has been a lifesaver for staffing our catering events. The ease of use for our team and the communication tools built into the platform save us hours of work each week.

Vantagens:

The time it saves our team every week as we juggle staffing each week. It's especially helpful when changes happen (as we all know they do). The built in communication tools are great for alerting our team to changes quickly.

Desvantagens:

We also have restaurants and just haven't been able to figure out how to use if for that staffing as well.

Christopher
Bartending, EUA
Alimentação e bebidas, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Nowsta review

5,0 há 2 meses Novo

Vantagens:

I was particularly impressed by Nowsta's user-friendly interface and the seamless experience it provides for both employees and managers. The scheduling system is intuitive and makes it easy to track shifts, manage availability, and communicate with the team. The integration with payroll systems is a major plus, saving time and reducing errors in payment processing. Additionally, the mobile app is convenient for on-the-go access and helps keep everyone in the loop with real-time notifications.

Desvantagens:

One area where Nowsta could improve is the customization of notifications. Sometimes the frequency of alerts can be overwhelming, especially during peak scheduling times. Also, while the platform is generally robust, occasional technical glitches can cause delays or confusion. Expanding the customer support hours would be beneficial as well, to ensure assistance is available during late shifts or weekends.