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Conheça YouScan

O YouScan é uma ferramenta de escuta social com tecnologia de IA que ajuda profissionais de marketing, pesquisadores e profissionais de CX e comunicação a entender seus clientes mais detalhadamente, apresentando informações sobre "o que dizem", "o que fazem" e "quem são" esses clientes.

Com mais de 400 clientes em todo o mundo, incluindo Nestlé, L'Oreal, PepsiCo, Coca-Cola e McDonald's, o YouScan oferece:

1. Insights Copilot, o primeiro assistente de escuta social desenvolvido pelo ChatGPT.
2. Recursos de análise de imagens em redes sociais.
3. Geração de relatórios eficaz e interface do usuário intuitiva.

Quem usa YouScan?

Principais marcas e agências

YouScan Software - 1
YouScan Software - 2
YouScan Software - 3
YouScan Software - 4
YouScan Software - 5

Está em dúvida sobre o YouScan? Compare com uma alternativa popular

YouScan

YouScan

4,9 (64)
US$ 299,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
63
8
4,8 (64)
4,8 (64)
4,9 (64)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 119,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
54
1
4,6 (199)
4,5 (199)
4,8 (199)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao YouScan

Brand24
Melhores recursos
Monitoramento de redes sociais
Painel
Rastreamento de palavras chave
LOOQME Hub
Melhores recursos
Indicadores de desempenho
Painel
Relatórios e análise de dados
Google Alerts
Melhores recursos
Alertas do celular
Alertas por e-mail
Alertas/notificações
Google Sheets
Melhores recursos
Controles/permissões de acesso
Gerenciamento de documentos
Importação/exportação de dados
Microsoft Excel
Melhores recursos
Acesso offline
Ferramentas de colaboração
Importação/exportação de dados
Brandwatch
Melhores recursos
Gestão de múltiplas contas
Integração de redes sociais
Relatórios e análise de dados
Eclincher
Melhores recursos
Gestão de conteúdo
Publicação automática
Relatórios e análise de dados
Hootsuite
Melhores recursos
Agendamento de postagens
Gestão de múltiplas contas
Integração de redes sociais
facelift
Melhores recursos
Gestão de múltiplas contas
Integração de redes sociais
Publicação automática

Avaliações do YouScan

Pontuação média

Geral
4,9
Praticidade
4,8
Atendimento ao cliente
4,9
Recursos
4,8
Relação qualidade/preço
4,8

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
91%
4
9%
Tetiana
Tetiana
Marketing, Espanha
Usuário do LinkedIn Verificado
Contabilidade, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great social media listening tool with wide coverage of sources

5,0 há 12 meses

Comentários: YouScan has impressive coverage of social media sources, ensuring we get all important mentions. The tool keeps improving overall. The team is very customer-centric, quick to respond, and helpful whenever we need to clarify something.

Vantagens:

YouSacn lets us pay close attention to our audience's opinions and popular discussion topics. It's handy for spotting trends that come and go with the seasons and how these trends affect what users say online. The Audience Analysis feature helps us catch any shifts in the audience's interests. Thus, we can adjust our communications based on fresh, real-time data.

Desvantagens:

We haven't run into any significant issues. It would be great to see even more flexible customer dashboards.

IRYNA
IRYNA
Head of Digital Marketing, Ucrânia
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Effective and convenient tool for managing brand reputation online

5,0 há 12 meses

Comentários: My experience with YouScan is positive. Thanks to AI sentiment detection, mentions categorization and analysis, my team got more time to engage with our customers and meet their needs better. Also, the customer support team is very helpful and responsive.

Vantagens:

YouScan streamlines my team's workload. It's great at organizing all the feedback into clear categories, which lets us quickly grasp what our customers say, particularly when they're bringing up concerns or questions.

Desvantagens:

So far, I haven't encountered any significant downsides. It covers all our needs just fine.

Resposta do YouScan

há 12 meses

Thank you, we appreciate your positive feedback and will continue to improve our social listening tool for delightful user experience and the most efficient AI-powered social listening!

Alexander
Alexander
Consumer Insights Manager, Rússia
Bens de consumo, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great mentions collection, still to improve with analitics

4,0 há 6 anos

Comentários: Overall after we've built social listening ecosystem, where YouScan role is just data collection -- it is fine, excluding the pain of manual downloading of several thousand hundred mentions when one download is limited to 10 thousand

Vantagens:

Switching to YouScan from one of the international players helped us to gather much more posts in Russian. Also the software is better suited for local social networks.

Desvantagens:

However, it is not designed for multi-branded and multi-category business, where you would like to track SOV of over 100 brands in 3 categories. The software doesn't provide such ability from the box, so it is used for data collection and analytics are done externally. Data transfer via API is available only at the most expensive plans. Stories are not captured.

aleksei
aleksei
Head of Social Media, Filipinas
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços financeiros, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great product from great team

5,0 ano passado

Comentários: I managed to change the company I work for, but not the monitoring service. We have been working for more than 5 years. I am satisfied with the product quality, the pace of development, and the customer service.

Vantagens:

The quality of data collection, the quality of support, a variety of analytics, and the ability to use the service by different teams.

Desvantagens:

Working with Facebook. But this is not a problem specific to any monitoring service.

Mariia
Mariia
Marketing Manager, Ucrânia
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

An efficient social listening tool with a wide coverage of sources

5,0 ano passado

Comentários: Efficient, insightful, and easy-to-use tool with a responsive support team.

Vantagens:

YouScan pulls data from various social media platforms, including blogs, forums, and news sites. The alert feature is a lifesaver. It keeps all of us in the loop whenever we need to address some discussions online. YouScan has a powerful filtering capability. Whether we're looking for customer complaints, or comparing ourselves to competitors, it's all just a few clicks.

Desvantagens:

I don't notice any significant issues. Whenever my team has questions or problems, we contact customer support. They've consistently been quick and precise with their help.