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Conheça Spendgo

O Spendgo é uma plataforma integrada de fidelidade e marketing que permite que empresas de todos os tamanhos automatizem e gerenciem campanhas, criando uma experiência unificada do cliente para seus 12 milhões de usuários, conectando plataformas de ponto de venda e comércio eletrônico a soluções de terceiros. O Spendgo fornece dados comportamentais, capacitando as empresas a engajarem os clientes de maneira mais eficaz. Com o Spendgo, entre em contato com os clientes na loja, online ou via dispositivo móvel.

Quem usa Spendgo?

O Spendgo é ideal para qualquer tamanho e tipo de empresa. A empresa trabalha com 1.000 redes de lojas de alimentos e também com a loja de bicicletas local.

Spendgo Software - 1
Spendgo Software - 2
Spendgo Software - 3

Está em dúvida sobre o Spendgo? Compare com uma alternativa popular

Spendgo

Spendgo

4,7 (14)
US$ 50,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
119
Nenhuma integração encontrada
5,0 (14)
4,6 (14)
4,6 (14)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 12,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
202
70
4,1 (6.790)
4,3 (6.790)
4,1 (6.790)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Spendgo

Zoho CRM
Melhores recursos
CRM
Gestão da atividade de vendas
Gestão de help desk
CityGro
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
EngagePackage
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
Centralpoint
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
Kangaroo
Melhores recursos
Banco de dados do cliente
Gestão de recompensas
Programa de fidelidade
Preferred Patron Loyalty
Melhores recursos
Gestão de recompensas
Histórico de transações
Programa de fidelidade
EQUP
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gerenciamento de contatos
Gestão de campanhas por e-mail
Marketing 360
Melhores recursos
Análise de comportamentos
Gestão de compromissos
Monitoramento de revisões
Kademi
Melhores recursos
Gestão de cursos
Gestão de recompensas
Indicadores de desempenho

Avaliações do Spendgo

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
5,0
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,7
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
93%
1
7%
Bradley
Bradley
Web Programmer, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Restaurantes, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Spendo Is The Way To Go!

5,0 há 5 anos

Comentários: A++ Experience. The team is very hands on. Compared to other vendors I deal with Spendgo's willingness to go above and beyond the call of duty is second to none. Their technical expertise and customer support is top notch. We love them. They also have multiple options for loyalty integration and if they don't have a solution they are always willing to at the very least exploring building one. We appreciate all that they do for us.

Vantagens:

API Capabilities, Intuitive Admin Dashboard, In Store Ease of Use, Great Support

Desvantagens:

No complaints at this time. The software works as we expect.

Brandon
Sr. Loyalty Marketing Manager, EUA
Restaurantes, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

spendgo review

5,0 há 5 anos

Comentários: Spendgo is able to be installed on a variety of different POS vendors and will actively work with a variety of our vendors ensure integrate their API across platforms. Spendgo actively provides business suggestions to help us take full advantage of the loyalty program. They are responsive to issues and are a true partner, not just another vendor.

Vantagens:

Spendgo is extremely flexible and can be built to meet a number of different loyalty situations. I like that there can be a user facing display, which helps drive guest participation even if store employees are not pushing the program.

Desvantagens:

When we first started with Spendgo there were some missing features in their backend. However, they worked hard to build this portion of their product out and have most of the missing parts on their roadmap, if not already implemented.

Joshua
Franchisee, EUA
Restaurantes, 10.000+ funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

We have had Spendgo for 3 months and cannot get reporting on how it is working

1,0 há 6 anos

Comentários: So far I have received no benefit.

Vantagens:

Easy for the customer to use and input their information. Attractive platform that the equipment sits on.

Desvantagens:

No visibility to if it is driving customer loyalty. The reporting features are not available for franchisees.

Ben
Director of Marketing, Canadá
Hotelaria, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Expertise, Experience and Flexibility

5,0 há 3 anos

Comentários: Spendgo offers a best-in-class omnichannel guest loyalty experience, while being integrated with the solutions we needed to support our diverse multi-brand portfolio of physical locations and ecommerce businesses. We know we’re in great hands with some of the most experienced experts and partners in the loyalty space. They truly want us to be successful with our loyalty program. SpendGo has direct experience in hospitality which is demonstrated through their empathy in our sensitivity to provide great customer experiences across all of our touch-points.

Vantagens:

The Spendgo team really took care of us and worked to find solutions across our diverse portfolio of public houses, cocktail clubs and barbershops that deploy a range of POS, e-commerce, online ordering and pay-at-the-table solutions. We’re enabling Spendgo across four business units, representing 19 unique brands with a single loyalty program to ultimately provide the omnichannel loyalty experience we are looking for. I liked how well they were able to support us through the integrations, even when we encountered challenges due to incompatibility from some of the other vendors, Spendgo came through with creative solutions and made enhancements where needed. Beyond the technology and platform, the expertise and support from Spendgo that helped us mold our loyalty experience into a customer-first experience was something we didn’t know we needed and has now given us confidence in our loyalty experience for our customers and guests.

Desvantagens:

Had some initial compatibility issues with one of our 3rd party apps within Shopify, but the Spendgo team found a way to work around it to resolve.

Anne
Loyalty Marketing Manager, EUA
Publicidade e marketing, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Awesome Loyalty Rewards CRM software!

5,0 há 5 anos

Comentários: Everything is so customizable and easy to use. We have seen a very noticeable lift in sales and visits to all of our locations because of Spendgo.

Vantagens:

> Data visualization in the dashboard > Amount of data captured > Ability to target specific segments > Dynamic segmentation > Ability to integrate with email providers > Customization options

Desvantagens:

There's not a whole lot that I dislike, because they literally add anything I've ever needed added. They are really the best to work with!