Conheça o HelloBox

Users are 80% more likely to get in touch with you, when they can use a channel, they already use (according to Entrepreneur.com). HelloBox adds an omnichannel contact widget to every single page of your website.

To reach the most people as effectively as possible, HelloBox provides a wide range of communication channels to let visitors choose the medium they feel most comfortable with.

Our mission is it to make it easier for your website visitors to get the help they want and need.

Quem usa o HelloBox?

HelloBox is best for all people who are their own brand ambassador. We see especially a high-potent for: - Real Estate Agents - Coaches and Trainer - Local Business Owners

Onde o HelloBox pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web

Sobre o fornecedor

  • PixelHub
  • Fundado em 2018
  • Bate-papo

Países disponíveis

Espanha

Idiomas

Sem informação do fornecedor

Preço do HelloBox

Preço inicial:

US$ 8,00/mês
  • Sim, oferece teste gratuito
  • Sem versão grátis

O HelloBox não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do HelloBox a partir de US$ 8,00/mês.

Sobre o fornecedor

  • PixelHub
  • Fundado em 2018
  • Bate-papo

Países disponíveis

Espanha

Idiomas

Sem informação do fornecedor

Vídeos e imagens do HelloBox

HelloBox Software - 1
HelloBox Software - 2
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Vídeo do HelloBox
HelloBox Software - 1
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Compare preços do HelloBox com produtos similares

HelloBox

US$ 8,00/mês
Versão gratuita
Teste grátis
US$ 19,00/mês
Versão gratuita
Teste grátis
US$ 14,00/mês
Versão gratuita
Teste grátis
US$ 16,00/mês
Versão gratuita
Teste grátis

Recursos do HelloBox

  • Acesso para Celular
  • Bate-papo proativo
  • Formulário offline
  • Imagem de marca personalizável
  • Relatórios e análise de dados
  • Respondedores automáticos

Alternativas ao HelloBox

Plataforma abrangente de experiência do cliente para ser encontrado por meio de avaliações, escolhido por meio de mensagens de texto e ser a empresa referência com
Ferramenta de bate-papo para se conectar aos clientes por meio de um aplicativo móvel ou no site. Compatível com histórico de bate-papo e análise de desempenho.
O EngageBay fornece um software de marketing tudo-em-um simples e acessível para adquirir, engajar, incentivar e concretizar clientes potenciais. Saiba mais sobre o EngageBay
A HelpCrunch é uma plataforma de comunicação com o cliente com uma das melhores classificações. Aumente as conversões e as vendas, melhore o suporte e cresça mais rápido!
Drift’s Conversation Cloud lets businesses engage with buyers in a personalized way at every stage of their journey.
Código aberto, livre para implantar o sistema alternativo de colaboração e comunicação de equipes do Slack. Hospedado no local ou na nuvem. Privacidade total.
O Whistle é ideal para hotéis que buscam comunicação sem contato com os hóspedes e se integra instantaneamente aos sistemas de gestão de propriedades.
O SnapEngage é uma solução de bate-papo empresarial dedicada que permite que as equipes de vendas e atendimento ao cliente convertam leads e atraiam clientes.
O Comm100 oferece soluções de experiência do cliente omnicanal para ajudar as empresas a responder a perguntas, resolver problemas e manter os clientes satisfeitos.
Gorgias é um serviço multifuncional de atendimento ao cliente, suporte ao cliente e suporte técnico por chat ao vivo para as lojas Shopify e Magento. Saiba mais sobre o Gorgias
Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
Uma plataforma tudo-em-um de comunicação multicanal.
Live Chat & Messenger para Negócios com funcionalidades omnichannel: Ligações, Chat ao vivo, Instagram, WhatsApp, CRM, Integrações e mais. Tudo isso em um app.

Avaliações do HelloBox

Pontuação média

Geral
4,3 (16)
Praticidade
4,6 (16)
Atendimento ao cliente
4,3 (16)
Recursos
4,5 (16)
Relação qualidade/preço
4,5 (16)

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
50%
4
38%
3
6%
2
6%
Nicholas I.
Nicholas I.
Owner, Designer, Marketer, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Design gráfico, Profissional autônomo
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Great product, just not for my business

5,0 há 3 anos

Comentários: HelloBox is a great product, and I would have continued to use it if I just needed my customers to contact me directly or fill out a form to have me contact them at a later date. It just so happens that I need an active 24/7 bot to greet my customers, take down information, transfer it to my CRM, and also schedule appointments right there in the chat. HelloBox is a great solution for people who want multiple channels to chat with their customers on all packaged together, however beyond that I'd go with somethign else. Hellobox could have done everything I needed it to do, however, I wasn't interested in it enough to continue with the product.

Vantagens:

I liked the vast array of channels to contact the business and you get to choose which channels are turned on and off.

Desvantagens:

The size of the widget when it was fully expanded. It was a lot to take in sometimes if you had a lot of channels available for contact. Also, I think the more channels to communicate with your customer is a good thing, maybe like 3 to 4 should be limited to the widget. It gets too crowded on there.

Resposta do PixelHub

há 3 anos

Thanks Nicholas for your honest words, we'll take it into account for the next iterration.

Marylou M.
Project Manager, México
Imobiliárias, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great product, bad service

5,0 ano passado

Comentários: I like the software, but it's risky. Considerate this before buying it. Also, if you know another software please let me know!

Vantagens:

Its a great software overall. But I believe they need more people to assist the clients they already have.

Desvantagens:

Since my company has a lot of clients, things come up and in digital we need to act quickly. Here with hellobox is my only provider where I have problems to change simply things as: - account settings - get the bills to a new email My clients are upset because we cannot provide them bills for a service, which is a very bad image for the company.

Cesar L.
CEO, Colômbia
Consultoria de gestão, 11-50 funcionários
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação

¡Cuidado con el truco cuando se vence la prueba gratis!

2,0 há 2 meses

Comentários: Es increíble que al finalizar el trial, pongan visible en mi sitio web (todos los visitantes lo ven al visitar el website) un mensaje invitando a comprar la versión de pago, lo que resulta molesto para un visitante que no tiene por qué distraerse leyendo un mensaje que no es para él, ni es parte de mi página web. He intentado quitando el código que inserté para el trial, pero es inútil. Algo hace ese código malicioso tras bambalinas, que no desaparece. Parece ser una estrategia engañosa para obligar a comprar los planes de pago, quizás así desaparezca el molesto mensaje, pero ahora ya NO quiero comprarles el servicio porque considero esta estrategia casi fraudulenta. No recomiendo hacer negocios con este proveedor, a riesgo de incurrir en gastos mayores y dolores de cabeza intentando eliminar el software malicioso que parece acompañar el trial.

Vantagens:

Cumple con lo prometido en la descripción del producto.

Desvantagens:

Funciona bien, incluso estuve a punto de comprar el plan anual luego de la prueba gratis. Pero el servicio al cliente es pésimo, no dan respuesta por ninguno de los medios que dejan disponibles en su propio "HelloBox" de su página web. ¡Qué tal, no les funciona ni a ellos mismos!

Nina K.
Webdesigner, França
Design, Profissional autônomo
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Contact widget for your website

4,0 há 3 anos

Comentários: The widget is extremely easy to set up, it supports most social media and traditional channels, there are quite a few options available, and the customer support is great!
I recommend this widget for professional websites.

Vantagens:

These are nice features that I didn't find in other contact widgets: - Number of integrations (10 channels available) - Great customization options (picture, badge) - QR code generation for SMS - Option to display business hours - Free trial for one month - Amazing customer support

Desvantagens:

These are my suggestions to improve the widget further: - Enhance widget position options (currently left or right, no custom positioning) - Would love a "simpler" version with a minimalist design (the current version looks very professional - not suitable for personal or quirky landing pages) - Translation (FR) is not perfect - Add option to display time in 24h format and date as day dd mm - Reduce loading time (currently 5 sec) - Add option to customize the apparition of the widget (event trigger, timer, animation effect.) - No need to enter credit card info to get free trial

Stephen R.
Stephen R.
Marketing, Reino Unido
Usuário do LinkedIn Verificado
Engenharia civil, 51-200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Fantastic

5,0 há 3 anos

Comentários: Positive. Increased contact and easy to use.

Vantagens:

HelloBox allows our customers to get in touch with us fast and in a way that they prefer rather than relying on just email or phone. It offers all the options right on the page so it's easy for users to locate.

Desvantagens:

I have nothing negative to say about it. Works perfect.

Resposta do PixelHub

há 3 anos

Hey Stephen, we appreciate your great feedback. Thanks a lot

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