15 anos ajudando empresas brasileiras
a escolherem o melhor software

Conheça InformaCast

Use o software de alerta InformaCast para se integrar a sistemas, sinalização e dispositivos existentes para um sistema de notificação em massa que alcançará todos. Em um único sistema de notificação de emergência, você pode gerenciar situações com a capacidade de ver quem leu as notificações, encaminhar mensagens para públicos mais amplos e saber quem está seguro e quem precisa de ajuda. Com texto, áudio e imagens, mensagens que podem ser enviadas como SMS, e-mail, chamadas e pop-ups de desktop, as organizações têm mais maneiras de alcançar mais pessoas.

Quem usa InformaCast?

O InformaCast é usado por organizações na área da saúde, ensinos fundamental e médio, empresas, fabricação, governo estadual/municipal/federal e varejo.

InformaCast Software - 1
InformaCast Software - 2
InformaCast Software - 3

Está em dúvida sobre o InformaCast? Compare com uma alternativa popular

InformaCast

InformaCast

4,8 (15)
US$ 2.750,00
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
25
9
4,3 (15)
4,8 (15)
4,9 (15)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
92
Nenhuma integração encontrada
4,8 (131)
4,7 (131)
4,9 (131)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao InformaCast

AlertMedia
Melhores recursos
Acesso para Celular
Comunicação multicanal
Notificações em massa
Crises Control
Melhores recursos
Alertas em múltiplos idiomas
Notificações em massa
Notificações em tempo real
Klaxon
Melhores recursos
Alertas/notificações
Comunicação de duas vias
Modelos
Lynx
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
Tekmon
Melhores recursos
Acesso para Celular
Formulários personalizáveis
Gestão de inspeções
iLobby
Melhores recursos
Autenticação
Check-in/Check-out automático
Dados em tempo real

Avaliações do InformaCast

Pontuação média

Geral
4,8
Praticidade
4,3
Atendimento ao cliente
4,9
Recursos
4,7
Relação qualidade/preço
4,8

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
80%
4
20%
Randy
Randy
Network Manager, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Seguros, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

InformaCast for safety & security

5,0 há 6 anos

Comentários: I have had nothing but great results with InformaCast. Since the days before they were acquired and then spun off again, the employees who are still there are core to the group and their support staff really understand the product and how it integrates into real world situation. This is one of the few products that I am comfortable writing a review for because I know that a year from now, they won't have abandoned their product values, support or any other core components of the software.

Vantagens:

As a long time user of InformaCast products, I love how they have continued to improve on the core products without the need to spin off every improvement into a new sku ($$$$).

Desvantagens:

The product setup is much more complex than it used to be, though still much easier than any other enterprise software I have been involved with setting up. Then again, it used to be a basic paging system and now it is full-blown notification at every endpoint (not just a desk phone).

Resposta do Singlewire Software

há 6 anos

Glad to hear your organization is seeing great results with InformaCast! We appreciate the feedback on the setup. As you mentioned, inevitably, as the capabilities of the product grow, so do the setup steps. However, we are always looking for ways to make this as easy as possible and will continue to make improvements in the future.

Mark
Network Admin, Canadá
Mineração e metais, 5.001–10.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great mass notification software with lots of customization

5,0 há 5 anos

Comentários: This product has been amazing, the support is great, integration is fantastic and the documentation is so good it is rare to see that level of details in products online - one other note on the documentation is that it is written for real world - it doesnt dive deep into the technology it gives what is needed with real examples.

Vantagens:

The software was easy to setup and integrate with Cisco call manager. There was a ton of videos on their website to perform any task that was needed from setup to configuration. The amount of custom setups that can be done is great and when integrating with other products this one becomes even more powerful.

Desvantagens:

There were no real cons to this software - it does what is promised, it is low cost (for the most part) and scales very well.

Eric
IT Supervisor, EUA
Gestão da educação, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Good enough for a block party

4,0 há 6 anos

Comentários: Good customer support. Which is finally what matters.

Vantagens:

It never malfunctions, at least for what we use it.

Desvantagens:

Price is a bit high, although it may be a value for those who use all its features.

Resposta do Singlewire Software

há 6 anos

Thank you for leaving a review. We're happy to hear you have had good interactions with our support team and that InformaCast has delivered for your use cases.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Gestão da educação, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

School System Use

5,0 há 6 anos

Comentários: Now that we understand that Informacast can do more than ring bells and make announcements, we plan to leverage the capabilities to improve student safety. A safe learning environment is priority one.

Vantagens:

It is very easy to use and integrate with our Cisco phone system. It functions very reliably and the number of bell schedule supported as well as zones for making announcements are more than adequate for us.

Desvantagens:

We have it running on a BE6000 along with subscribers for CUC and UCM. I seems to slow things down a bit. I may move the VM to our data center. The interface is intimidating to non-technical staff.

Resposta do Singlewire Software

há 6 anos

We're glad to hear InformaCast is working well in your school. We're working on improvements to our UI to make it easier for more people to use. Look for that update later in 2019.

Rachel
Technology Director, EUA
Gestão da educação, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Informacast Perfect for Small Schools

5,0 há 6 anos

Comentários: We run our bell schedules and our announcments. We are looking into the other features but this solves our needs for both.

Vantagens:

The ease of use is the most valuable thing to me. As a district that has only 2 staff members in the IT dept, it becomes essential that the program be ease for all to use. The fact that I can also set schedules weeks in advance is a plus also.

Desvantagens:

Nothing as far as the program works. My own issue is that after I hit save on a page - I have to hit Done also. (sometimes I forget that)

Resposta do Singlewire Software

há 6 anos

Thank you so much for sharing your experience with InformaCast! We're happy to hear it is meeting your needs.