15 anos ajudando empresas brasileiras
a escolherem o melhor software

Conheça Groupe.io

O Groupe.io ajuda as organizações a conectar toda a força de trabalho, incluindo os que não trabalham em escritório, e aumentar a produtividade com comunicações em tempo real, ferramentas de engajamento integradas, aplicativos específicos para funções, automação e assistentes baseados em inteligência artificial (IA), ao mesmo tempo que fornece aos gerentes uma visão clara do andamento do trabalho e do envolvimento no local de trabalho.

Quem usa Groupe.io?

Qualquer empresa que deseje conectar toda a sua força de trabalho, incluindo trabalhadores da linha de frente, em uma plataforma unificada.

Groupe.io Software - 1
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Groupe.io

Groupe.io

4,7 (18)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
131
2
4,6 (18)
4,6 (18)
4,7 (18)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
22
11
4,8 (15.796)
4,7 (15.796)
4,3 (15.796)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Groupe.io

WhatsApp
Melhores recursos
Acesso para Celular
Bate-papo em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
Workplace from Meta
Melhores recursos
Acesso para Celular
Bate-papo em tempo real
Feed de notícias/atividades
Beekeeper
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Incorporação
Perfil dos funcionários
Microsoft Teams
Melhores recursos
Bate-papo em tempo real
Compartilhamento de tela
Videoconferência
MangoApps
Melhores recursos
Armazenamento de documentos
Ferramentas de colaboração
Gestão da base de conhecimento
monday.com
Melhores recursos
Gestão de funcionários
Múltiplas campanhas
Rastreamento de estoque
Connecteam
Melhores recursos
Acesso para Celular
Planejamento de pessoal
Relógio de ponto online
Asana
Melhores recursos
Gestão de avaliação de desempenho
Gestão de tarefas
Planificação/Programação de projetos
Wrike
Melhores recursos
Criação de painel
Cálculo de horas extras
Fluxo de trabalho configurável

Avaliações do Groupe.io

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,7
Recursos
4,7
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
78%
4
17%
3
6%
Parthasarathy
Parthasarathy
Senior Partner, Índia
Usuário do LinkedIn Verificado
Consultoria de gestão, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

An effective collaboration and workplace process automation tool

5,0 há 4 anos

Comentários: Excellent . It is evolving very well. They have a Talented team to make things happen as desired by customers.

Vantagens:

Low code app development and integration with enterprise systems

Desvantagens:

Could have been less complicated in terms of usage

Tammy
Manager, Corporate Operations, Canadá
Hotelaria, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Innovative communication tool, that keeps our teams connected across North America

4,0 há 4 anos

Comentários: The team at Groupe.io worked with us step by step to design the set up, layout and functionality of each hotel spot. They provided guidance on how to set up an integration plan in advance which included marketing the new tool to the our team, webinar training, project schedules, and you tube training videos for our management team and front line staff. Groupe.io was responsive to every email, request, and support ticket, it was a pleasure working with their team.

Vantagens:

Groupe.io offers many tools that allow our team to efficiently communicate with each other across our multiple hotels. It allows us to share real time updates such as company news, welcome new team members, share best practices, and celebrate each other with the recognition app. Groupe.io was flexible and creative with our needs and customized 1 spot that all of our employees can join, and created a spot for each individual hotel, so they can communicate with each other for more specific day to day needs relating to their property.

Desvantagens:

We have a diverse team and some team members speak different languages, so a translation capability would be great so all of our team members can read the posts in their preferred language.

Emadaldeen
graphic designer, Jordânia
Software, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

interface

3,0 há 3 anos

Comentários: good

Vantagens:

simple, clean, and minimalistic interface

Desvantagens:

Better archive organization with hashtags

Kathy
General Manager, Canadá
Hotelaria, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great addition to the team!

5,0 há 4 anos

Vantagens:

This app has been a great tool for our hotel and company. It has assisted in leveraging our communication in our hotel and among our sister properties throughout North America. The platform is very user friendly, not only in signing up new employees but also in the daily use and maintenance. They have thought of everything with Groupe.io. It simplifies the communication process and you can have fun with it along the way. We work in a multi-generational environment and everyone seems to have embraced this app. The on-boarding and customer service from Groupe.io we've received along the way has been top notch! I would strongly recommend this for your company - it will improve company culture!

Desvantagens:

There are no features that we haven't enjoyed.

Ryan
VP of Revenue Management, Canadá
Hotelaria, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great for Internal Communications

5,0 há 4 anos

Comentários: Any issues that we have encountered, Groupe.IO has been great to work with and find solutions to fit our companies needs

Vantagens:

We love this software as we can communicate with fellow employees (from all departments) across our portfolio. Share ideas, what has worked and what has not...celebrate the good times (birthdays, sales wins ect) and help chat with those when times are not the best. What it comes down to is that it is a great way to have employees engaged on what is happening, not only within their hotel or department, but employees can engage with one another (from different hotels) to help solve issues and enhance customer service.

Desvantagens:

As this is newer company, there is going to be some "bugs" along the way