QuickBooks Enterprise

QuickBooks Enterprise

da Intuit

Quem usa o QuickBooks Enterprise?

Edições dedicadas para prestadores de serviços, fabricação e atacado, ONGs, varejo e muito mais.

Conheça o QuickBooks Enterprise

O QuickBooks Enterprise é um software de contabilidade de construção de ponta a ponta que pode crescer com os seus negócios. Ele fornece todas as ferramentas de que a sua empresa precisa, além de ser fácil de usar. Você pode organizar seus livros contábeis, gerenciar estoque, acompanhar vendas e até executar folha de pagamento, a um custo baixo. Com o QuickBooks Enterprise, você economiza milhares por ano em comparação com outras soluções. Poderoso e flexível, ele também vem em edições projetadas para atender às suas necessidades específicas. Faça um teste grátis hoje mesmo.

Detalhes do QuickBooks Enterprise

Intuit

https://enterprisesuite.intuit.com/

Preço do QuickBooks Enterprise

O QuickBooks Enterprise não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Computador - Mac

Nuvem, SaaS, web

Computador - Windows

Formação

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do QuickBooks Enterprise

Sistemas de Contabilidade
Administração de impostos
Cobrança e faturamento
Conciliação bancária
Contabilidade de fundos
Contabilidade de projetos
Contas a receber
Controle de despesas
Empresas de contabilidade CPA
Gestão da folha de pagamento
Gestão de ativos fixos
Governo
Organizações sem fins lucrativos
Pedidos de compra
Check-in/Check-out
Código de barras/RFID
Códigos SKU/UPC
Gestão de fornecedores
Gestão de itens
Gestão de renovações de pedidos
Otimização de estoques
Previsão
Rastreamento de estoque
Rastreamento do custo
Rastreamento do número de série
Atendimento do pedido
Banco de dados do cliente
Entrada de pedidos em tempo real
Entrada remota de pedidos
Gestão de armazéns
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
Gestão de pedidos pendentes
Gestão de remessas
Carregamento de classes
Cobrança e faturamento
Compras
Contabilidade de fundos
Contas a pagar
Elaboração de orçamentos e previsões
Ensino fundamental e médio
Gestão da folha de pagamento
Gestão de ativos fixos
Gestão de comparecimento
Para escolas particulares
Razão geral
Acompanhamento de atividades
Administração de impostos
Contabilidade de exercício
Cálculo e validação de tarifas
Depoimentos do cliente
Gestão de conformidade
Gestão de recibos
Informação de perdas e ganhos de recursos
Preenchimento de cheques
Validação cruzada do livro razão
Acompanhamento de faturas não pagas
Alerta de pagamentos duplicados
Controle do processo de aprovação
Detecção de fraude
Extração de dados
Gerenciamento de fornecedores
Gestão de tesouraria
Pagamentos recorrentes
Preenchimento de cheques
Preparação do Formulário W-1099
Processamento de faturas
Reconciliação de pedidos
Transferência eletrônica de fundos
Acompanhamento de faturas não pagas
Cobrança e faturamento
Cobrança recorrente
Compensação de cheques
Compensação de pagamento excedente
Depoimentos do cliente
Gestão de coletas
Livro de contas a receber
Pagamentos parciais
Processamento de pagamento online
Processamento de pagamentos ACH
Código de barras/RFID
Etiquetas de recebimento
Etiquetas de remessas
Etiquetas personalizadas
Geração de código de barras
Gestão de estoques
Leitura de códigos de barras
Modelos de etiquetas
Rastreamento do número de série
Compras
Código de barras/RFID
Gestão 3PL
Gestão da qualidade
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
Gestão de recebimento e armazenamento
Gestão de remessas
Previsão
Sincronização em tempo real
Várias localizações
Atendimento do pedido
Gestão de Pedidos em Espera
Gestão de catálogos
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de pedidos especiais
Gestão de remessas
Pedidos recorrentes
Rastreamento de pedidos
Registro de pedidos
Acesso para Celular
Alertas/notificações
Gerenciamento de multicanal
Gestão de armazéns
Gestão de estoques de fabricação
Gestão de estoques do varejo
Gestão de fornecedores
Gestão de renovações de pedidos
Identificação do produto
Kits
Otimização de estoques
Previsão
Relatórios e análise de dados
Acompanhamento de atividades
Compras e recebimento
Conciliação bancária
Contabilidade de parceira
Contas a pagar
Contas a receber
Elaboração de orçamentos e previsões
Gestão de conformidade
Gestão de doadores
Gestão de recursos
Razão geral

Avaliações do QuickBooks Enterprise

Exibindo 5 de 718 avaliações

Geral
4,1/5
Praticidade
4,2/5
Atendimento ao cliente
3,6/5
Recursos
4/5
Relação qualidade/preço
4/5
Elibe S.
Senior Accountant
Imobiliárias, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/10/2018

"Perfect Accounting software for firms"

Comentários: It feel so great and good to have a product that help you achieve 90% of your goal,it is a perfect accounting software to achieve your accounting task, it has significantly enhance my work and the work in my company.

Vantagens: The great thing QuickBooks is that it is very easy to use software, with a basic accounting and computer skill, you can comfortably use it. Another great quality is that it link banks transaction with prepared invoices there by making accounting work easy. Its numerous features makes accounting work very easy.

Desvantagens: One set back about this software is that sometimes its slow to respond when functioning, but with the updates, I have seen great improvement. Also it is expensive but the value it add, makes ones to forget it.

Resposta dos fornecedores

por QuickBooks France em 17/10/2018

Thanks for reviewing, Elibe. Please know we've crafted a ton of tools to ensure our software is always functioning as optimally as designed. When it comes to slow response times, the info in this Community hosted article provides excellent troubleshooting steps (https://community.intuit.com/articles/1502333).

I'm thrilled to read we're doing our part to help you meet your goals, by the way. Comments like yours are a pleasure to come by, and we're proud to be backing BNL Group. Please know if you have any questions about cost-efficient options that my inbox is open ([email protected]). Reach out anytime, and take care!

Jess, The QuickBooks Team

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/10/2018
Avaliador Verificado
Controller
Imobiliárias, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/10/2019

"More than enough for our small company"

Comentários: We had to upgrade from QB Online because we use it for escrow accounts, and QB isn't designed for that. As a workaround, we created a new cash sub-account and payable sub-account for each escrow transaction. Pretty soon, we had thousands of sub-accounts, which really put a strain on it and made it run slowly. We transferred all of our data to QB Enterprise, which is handling that with ease and providing many more features. Overall, I enjoy using it. It's simple for employees to use, and it does more than enough for us.

Vantagens: QB Enterprise is more than we need for the small company. It's fast and efficient. It's straightforward in how things work, so training isn't intensive for new users. It's easy to upgrade from another version of QB and transfer all the company data into it.

Desvantagens: It's limited in what can be displayed or used to sort in many of the windows. For example, the vendor screen displays all the invoices and payments, but doesn't display a running balance column. It's difficult to expand columns to display all of the data in a column. It doesn't remember column widths, so I'm continuously having to adjust the column width every time I open a window with data. Data in some windows can't be exported to Excel. For example, I like to export the bank statement reconciliation screen to a spreadsheet with my bank data download where I can sort and subtract to find a discrepancy between two columns instantly. But, there isn't a way to get the data in that window to export or copy. The reconciliation screen also doesn't allow for display of the cash sub-account or the offset account. So, I'm continuously having to open individual transactions to see which is which if they are similar.

Resposta dos fornecedores

por Intuit em 04/10/2019

Providing the tools you need to get the job done quickly and easily is our number one goal. It's great to hear you found the best version of QuickBooks to suit your business needs! Many of our software updates come from great customer suggestions like yours. You can find out more about ways we're working to improve by viewing our Blog: https://intuit.me/2L2zqTv

Thanks for a great review!
Morgan, The QuickBooks Team

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/10/2019
Kevin H.
HR
Construção, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    1/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    1/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/05/2018

"I'm focusing on CONSTRUCTION PAYROLL here, not A/P, A/R, G/L"

Comentários: It was a real learning curve for me. Honestly, for years I would have given QB very high remarks, but that was BEFORE I had to start using the PAYROLL module to do heavy duty use, construction Job Costing and such. I'm now in discussion with the company Controller about going to different software. I'm a nice guy, but I've come to loath the problems and trying to get any help from QB, i.e., called Assisted Payroll, "I have this problem you can see on the screen." "Oh, that's not an Assisted Payroll problem, I'll get you over to Tech Support..." First thing Tech Support guy says, "Oh, that's an Assisted Payroll problem. I'll transfer you over to them." OK, and on it goes. We purchased a 30-user Enterprise 2018 for a reason. We have many users, accounting, owners, construction managers, those using Remote Desktop into the Server, etc. Last support (yesterday) said I need to be logged in as Admin (excuse me, but that is the Controller, who uses QB every day & is way above my pay grade), and in Single User mode. Are you kidding me? "Oh, you want to be able to put this car in reverse? Only when you are facing North and only on the second Tuesday of the week." Am I sounding a bit ridiculous? Well, that's about what support is now sounding like to me.

Vantagens: I gave highest (4-stars) in ease of use.

Desvantagens: The P/R module has been like the ugly, red-headed step child of QB. For YEARS, I used the help/feedback. Never so much as heard that anything was received. No changes have been made, lots of errors/bugs, VERY poor job costing ability, I'm now told you must be Admin & logged in as single user. My list of problems & suggestions is LONG, but none of their resources (time, money for development) have been put into fixing/upgrading this very old module. It's OK if you have a couple of office staff and do payroll for them, but if you are larger and really need to do Job Costing? Forget it. Staff WANTS to be helpful, but 1) they can't change what the program is sorely lacking; and 2) very often I've gotten "newbie" support personnel that hardly have a clue themselves as to what the program can/can't do or don't understand simple constraints in business. Yes, I can give MANY very specific examples, but no one that matters (has the authority/ability to make any changes) cares. Apparently we who push/need the payroll to do construction/job costing are just too few to warrant attention. I've been using QB since the day it came out. I know, that really dates me, but my point is that I am certainly no newcomer to QB. The next category only went "2+ years". Not nearly long enough.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/05/2018
Vladimir S.
CEO
Telecomunicações, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/03/2020

"Excellent Enterprise Accounting Software"

Comentários: QickBooks Enterprise has solved the big problem of service cataloguing, invoicing, billing, tracking expenses, etc. It easily manages all elements of my daily business operations, taking any guesswork out of the equation.

Vantagens: QuickBooks Enterprise offers impressive features making it super easy to run all aspects of my small-business. A plethora of available options and details in the software, makes it a breeze for daily usage and help me run the tasks of my company.

Desvantagens: Realistically, the only CON is the fact that the desktop version is not compatible with MacOS which many people use, nowadays. So the user will either have to purchase a Windows OS based PC, or subscribe to a cloud based thin-client service that runs Micorsoft OS.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/03/2020
Chris H.
Operations Specialist
Publicidade e marketing, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/01/2020

"Great Product for the Average Business "

Vantagens: What I like most about Quickbooks Enterprise (QBE) is the ease of use and straightforward design. I also like the amount of customization you can do in terms of forms and payment reminders.

Desvantagens: The aspect of QBE I like the least would have to be their communication on when updates are happening. There have been multiple occasions when all of a sudden the entire company cannot access QBE and it has put much of our business to a standstill at times.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/01/2020