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Conheça CrossEngage

Como uma das principais plataformas de dados do cliente (CDP na sigla em inglês) na Europa, o CrossEngage possibilita que você crie um relacionamento com o cliente significativo. Integra todos os dados disponíveis (dados do produto, do usuário, do pedido e comportamentais) em uma única visão de 360° do cliente. Reúna todos os seus dados isolados em um só lugar para direcionar, segmentar e ativar clientes potenciais de maneira autônoma e em tempo real. Com o CrossEngage, é possível criar facilmente as jornadas do cliente e conectar essa configuração aos seus canais de marketing favoritos.

Quem usa CrossEngage?

A plataforma atende diferentes setores e modelos de negócios. O espectro varia de comércio eletrônico a mobilidade e viagens para o setor de seguros, por exemplo, Deutsche Bahn, HelloFresh e Chrono24.

CrossEngage Software - 1
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CrossEngage Software - 5

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CrossEngage

CrossEngage

4,1 (10)
US$ 1.000,00
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
115
30
3,5 (10)
4,2 (10)
4,3 (10)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 12,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
202
70
4,1 (6.749)
4,3 (6.749)
4,1 (6.749)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao CrossEngage

Zoho CRM
Melhores recursos
CRM
Gestão de help desk
Para startups
Centralpoint
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
Mailchimp
Melhores recursos
Gerenciamento de e-mails
Gestão de campanhas por e-mail
Marketing por e-mail
ActiveDEMAND
Melhores recursos
Automação de marketing
Gerenciamento de e-mails
Gestão de leads
Ortto
Melhores recursos
Automação de marketing
Gestão de campanhas por e-mail
Otimização para dispositivos móveis
Salesforce Sales Cloud
Melhores recursos
Contatos compartilhados
Para organizações e equipes de vendas
Rastreamento de clientes
Marketo Engage
Melhores recursos
Agendamento de campanhas
Banco de dados de contatos
Gestão de campanhas por e-mail
Salesforce Marketing Cloud
Melhores recursos
Gestão de campanhas
Gestão de leads
Relatórios e análise de dados
Marketing 360
Melhores recursos
Análise de comportamentos
Gestão de compromissos
Páginas de início/formulários web

Avaliações do CrossEngage

Pontuação média

Geral
4,1
Praticidade
3,5
Atendimento ao cliente
4,3
Recursos
3,7
Relação qualidade/preço
4,2

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
20%
4
70%
3
10%
Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Recursos Humanos, 51–200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

CrossEngage CDP -

5,0 há 6 anos

Comentários: Overall CrossEngage helps us tremendously in building automated communication campaigns on multiple platforms. It is a great tool to use for transactional as well as marketing communication. We make good use of the platform to distribute our audiences across major platforms as well for use in segmented marketing and as a basis for lookalike audiences for prospecting.

Vantagens:

The platform has a straightforward internal logic and a matching interface. It is really easy to use the two built-in main features (customer attributes and events) to build segments and customer journeys. I find the ways in which these segments and journeys can be put to use in automating communication intuitive.

Desvantagens:

There are certain integrations that are lacking and some of the integrations are a real challenge to set up, especially since quick development resulted in sub-par documentation.

Resposta do Spotler

há 6 anos

Hello, Thanks for your honest feedback. We are happy that CrossEngage helps you to easily orchestrate campaigns across multiple channels. We are constantly developing new integrations to provide additional functionality. As you wrote, we don't always manage to update the documentation accordingly. In these cases, we are happy to help you in person. Furthermore, we are currently updating our complete documentation. Best, Manuel

Christian
Christian
Team Lead CRM, Alemanha
Usuário do LinkedIn Verificado
Atacadistas, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great tool to orchestrate existing marketing channels

4,0 há 6 anos

Comentários: Great experience, responsive, nice and helpful people

Vantagens:

- many integrations --> possibility to use and align existing tools/channels (emarsys, optilyz, etc.) - all user and product data actionable in one place - high personalization possible (combination of customer feed and real time customer behavior)

Desvantagens:

- no raw data export of statistics yet - no campaign flow chart yet (therefore multi step campaigns are a bit more difficult to maintain)

Resposta do Spotler

há 6 anos

Hello Christian, As one of our first clients we are glad that you appreciate using our tool. As you know, we are trying to improve our statistics features. In addition, our new stories feature will greatly improve the overview of campaigns. Best, Manuel

Melanie
Head of CRM, Brand Management & Graphic, Alemanha
Varejistas, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Holistic Campaign Management Tool

3,0 há 6 anos

Comentários: Good cooperation in developing solutions for our business needs

Vantagens:

High flexibility to set up communication for various channels Great segmentation perfomance

Desvantagens:

Good UI but still complex in use due to different set ups of connection to CMS/3rd party tools

Resposta do Spotler

há 6 anos

Hello Melanie, We are very happy about your review and the close cooperation. Due to our best-of-breed approach, there are of course always different scenarios, which we want to realize in the best possible way for each client. If there is still a problem here, please let us know. Best, Manuel

Daniela
Senior CRM, Alemanha
Varejistas, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Very agile company to set up cross channel campaigns

4,0 há 6 anos

Comentários: Our main focus of using CrossEngage is to control for the right communication for our customers at the right point in time to create moments.

Vantagens:

The possibilities are endless especially with the right partners at hand. Continuous developments in UI and the application itself. Can handle a huge amount of date in an impressive speed.

Desvantagens:

Not every implementation can be used intuitively and needs some time to practise.

Resposta do Spotler

há 6 anos

Hello Daniela, It's good to hear from you. We are happy to support your cross-channel campaigns in the best possible way. For a simpler implementation, we steadily continue to optimize our user interface and simplify the integration processes. To provide your customers with unique moments, we are eager to personally help you to set up new campaigns. Best, Manuel

Ramona
Trainee Online Marketing, Alemanha
Publicidade e marketing, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

I need more reporting possibilities

5,0 há 6 anos

Vantagens:

Possibility to easily send trigger emails. Convenient placeholders and easy way of changing e.g. dates of voucher codes. Creating pools and segments is really easy. Support is always really quick and helping

Desvantagens:

There's not really a good way for us to build reportings around our campaigns. It would be really handy to download the reports you get in every campaign Dashboard. Additionally this dashboard is a bit annoying to set the date every time. The time frame is really long.. to look at 2 weeks or the last week without changing the dates/timeframe and see everything first sight would be better.

Resposta do Spotler

há 6 anos

Hello Ramona, Thank you very much for your suggestions, we take that to heart. The upcoming statistics API might help you to set up dashboards according to your own requirements. We are also working on our own dashboard, which will summarize the relevant parameters of your campaigns. More about that soon. Best, Manuel