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Quem usa o CommentSold?

Empresas B2C, como lojas de varejo e utilidades domésticas, em todo o país.

Conheça o CommentSold

O CommentSold é uma plataforma de comércio social que revoluciona a maneira como os varejistas online fazem negócios.
Ele torna as compras simples e divertidas, permitindo interações em tempo real e capacitando empreendedores a se tornarem a última geração de varejistas por meio de mídias sociais, sites e aplicativos móveis.
A plataforma engloba um conjunto de recursos para gerenciar as operações do dia a dia, incluindo faturamento automatizado, análise de vendas, dados do cliente e detalhes de estoque que ajudam os proprietários a tomar decisões de negócios rápidas e bem-informadas.

Detalhes do CommentSold

CommentSold

https://commentsold.com

Fundada em 2017

Preço do CommentSold

O CommentSold não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do CommentSold a partir de US$ 49,00/mês.

Preço inicial

US$ 49,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do CommentSold

Plataformas de E-Commerce
Acesso para Celular
CRM
Gerenciamento de SEO
Gestão de avaliações
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de promoções
Gestão de várias lojas
Kits
Marketing de multicanal
Marketing por e-mail
Modelos
Segurança de dados
Carrinho de compras
Comércio móvel
Comércio social
Gerenciamento de SEO
Gestão de canais
Gestão de catálogos
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
Gestão de promoções
Integração de mercado
Marketing por e-mail
Sincronização de dados
Banco de dados de contatos
Calculadora de impostos
Cobrança de projetos
Cobrança por horas
Cobrança recorrente ou de assinaturas
Faturamento de contingências
Faturas personalizáveis
Faturação online
Gestão de agências de cobranças
Múltiplas moedas
Pagamentos móveis
Pagamentos online
Portal de cobrança
Processamento de pagamentos
Acesso para Celular
Alertas/notificações
Gerenciamento de multicanal
Gestão de armazéns
Gestão de estoques de fabricação
Gestão de estoques do varejo
Gestão de fornecedores
Gestão de renovações de pedidos
Identificação do produto
Kits
Otimização de estoques
Previsão
Relatórios e análise de dados
CRM
Comércio eletrônico
Gerenciamento de pedidos de compra
Gestão de comissões
Gestão de devoluções
Gestão de funcionários
Gestão de mercadorias
Gestão de pedidos
Marketing por e-mail
Pedido por correio
Programa de fidelidade
Relatórios e análise de dados
Várias localizações
Biblioteca de conteúdos pré-aprovados
Descoberta de conteúdo
Envolvimento dos leads
Gamificação
Gestão de conformidade
Gestão de conteúdo
Indicadores de desempenho
Logon único
Marketing dos funcionários
Monitoramento das redes sociais
Publicação automática

Avaliações do CommentSold

Exibindo 5 de 88 avaliações

Geral
4,9/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
4,9/5
Recursos
4,7/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
Brianna S.
Business Owner
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/10/2018

"CommentSold"

Comentários: Before we had CommentSold we had to go through and invoice every person individually. This took forever, especially when we started processing more orders. CommentSold does all of the heavy lifting for us and it takes out a lot of the human errors that we were experiencing before.

Vantagens: I love how easy it is for our customers to use. They can shop easily on our page or through the website. Customers can also see things that are still in stock on the website which helps us move older inventory!

Desvantagens: There really isn’t anything that I don’t like about this software!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/10/2018
Deidra G.
Fashion Stylist
Roupa e moda, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/03/2020

"Great for Small business "

Comentários: Love CommentSold for my small boutique and I believe my customers love the easy layout

Vantagens: Super easy to upload all your inventory and so easy to manage the content

Desvantagens: Haven't really had any issues, thank goodness but I'm sure the support team would fix it

Resposta dos fornecedores

por CommentSold em 13/03/2020

Awwwwww. Thank you, Deidra! We are blushing!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/03/2020
Leslie M.
Owner
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/10/2018

"We tried CommentSOLD "

Comentários: Our overall experience with CS was good. We decided it wasn't for us but know of several other boutique owners that absolutely love it. The customer service was exceptional and any time we had an issue someone was more than ready to jump in and help. Just because it wasn't for us, doesn't mean it isn't a great program. I am confident the developers will continue to improve their product.

Vantagens: CS is easy to use and has spectacular customer service. The automated invoicing and cost of goods tracking is two of the best features this program has. Automated invoicing is such a huge time saver and it's very seamless. The automatic messages and the requirement of comment from customers did help boost engagement in our group.

Desvantagens: We experienced a number of minor glitches. First, the software would confuse size and identifying number in customer comments causing us to have to manually correct carts. It also pulls inventory completely out of the system which holds it from other customers should you have a customer not want to pay their invoice right away. Additionally, this software does not integrate with Sezzle but I was told they are working on this. Last, the comments must be exactly as entered into the system. If a customer does no comment exactly as it is, then the system will not accept the comment which was very frustrating to some of my people. When using the software for single item posts, we felt that it actually lowered our average online order amount because customers weren't looking around online but just checking out their invoice for that one item which they claimed. With the amount of money it costs per month to use this system, we just couldn't overcome these obstacles.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/10/2018
Spring H.
Owner
Roupa e moda, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/09/2018

"Easy. "

Comentários: It’s been an interical part of our business and it’s success. They’re have been growing pains and kinks for course but they solve them quickly. Love the continued updates.

Vantagens: It’s super easy. They continue to update. It’s changed our business for the better. Helps with inventory. It’s like having 5 people work for you without the cost.

Desvantagens: Wish the app was available to everyone not just the upgraded people at a high cost. Wish you could upload videos.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/09/2018
Alyssa M.
Founder & CEO
Roupa e moda, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/09/2018

"Streamlined my boutique & A+ Customer Service"

Comentários: I have solved the pain of keeping track of my inventory and delays in shipping. It also makes it easy for me to track things in regards to revenue and gross profit which I would have to do in an excel spreadsheet. The customer care team is absolutely amazing. You quickly chat with them and they respond in seconds and if you are like me, I was assigned one point of contact who takes care of my account. I also like that they have extensive help guides and bug fixes with release trains and updates.

Vantagens: I love that it has streamlined my process, easy to track my inventory, post my products, keep track of waitlist, returned products, revenue, and shipping and labels. It has become a one stop shop that has allowed me to maximize sales of my boutique.

Desvantagens: I wish that we had the ability to use it as an all around CRM (Customer Relationship Management), because I sell to customers outside of social media and would like to keep all of my sales, invoicing, and shipping in one thing.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/09/2018