Easy Busy Pets

Easy Busy Pets

da Click Less Do More

Quem usa o Easy Busy Pets?

Empresas de serviços para animais de estimação. Babá de animais. Passeador de cães. Babá de gatos. Creches. Pet Boarding & Kennels (calendário e disponibilidade de quartos, cartões de canil). Banho e tosa. Treinadores.

Conheça o Easy Busy Pets

Os profissionais que trabalham com animais de estimação concordam que é fácil estar ocupado quando o site vem com as ferramentas de negócios integradas. Os visitantes do site podem reservar, se cadastrar, tornar-se membros, pagar e interagir com uma empresa em qualquer dispositivo, a qualquer momento.

O Easy Busy Pets foi criado para uma empresa de animais de estimação como a sua, para ajudá-lo a automatizar suas operações comerciais diárias, reduzir erros humanos e comercializar melhor seus negócios.

Detalhes do Easy Busy Pets

Click Less Do More

https://www.happygomobile.com

Fundada em 2014

Preço do Easy Busy Pets

O Easy Busy Pets possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Easy Busy Pets a partir de US$ 45,00/mês.

Preço inicial

US$ 45,00/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Easy Busy Pets

Sistemas para Pet Shop
Agendamento de compromissos
Banho e tosa a domicílio
Cobrança e faturamento
Compromissos recorrentes
Gestão de clientes
Gestão de comissões
Gestão de estoques
Gestão do pessoal
Lembretes de compromissos
Lista de serviços
Ponto de vendas (PDV)
Banho e tosa
Controle de aniversários de animais de estimação
Gerenciamento de fotos
Gestão de calendários
Gestão de clientes
Gestão de compromissos
Administração de chaves
Agendamento
Check-in e check-out por GPS
Cobrança e faturamento
Compromissos recorrentes
Gestão de clientes
Gestão do pessoal
Portal do cliente
Processamento de cartões de crédito

Avaliações do Easy Busy Pets

Exibindo 5 de 27 avaliações

Geral
4,5/5
Praticidade
4,2/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4/5
Relação qualidade/preço
4,4/5
Samantha A.
Business Owner
Serviços de Facilities, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/07/2018

"Best Software I've Ever used! So glad I found them!!"

Comentários: I really love HappyGoMobile.
I'm happy I discovered them and how helpful they have been overall!
Definitely recommend!

Vantagens: Super easy to use and when you need help they are always there. Super professional!

Desvantagens: Only flaw is time spent having to customize but they also help you with that BIG TIME!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/07/2018
James G.
Owner
Serviços ao consumidor, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    4/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2019

"Great Features But Weak Implementation"

Comentários: We're able to signup customers without back and forth emails or calls. It has made signing up new customers much easier. It can be made to look like an added page on our website which has been a huge help to us. The customer service is mostly fine but sometimes it takes a bit longer.

Vantagens: I really like that this software allows us to invoice weekly for multiple services rather than individually, offer all of our services: Daycare, Grooming, Boarding, Dog Walking, Pickup/Drop-off, & Cat Care seamlessly.

Desvantagens: Packages are not automatically deducted and are quite tedious making our weekly invoicing take over 2 hours to complete. Other services we have used were automatic and much preferred. The is also no way for clients to cancel appointments or for us to automatically add surcharges such as a technology fee, last-minute booking fees, cancelation fees, etc. The website address is odd and many of our customers have reached out concerned it was spam. (DOMAIN.ezbz.ca - it does look odd). Clients also find the booking process to be a bit confusing and regularly select the current date instead of the future date they want for the appointment.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2019
Jorge R.
Owner
Veterinária, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    1/5
  • Recursos e funcionalidades
    1/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2019

"Hopeful, but not pleased"

Vantagens: That all the services for our business are possible to manage all in one software

Desvantagens: No mass input of information, you want to delete an appointment and literally have to do one by one. You want to move appointment from one staff to another and literally have to do one by one. Same for checking in, checking out. A client can not request a cancellation. There is no list or reports for feeding, medication, dogs, and etcc.. No waiver for clients to sign before doing anything in their account. Clients can make requests without completing their profile. Packages are not discounted correctly when making a reservation. The reservation feature does not apply for rooms when a client makes a request.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2019
Grace S.
Owner
Serviços ao consumidor, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2019

"Pet Care Scheduling Software"

Comentários: We were hoping to be able to offer a more on-demand experience for our clients by allowing them direct way to request services from the pet care providers. This has worked well for us. Unfortunately, we had not realized the time-savings on the administrative side that we had hoped for.

Vantagens: We love how Easy Busy Pets facilitates scheduling directly between our clients and our pet care providers. Client requests go directly to sitters who can accept or decline. This has saved our office time and effort. Additionally, because EBP is fully integrated into our website, our SEO has improved. When clients come to schedule visits they work directly from the website and this improves our ranking. We have seen a significant uptick in new clients as a result.

Desvantagens: There are many features that are standard on other programs that EBP does not offer. Bulk invoicing, automated/recurring tipping, building segmented email lists, adding holiday surcharges --none of these features are supported and, in aggregate, negate much of the time-saving benefits of using software. Additionally the payroll function is rudimentary at best.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2019
Bailey M.
Owner
Serviços de Facilities, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/08/2019

"Finally an easy and affordable Daycare software! "

Comentários: My overall experience with Easy Busy pets has been amazing. Not even looking at the great and easy to use software I would never switch just due to the amazing customer service. They really care about my success and my business, and that to me is unbeatable! I highly recommend EBP to all pet care professional!!!!

Vantagens: I loved that there is only one site, no linking to other sites with crazy long names. Just simple and professional.

Desvantagens: I did not love the website designing process. There was an option to have Easy busy pets design your site for you.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/08/2019