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Conheça Dentrix Ascend

O Dentrix Ascend oferece uma interface inteligente e natural, fácil de aprender e dominar. Com acesso em um clique a informações do paciente e fluxos de trabalho personalizados, o usuário realiza mais em menos tempo.

Quem usa Dentrix Ascend?

Clínicas individuais, clínicas de grupos, dentistas empresariais, organizações de serviços dentais.

Dentrix Ascend Software - 1
Dentrix Ascend Software - 2
Dentrix Ascend Software - 3
Dentrix Ascend Software - 4
Dentrix Ascend Software - 5

Está em dúvida sobre o Dentrix Ascend? Compare com uma alternativa popular

Dentrix Ascend

Dentrix Ascend

4,1 (230)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
29
Nenhuma integração encontrada
4,2 (230)
4,0 (230)
4,3 (230)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 200,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
70
Nenhuma integração encontrada
4,6 (106)
4,5 (106)
4,5 (106)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Dentrix Ascend

Denticon
Melhores recursos
Agendamento
Banco de dados do cliente
Gestão de clientes
ACE Dental
Melhores recursos
Gestão de compromissos
Gestão de fichas dos pacientes
Gestão de reclamações
Carestream Dental
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Gestão de compromissos
Gestão de fichas dos pacientes
Curve Dental
Melhores recursos
Criação de diagramas
Gestão de compromissos
Gestão de fichas dos pacientes
Open Dental
Melhores recursos
Criação de diagramas
Gestão de compromissos
Gestão de fichas dos pacientes
Dentrix Enterprise
Melhores recursos
Gestão de compromissos
Gestão de fichas dos pacientes
Planejamento do tratamento
Eaglesoft
Melhores recursos
Criação de diagramas
Gestão de compromissos
Gestão de fichas dos pacientes
Dentrix
Melhores recursos
Criação de diagramas
Gestão de compromissos
Gestão de fichas dos pacientes
ClearDent
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Gestão de compromissos
Gestão de reclamações

Avaliações do Dentrix Ascend

Pontuação média

Geral
4,1
Praticidade
4,2
Atendimento ao cliente
4,3
Recursos
3,9
Relação qualidade/preço
4,0

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
45%
4
37%
3
11%
2
3%
1
5%
Mike
Mike
Dentist/Owner, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Consultório médico, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Dentrix Ascend is a must buy!

5,0 há 3 anos

Comentários: Our overall experience has been extremely positive.

Vantagens:

The charting and insurance benefits are the best. It is so user friendly compared to other software we have used.

Desvantagens:

Everything that I felt was missing has been added in the last year. I do think that there could be some improvements in the treatment planner.

Bevin
Owner/pediatric dentist, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Dentrix Ascend review

4,0 há 5 anos

Comentários: overall i like the product but correcting the accounting issues is something that is very frustrating and would possibly cause our practice to return to Dentrix

Vantagens:

like that its cloud based and always evolving with updates as users make recommendations to improve. I like that I can access it anywhere.

Desvantagens:

I do not like the line item accounting and that credits can not be left on the ledger without affecting provider totals. A/R from previous months changes based on patient over-payments. We have all our fee schedules in and we do write offs at time of service /claim generation but there are still instances where we have over-collected and the only way to have the adjustment for the patient over-payment is to put the EOB in as insurance over-payment which is not accurate or refund the patient directly when the EOB is received, which is not practical

Shannon
Office Manager, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

UNHAPPY CUSTOMER

1,0 há 4 semanas Novo

Comentários: Can never get ahold of customer support to help with any of the problems.

Vantagens:

Nothing, there is nothing that I like about this software. I have worked in the dental field for almost 30 years and this is the worst software that I have ever used.

Desvantagens:

Everything is terrible. There are ALWAYS glitches. Treatment plans never calculate correctly. You can never get ahold of anyone to help. It's the bottom of the barrel software for dental.

Susan
Director of Business Administration, EUA
Hospitais e Saúde, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Five Stars for Ascend!

5,0 há 3 anos

Comentários: Better communication among staff and between the office and patients over all our office has become much more efficient!

Vantagens:

How easy the software is to learn and use. Our staff was very concerned about the transition because we had been using the other software for years and they still had so many problems using it. Ascend is user friendly it’s as easy to use as an app on your phone. I asked the team what they like most and these where their answers: 2 way texting, electronic sending for insurance, reliability, ability to access anywhere, time clock (new), how fast it runs compared to our old system and the amazing reports you can run (daily huddle)

Desvantagens:

In the perio charting it would be awesome if there was a way that implants are marked so both charts don't have to be open at the same time.

James
Practice Owning Dentist, EUA
Hospitais e Saúde, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Satisfied from the start

5,0 há 5 anos

Comentários: We have always been happy with Dentrix Ascend. Our IT needs and budget are a fraction of what they otherwise would be. We can always access and stay up to date with no additional cost or waste of time. Ascend continues to get better and better.

Vantagens:

Intuitive. It has eliminated wasted time and money on training.

Desvantagens:

While being next generation technology and cloud based it has been very slow to publish APIs and become operable with so many other businesses that can enhance dental practice management.