Quem usa o Workpath?

Workpath serves organizations that schedule and manage mobile healthcare workforces operating at many locations.

Conheça o Workpath

Workpath is the only scheduling and on-demand dispatch platform for mobile healthcare services. Reduce scheduling time, eliminate manual process headaches, and automatically send job status notifications to customers and patients. HIPAA-compliant.

Detalhes do Workpath

Workpath

https://www.workpath.co

Fundada em 2018

Preço do Workpath

O Workpath não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Workpath

Sistemas de Agendamento
Agendamento automatizado
Agendamento de aulas
Agendamento de compromissos
Agendamento de grupo
Agendamento de recursos
Agendamento em tempo real
Alertas/notificações
Cronograma de instalações
Gestão de reservas de quartos
Planejamento de pessoal
Várias localizações
Agendamento
Cobrança e faturamento
Comunicação de campo
Gestão da folha de pagamento
Gestão de clientes
Gestão de cuidadores
Gestão de planos de cuidado
Gestão de seguros
Verificação de visita
Acesso para Celular
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de estoque
Gestão de contratos
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Portal de autoatendimento
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Acesso para Celular
Agendamento
Assinatura eletrônica
Banco de dados de contatos
Cobrança e faturamento
Coleta de pagamento no campo
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Relógio de ponto online
Roteamento
Gestão de empreiteiras
Gestão de recrutamento e seleção
Gestão de tempo e comparecimento
Gestão do ciclo de vida do funcionário
Indicadores de desempenho
Mão de obra variável
Orçamentos/Previsões
Planejamento de pessoal
Previsão de trabalho
Rastreamento de habilidades
Acesso para Celular
Agendamento de compromissos
Colaboração
Educação do paciente
Gestão pessoal
Histórico de saúde
Mensagens instantâneas
Monitoramento do progresso
Planejamento de cuidados
Portal do cliente
Agendamento de compromissos
Clínica de vários profissionais
Cobrança de consultas médicas
Conformidade com HIPAA
Formulários online
Gestão de práticas
Lembretes de compromissos
Mensagem one-to-one
Para fins médicos
Planos de tratamento remoto
Receitas médicas eletrônicas
Vídeo conferência
Agendamento de compromissos
Agendamento de plantão
Arrastar e soltar
Cobrança e faturamento
Compromissos recorrentes
Conformidade com HIPAA
Gestão de docentes/funcionários
Gestão de fichas dos pacientes
Gestão de médicos
Portal de autoatendimento
Rastreamento de no-show
Várias localizações

Avaliações do Workpath

Exibindo 5 de 14 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4,1/5
Atendimento ao cliente
4,3/5
Recursos
4/5
Relação qualidade/preço
4,4/5
June S.
Patient Care Manager
Aparelhos médicos, 201-500 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/11/2019

"CareDx review"

Comentários: Fills a service that we need to take care of patients

Vantagens: It is easy to use and I like the ability to duplicate orders

Desvantagens: When typing information into the orders the cursor jumps around to different lines and also will auto populate into address lines when I do not want it to. Have to pay attention because the address can be wrong from an auto population or the typing doesn't make sense because the line moved while you are typing

Resposta dos fornecedores

por Workpath em 06/11/2019

Hi June, thank you for using our product, we appreciate your support of Workpath and take your feedback seriously.

We pride ourselves on building a product that is easy to use for our customers. We will forward your comments to our product team and they will investigate further.

If there's any additional support, training, or general help that we can provide, please feel free to reach out to us at [email protected]

Best,
Workpath

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/11/2019
Gina A.
Director of Client Services
Emprego e contratação, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/11/2019

"Workpath Review"

Vantagens: The desktop version is very user-friendly. Workpath team is always available to assist.

Desvantagens: Phlebotomists have difficulty accessing the mobile app in the field and moving through steps.
I would like to be able to customize each client's account rather than having to make a change across the board.

Resposta dos fornecedores

por Workpath em 06/11/2019

Hi Gina, thank you for using our product, we appreciate your support of Workpath and take your feedback seriously.

We pride ourselves on building a product that is easy to use for our customers. If users are having any issues with the mobile app in the field, please have them reach out to us directly for support (we have a chat option for them from the app and on the site). We are working on a feature to allow for customization by client organization - we'll let you know when that is available!

If you are interested in an account review, we'd be happy to have a team member perform an analysis of your organization's account. They would be able to make profile recommendations based on their evaluation and find ways for you to improve usability and efficiency.

If there's any additional support, training, or general help that we can provide, please feel free to reach out to us at [email protected]

Best,
Workpath

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/11/2019
Valerie M.
Mobile Phlebotomy
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    3/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/10/2019

"Could be better"

Comentários: It is not what I was hoping for it is not helpful for the contractor because it keeps no information for me

Vantagens: I was very hopeful that this would be accessible and helpful to my calendar

Desvantagens: Since I am a third party this has not been as helpful as I had hoped I am assigned a client and this is helpful in contacting this person but then I have to call my company to actually enter the appointment time or any notes that I've acquired from the person when you utilize the map on work pass it doesn't put the address up so you're on their street looking for who I don't know wait and see if it stops where you're supposed to be not helpful for me at all I end up having to put the actual address in maps and then I get where I'm going and not on a side of a Mountain experience

Resposta dos fornecedores

por Workpath em 06/11/2019

Hi Valerie, thank you for using our product, we appreciate your support of Workpath and take your feedback seriously.

We designed our mobile app with the mobile user in mind, but ultimately it is up to the organization which functionality you will have access to. We do allow you to edit the date/time from the mobile app as well as enter notes at any time, as necessary. We also store all appointments in your History tab.

We use a commercially available partner to power our Maps solution. If you ever have a problem with an address, please reach out to our team and we can resolve the issue.

If you'd like additional training on how to best use our product, please reach out to [email protected] or chat with us at www.workpath.co.

Best,
Workpath

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/10/2019
Jeanne K.
Phlebotomist
Hospitais e Saúde, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/10/2019

"Workpath Review"

Comentários: Have had difficulty with service but eventually it was fixed.

Vantagens: Ease of use is truly the most important.

Desvantagens: Customer Service is difficult to contact.

Resposta dos fornecedores

por Workpath em 06/11/2019

Hi Jeanne, thank you for using our product, we appreciate your support of Workpath.

Our support team is available weekdays via phone, email, and chat from 9am to 5pm EST. If you have a request after hours, it will be returned the next business day.

If there's any additional support or training that we can provide, please feel free to reach out to us at [email protected]

Best,
Workpath

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/10/2019
Kyei T.
Local Phlebotomist
Biotecnologia, 201-500 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/11/2019

"More improvement needed"

Comentários: I always have to log in to use on safari but I can’t get in on the app!

Vantagens: Easy to navigate when using on safari. But it doesn’t allow me into more things to do!

Desvantagens: For whatever reason I can log in into the app

Resposta dos fornecedores

por Workpath em 06/11/2019

Hi Kyei, thank you for using our product. We appreciate your support of Workpath and take your feedback seriously.

We apologize for any inconvenience. Our mobile app and web app use the same login credentials, so you should be able to log into both. If you are still unable to access the mobile app, please reach out to us via chat on our website or at [email protected] for assistance.

Best,
Workpath

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/11/2019