Quem usa o HubSpot Service Hub?

HubSpot Service Hub é para as empresas que acreditam em colocar o cliente em primeiro lugar. As ferramentas internas ajudam pequenas equipes de serviços a melhorar o suporte, criar soluções de autoatendimento e deixar os clientes mais felizes.

Conheça o HubSpot Service Hub

O software de atendimento ao cliente da HubSpot facilita a gestão e a conexão com os clientes. Dentro, você encontrará Help desk construído para ajudar a mantê-lo organizado e os clientes bem-sucedidos; base de conhecimento, uma solução proativa para ajudar os clientes a se ajudarem; feedback do cliente, pesquisas e informações criadas para lhe dar um impulso na felicidade do cliente; geração de relatórios e automação em todas as ferramentas para ajudar a dimensionar e melhorar os resultados positivos.

HubSpot Service Hub - Informação

HubSpot

http://www.hubspot.com/

Fundada em 2006

HubSpot Service Hub - Vídeo
Play
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HubSpot Service Hub - Visão geral de preços

O HubSpot Service Hub possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do HubSpot Service Hub a partir de US$ 50,00/mês.


Preço inicial

US$ 50,00/mês

Versão gratuita

Sim

Teste grátis

Sim

HubSpot Service Hub: implantação e suporte

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do HubSpot Service Hub

  • Alertas/transferência
  • Assistente virtual
  • Base de conhecimento
  • Bate-papo ao vivo
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão de call centers
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de filas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de redes sociais
  • Portal de autoatendimento
  • Questionários e feedback

Ver lista completa de Sistemas de Atendimento ao Cliente

  • Alertas/transferência
  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo em tempo real
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle e acesso remoto
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de call centers
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de e-mail
  • Integração de redes sociais
  • Macros e modelos de respostas
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de interações
  • Relatórios e análise de dados
  • Roteamento automático
  • Supervisão de rede

Ver lista completa de Sistemas de Help Desk

  • Bate-papo proativo
  • Compartilhamento de tela
  • Formulário offline
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de terceiros
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Respostas predeterminadas
  • Segmentação geográfica
  • Transferências/encaminhamento

Ver lista completa de Software de Chat ao Vivo

  • Alertas da conta
  • Análise de perdas e ganhos
  • Estado de saúde
  • Gestão da comunicação
  • Gestão da receita
  • Gestão de contas
  • Gestão do ciclo de vida do cliente
  • Incorporação
  • Participação do cliente
  • Seguimento/Análise de uso

Ver lista completa de Software de Sucesso do Cliente

HubSpot Service Hub - Alternativas

Mais alternativas ao HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,4/5

Pontuação média

Praticidade 4,4
Atendimento ao cliente 4,6
Recursos 4
Relação qualidade/preço 4,2

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Escreva uma avaliação!
Josh A.
Co-Founder
Serviços e tecnologia da informação, 11-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/11/2019

"Hubspot Service Hub"

Comentários: Overall, Service Hub has been a pleasantly surprising experience.

Vantagens: We were already using the CRM features of Hubspot and liked the idea of combining with our service desk. We automatically create tickets from chats, which makes dropping the ball on tickets harder to do. The knowledge base is flexible, and the layout templates allowed us to get on-brand.

Desvantagens: I'd love to see an OAuth option in the future to put our knowledge base behind a login.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/11/2019
Laci C.
Project Manager
Internet, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/10/2019

"A Great Platform that is Only Getting Better"

Comentários: Outside of streamlining our processes, Hubspot Service Hub saved our peak season within the first year of use. The function of having tickets and having easy to build forms and workflows that create tickets, allowed my sales team to spend less time gathering what information that they thought would be helpful to my service team and gathering the exact info that was actually needed. But that was just the tip of the iceberg of benefits. Tickets allowed all of our customer service inquiries in one easy to navigate place. Requests were not slipping through the cracks because they were coming in from every direction and we could see at a glance where we were with solving each issue. The Knowledge Base feature is a good tool that we look forward to seeing improvements in the future. We have not gotten our feet wet enough on surveys to leave a full thought on it but are planning to dive into those services within the calendar year.

Vantagens: Hubspot Service Hubs allows my team to be on the same page. We can not only see what everyone is working on and assist where needed but the resources available to my team members and therefore to our customers are all in the same space. It makes streamlining business practices much easier than we had experienced in the past.

Desvantagens: The software lacks a couple of keys features and the timelines/feeds are not the most efficient presentation as far as finding what you are looking for. For example, if we tag a user in a ticket who is coming into the ticket fresh, we've found that it's difficult for them to get caught up in an easy manner. It takes a little digging. that being said, Hubspot is continuously updating the software on the back end with the items that the Hubspot Community of users upvotes as important to the,m. This has created a trust in Hubspot that these hiccups will be adjusted and the user platform will continue to improve month to month.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/10/2019
Avaliador Verificado
Marketing manager
Esportes, 11-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/02/2021

"Great software"

Comentários: Great experience and hard to find any faults as the features continued to be improved over time

Vantagens: It’s a great continuation of marketing/sales hub and provides a central place for cross team customer management and a central contact record.
The knowledge base and ticketing/pipeline feature also provides and easy way for customers to self answer or find the help they need

Desvantagens: There aren’t many downsides to the software. It might have some limits compared to a dedicated service tool but the fact it’s part of the hubspot suite makes up for it

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/02/2021
Ella H.
Channel Support Manager
Indústria farmacêutica, 11-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    4/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/10/2019

"Its good CRM but is more suited for Marketing rather than a Service Role"

Comentários: It has some great functions but compared to some other CRM services it is limited and sometimes difficult to navigate

Vantagens: Easy to retrieve all of the information on a customer. Can keep all the records/notes/emails all under one email address.

Desvantagens: The ticket system is not designed for high volume. You can't see if another team member is in the ticket. If the customer replies back to an closed to ticket it doesn't reopen so we miss emails unless we are double checking our notifications.
Limited reporting.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/10/2019
Brooke W.
Head of Marketing
E-Learning, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/11/2020

"Easy to keep track of issues, create surveys, automations"

Comentários: I've been working with Hubspot along with the rest of my team for 4 months and it's only getting better. There is a LOT to explore and it's so easy to have everything working together.

Vantagens: Working with hubspot has made managing our customers much more easy. I have the ability to create surveys and see which users a replying, create automated messages, tag team members in tickets and more.

Desvantagens: The ticketing feature is not as advanced as other services but it makes it easy when all contacts are in the hubspot CRM

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/11/2020