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Conheça Amio

O Amio é uma plataforma de IA de conversação para a criação de assistentes virtuais que promove a otimização de custos e o aumento da receita por meio da automação do suporte e da experiência moderna de mensagens. Os assistentes autogerenciados com conjuntos de dados predefinidos para processamento de linguagem natural (PLN) permitem fazer a implantação da produção em dias. O Amio aumenta a eficiência e a satisfação do cliente de qualquer centro de suporte empresarial.

Quem usa Amio?

Bancos, telecomunicações, seguros, empresas de serviços públicos, comércio eletrônico, setor de apostas, central de serviços, RH interno

Amio Software - 1
Amio Software - 2
Amio Software - 3
Amio Software - 4

Está em dúvida sobre o Amio? Compare com uma alternativa popular

Amio

Amio

4,9 (17)
US$ 150,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
64
23
5,0 (17)
4,9 (17)
4,9 (17)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 0,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
96
45
4,6 (464)
4,5 (464)
4,6 (464)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Amio

Tidio
Melhores recursos
Bate-papo ao vivo
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Chatbot
Freshchat
Melhores recursos
Acesso para Celular
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Histórico de transcrições/chat
Enterprise Bot
Melhores recursos
Monitoramento de e-mail
Processamento de linguagem natural
Roteamento
Drift
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Confirmations/Reminders
Intercom
Melhores recursos
Bate-papo ao vivo
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
Quiq
Melhores recursos
Agendamento de compromissos
Gestão de caixa de entrada
Transferência para atendente
Centralpoint
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
Ada
Melhores recursos
Detecção de idioma
Processamento de linguagem natural
Relatórios e análise de dados
VIVI
Melhores recursos
Análise de texto
Chatbot
Vários idiomas

Avaliações do Amio

Pontuação média

Geral
4,9
Praticidade
5,0
Atendimento ao cliente
4,9
Recursos
4,8
Relação qualidade/preço
4,9

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
94%
4
6%
Viktoras
Viktoras
Customer Experience Management Expert, Lituânia
Usuário do LinkedIn Verificado
Varejistas, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Good app, excellent service

5,0 há 2 anos

Vantagens:

I found chat bot application easy to use. In addition, they have helped not only with application - also shared their experience and gave some tips on copywriting, making bot user-friendly to our clients, etc.

Desvantagens:

It had some minor flaws and bugs – but hey, which application doesn’t? Most importantly Amio team were always there to provide a quick fix.

Resposta do Amio

há 2 anos

Great to hear, Viktoras, that you find our tool intuitive. We are working hard to bring all bugs to 0. Let us know what are the major bugs, we should focus on.

Florin
Customer Support Manager, Eslováquia
Roupa e moda, 51–200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

An amazing AI solution to increase customer satisfaction

5,0 há 4 meses

Comentários: Overall, what you should expect from Amio is a young motivated team, ready help you in the process of setting up their products.

Vantagens:

Amio provides a tool that connects AI to your day-to-day communication channels with the customer. For the moment we are implementing solutions for e-mails through the Mailbot and for chats, we have the Chatbot. These operate rather successfully in most of the countries we deliver our products to, guaranteeing the customer with up to date information on order status, return and refund situation.

Desvantagens:

For the time being chatGPT4 Turbo is somewhat of a dislike from my part, but I will try to define the promt even better, so that the generated answers are more specific, and in-tune to the customer requests.

Resposta do Amio

há 3 meses

Thanks, Floring, for your review. Glad you see us as young and motivated—we’re working hard on that as well as the product. 💪

Tijana
Reservations and Customer Service Team Leader, Sérvia
Automotivo, 51–200 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Amio Review

4,0 há 2 anos

Vantagens:

I like that the software is easy to use and their team is always ready to help. It benefits us by reducing the workload on the customer service requests and collecting leads that we can convert to customers later on.

Desvantagens:

Can’t think of anything here at the moment.

Resposta do Amio

ano passado

Thanks for your honest feedback. We will do our best to improve both product as well as customer success. 😉

Judita
Head of customer support, Eslováquia
Roupa e moda, 51–200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Efficient for chat and email automation

5,0 há 4 meses

Comentários: Amio is a newer partner for us and to date we have to praise the overall cooperation on all points and express our satisfaction.

Vantagens:

We use Amio mainly for mailbot, chatbot with gpt chat extension. I find Amio clear, easy to understand and easy to use as a user. Our first steps with Amio were aimed at using the mailbot to reduce the most frequent repeat queries from our customers, and we are gradually succeeding in doing this across the countries where we implement the mailbot. We are currently using the same logic with the chatbot where we will gradually want to move to GPT chat.

Desvantagens:

In my experience, especially with the actual work of setting up specific templates for the mailbot, I would welcome automatic cloning of the templates in question.

Resposta do Amio

há 3 meses

Thank you for your valuable feedback! I’ll be sure to pass along your request for email templates to our product team for consideration. They will keep in touch with you.

Gergo
Customer care agent, Hungria
Roupa e moda, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Easy to use and powerful tool.

5,0 há 4 meses

Comentários: It made our daily workflow as customer care agents much easier and streamlined.

Vantagens:

Their service is impeccable and they listen to our feedback - it really is super useful and the path to improve it even more is clear to us, users.

Desvantagens:

There are some rough edges on the interface / loading times.

Resposta do Amio

há 4 meses

Happy to hear your feedback. Loading time of answers and history is something we are improving right now. 😉