Quem usa esse software?

We provide a technology platform to help you win, retain and delight customers. We leverage AI, analytics, big data and automation to streamline your customer experience.

Avaliações médias

8 avaliações
  • Geral 4 / 5
  • Praticidade 3.9 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.1 / 5
  • Recursos 3.9 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.1 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial US$ 399,00/mês
  • Detalhes dos preços The pricing details includes only 1 profile. Additional Profile 250 USD
  • Versão gratuita Não
  • Teste Grátis Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
  • Assistência 24 horas por dia (representante ao vivo)
    Horário comercial

Dados sobre o fornecedor

  • Locobuzz Solutions
  • https://www.locobuzz.com
  • Fundada em 2015

Sobre o Locobuzz

Our products Engage, Immerse and Converse provide one-stop shop for all your Digital Marketing and Customer Experience requirements.
We Provide an analytics driven approach to Customer Engagement & enable Precision Marketing.
LocoBuzz started from a spare bedroom about 5 years ago and today is a 90 people strong organization with clients across all of India, South east & Japan

Recursos do Locobuzz

  • Agendamento de postagens
  • Análise de dados de campanhas
  • Atribuição de clientes potenciais
  • Coleta de dados de multicanal
  • Monitoramento da concorrência
  • Rastreamento da participação
  • Rastreamento de influencers
  • Relatórios personalizáveis
  • Análise de sentimentos
  • Bate-papo ao vivo
  • Captura de leads
  • Gestão de tarefas
  • Integração da automação de marketing
  • Integração multicanal de redes sociais
  • Lead Nurturing
  • Marketing por e-mail
  • Monitoramento das redes sociais
  • Rastreamento de marca
  • Segmentação por público
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Suporte do cliente
  • Alertas configuráveis
  • Análise da concorrência
  • Análise de sentimentos
  • Avaliação do impacto
  • Gestão da reputação
  • Painel
  • Participação do cliente
  • Rastreamento de influencers
  • Segmentação do público
  • Seguimento de tendências
  • Análise de sentimentos
  • Assistente virtual
  • Bate-papos na tela
  • Bots pré-configurados
  • Componentes reutilizáveis
  • Desenvolvimento sem códigos
  • Omnicanal
  • Orientação contextual
  • Para desenvolvedores
  • Reconhecimento de tentativas
  • Reconhecimento de voz
  • Síntese de discursos
  • Vários idiomas
  • Análise de dados
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Coleta de dados de multicanal
  • Gerenciamento de comentários
  • Gestão de pesquisas/intenção de votos
  • Gestão do conhecimento
  • Painel
  • Segmentação de clientes
  • Análise de sentimentos
  • Gamificação
  • Geração de avaliações
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de respostas
  • Indicadores das redes sociais
  • Monitoramento das redes sociais
  • Monitoramento de revisões

As avaliações mais úteis do Locobuzz

User Friendly and data enriched tool for customer study

Avaliado em 31/05/2019
Monika B.
Assistant Manager Digital
Publicidade e marketing, 10.001+ funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We are using Locobuzz for our response management, competition analysis, category listening and to be updated about digital chatter of other competitors.

Vantagens: Its customization option as per requirement, Real time visualization, Reporting, data extraction and its DIY dashboards for the ease, understanding the digital chatter across all platforms with easy and clean reports, very cooperative staff and hardworking agents.

Desvantagens: Influencer stream can be more streamlined, e commerce listening

LocoBuzz

Avaliado em 17/10/2019
Shinaz F.
Senior - executive
Telecomunicações, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Atendimento ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Both digital marketing team and customer support team wanted to run the business using one tool and we were able to that using this tool, and this will help to understand operation and its limitations.

Vantagens: it many more features than the previous software , such as AHT , Agent performance, ability to click and find out the post from report and topic auto tagging

Desvantagens: Too many steps to follow when compared to previous software
experiencing a slowness comparative to other software
24/7 support is required
incorrect sentiment tagging at times

Software that can rule the social space

Avaliado em 02/06/2019
Nandkishor N.
Manager Social Listening and Command Center
Telecomunicações, 10.001+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
3/5
Geral
3 / 5
Praticidade
3 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: 1. PR Dashboard should have filters of followers and it should extend its display timeline to past 24 hrs
2. Also verified user filter should be present in social buzz and PR Dashboard
3. Customizable potential reach options for campaigns, so brand can customize and use their own formulas to calculate potential reach

Vantagens: Ease of configuration
PR Dashboard
Simplicity of the tool

Desvantagens: At times slow
Loading time can be improved
Interface can be much better

Can be much better!

Avaliado em 17/10/2019
Johnson J.
Sr. Account Manager
Publicidade e marketing, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
2/5
Geral
3 / 5
Praticidade
2 / 5
Recursos e funcionalidades
1 / 5
Atendimento ao cliente
2 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: It's plain ok. Not to graet

Vantagens: One of the first companies to adopt command center setup in India. The UI/UX was the best at that time and functionality was spot on for times 5 years ago

Desvantagens: While other industry leaders have constantly developed, Locobuzz is slow in it's updates. The tool seems outdated and the sentiment mapping is currently at the worst in the industry. Moreover, too many complicated issues. They do not even have a unibox setup

CRM enables us to resolve the complaints faster

Avaliado em 22/05/2019
Sunny J.
Manager
Logística e cadeia de fornecimento, 10.001+ funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: 1. Identify Potential Leads and pursue them with a quick response
2. Faster and accurate response on all the social media and internal queries.
3. On time ticket generation which helps us to passive the user quickly.
4. Good support from Sales and complaint resolution team.

Vantagens: 1. LocoBuzz provides access to respond in a timely and accurate manner to various people across various channels like Facebook and Twitter.
2. LocoBuzz offer reports and automated alerts to our team for actionable insights on products and service and keep us notified, as required. The reports help us with insights on social media accounts, product feedback and identify after sales service related issue and much more. The automated alerts apprise us on digital buzz and help take necessary action.

Desvantagens: Can't think off any right now. It better than the previous CRM.

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