Locobuzz

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da Locobuzz Solutions

Quem usa o Locobuzz?

We provide a technology platform to help you win, retain and delight customers. We leverage AI, analytics, big data and automation to manage your customer experience.

Conheça o Locobuzz

This is a platform where industry 4.0 converges with Customer Experience management to provide an end-to-end solution for Marketing, Branding and Customer Service Enhancement.
We offer Social Listening, Online Reputation Management, Digital Intelligence and Chatbots connected via dashboards under a singular tool, to deep dive into actionable Analytics and Insights.
We have a global footprint servicing amongst the Fortune 500.

Detalhes do Locobuzz

Locobuzz Solutions

https://www.locobuzz.com

Fundada em 2015

Preço do Locobuzz

O Locobuzz não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Locobuzz a partir de US$ 399,00/mês.

Preço inicial

US$ 399,00/mês

Detalhes de preços

The pricing details includes only 1 profile. Additional Profile 250 USD

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Recursos do Locobuzz

Ferramentas de Análise de Redes Sociais
Agendamento de postagens
Análise de dados de campanhas
Atribuição de clientes potenciais
Coleta de dados de multicanal
Monitoramento da concorrência
Rastreamento da participação
Rastreamento de influencers
Relatórios personalizáveis
Análise de sentimentos
Bate-papo ao vivo
Captura de leads
Gestão de tarefas
Integração da automação de marketing
Integração multicanal de redes sociais
Lead Nurturing
Marketing por e-mail
Monitoramento das redes sociais
Rastreamento de marca
Segmentação por público
Sistema de calendário ou lembretes
Suporte do cliente
Alertas configuráveis
Análise da concorrência
Análise de sentimentos
Avaliação do impacto
Gestão da reputação
Painel
Participação do cliente
Rastreamento de influencers
Segmentação do público
Seguimento de tendências
Análise de sentimentos
Assistente virtual
Bate-papos na tela
Bots pré-configurados
Componentes reutilizáveis
Desenvolvimento sem códigos
Omnicanal
Orientação contextual
Para desenvolvedores
Reconhecimento de tentativas
Reconhecimento de voz
Síntese de discursos
Vários idiomas
Análise de dados
Análise de dados preditiva
Análise de sentimentos
Análise de texto
Coleta de dados de multicanal
Gerenciamento de comentários negativos
Gestão de pesquisas/enquetes
Gestão do conhecimento
Painel
Segmentação de clientes
Análise de sentimentos
Gamificação
Geração de avaliações
Gestão de campanhas
Gestão de respostas
Indicadores das redes sociais
Monitoramento das redes sociais
Monitoramento de revisões

Avaliações do Locobuzz

Exibindo 5 de 17 avaliações

Geral
4,1/5
Praticidade
3,9/5
Atendimento ao cliente
4,5/5
Recursos
4/5
Relação qualidade/preço
4,2/5
Vanshika B.
Subject matter expert
Serviços ao consumidor, 201-500 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/05/2019

"Different, fast and apt "

Comentários: Been using from last three months and have already recommended to everyone who's looking out for a solution.

Vantagens: I like the DIY DASHBOARDS. This features literally attracts me to come to office and send reports like anything.
Also, it's very seamless. The interface is commendable as it's user friendly.

Desvantagens: I think I pretty much like everything about it.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/05/2019
Monika B.
Assistant Manager Digital
Publicidade e marketing, 10.001+ funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/05/2019

"User Friendly and data enriched tool for customer study"

Comentários: We are using Locobuzz for our response management, competition analysis, category listening and to be updated about digital chatter of other competitors.

Vantagens: Its customization option as per requirement, Real time visualization, Reporting, data extraction and its DIY dashboards for the ease, understanding the digital chatter across all platforms with easy and clean reports, very cooperative staff and hardworking agents.

Desvantagens: Influencer stream can be more streamlined, e commerce listening

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/05/2019
Johnson J.
Sr. Account Manager
Publicidade e marketing, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    2/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/10/2019

"Can be much better!"

Comentários: It's plain ok. Not to graet

Vantagens: One of the first companies to adopt command center setup in India. The UI/UX was the best at that time and functionality was spot on for times 5 years ago

Desvantagens: While other industry leaders have constantly developed, Locobuzz is slow in it's updates. The tool seems outdated and the sentiment mapping is currently at the worst in the industry. Moreover, too many complicated issues. They do not even have a unibox setup

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/10/2019
Devesh T.
Sr. Brand Manager
Serviços financeiros, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/04/2020

"It’s just Amazing!"

Comentários: Having such amazing and efficient tool our project /client servicing manger [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is a very resourceful person. Her proactive approach towards her clients is applaudable.

Vantagens: Being a online listening tool which can be integrated seamlessly with any social media and review site available on the digital platform. One of the best platform that I have worked with and I am using it for more than a year now on day to day basis and it’s really effective with regards to getting out any kind of data and reports.

Desvantagens: The tool sometime have issue with regards to loading relevant data.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/04/2020
Avaliador Verificado
Vice President
Serviços financeiros, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/02/2020

"ORM Done Right!"

Comentários: The team is very responsive. They try to keep new updates on the software and have various services that can bring a significant change in overall customer experience.

Vantagens: Locobuzz as tool is a good platform for social listening and addressing customer issues. The software covers not only social media but also allows to scan the larger digital space. It integrates smoothly into your CRM systems and helps to build the response process efficiently. This is a big differentiation as a marketer.

Desvantagens: The ride has been smooth over last 2 years

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/02/2020