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a escolher o melhor software

Conheça BusinessBid

O BusinessBid é uma solução de eProcurement e cadeia de fornecimento fácil de usar que usa visualização de dados, automação inteligente e geração de relatórios para otimizar todo o processo da origem ao pagamento, reduzindo custos, criando eficiências e atenuando riscos. Otimize todo o processo da origem ao pagamento e maximize a economia de custos. Tenha a visibilidade de que você precisa em suas operações financeiras para gerenciá-las com mais eficácia. Gestão de estoques just-in-time. Também gerencie seus fornecedores com o BusinessBid.

Quem usa BusinessBid?

O BusinessBid foi desenvolvido para empresas de todos os portes. A empresa é independente de setor e o verdadeiro parceiro flexível que pode personalizar o software de acordo com seus requisitos.

BusinessBid Software - 1

Está em dúvida sobre o BusinessBid? Compare com uma alternativa popular

BusinessBid

BusinessBid

4,6 (14)
US$ 1.000,00
ano
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
24
Nenhuma integração encontrada
5,0 (14)
4,6 (14)
4,9 (14)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
349
13
3,9 (1.586)
3,8 (1.586)
3,7 (1.586)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao BusinessBid

NetSuite
Melhores recursos
Alerta de pagamentos duplicados
Demonstrativo de lucros e perdas
Painel de atividades
Procure 2 Pay Software
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
Spendwise
Melhores recursos
Gerenciamento de pedidos de compra
Pesquisa e filtro
Processamento de faturas
Tradogram
Melhores recursos
Controles/permissões de acesso
Gerenciamento de pedidos de compra
Registro de pedidos
e-Procure
Melhores recursos
Gestão de estoques
Processamento de faturas
Relatórios de compras
Precoro
Melhores recursos
Controle de despesas
Gerenciamento de pedidos de compra
Orçamentos/Previsões
Odoo
Melhores recursos
Controle do processo de aprovação
Criação de ordem de serviço
Modelos
ProcurementExpress.com
Melhores recursos
Controle do processo de aprovação
Gerenciamento de pedidos de compra
Processamento de faturas
Procurify
Melhores recursos
Controle de despesas
Gerenciamento de pedidos de compra
Processamento de faturas

Avaliações do BusinessBid

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
5,0
Atendimento ao cliente
4,9
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
64%
4
36%
Mahmoud
Mahmoud
Managing Partner, Palestina
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços de informação, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Highly recommended

5,0 ano passado

Comentários: Totally satisfied from the services provided by BusinessBid

Vantagens:

Request for proposal, how easily you can build your RFP and assign the suppliers, make them respond to your RFP

Desvantagens:

Maybe the workflow should have more dynamic options

Ed
Procurement Manager, EUA
Varejistas, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

A no brainer for our business

5,0 ano passado

Comentários: We reviewed BusinessBid alongside two other US-based software providers. BusinessBid had the most compelling demo, provided the greatest level of responsiveness, and very importantly provided the least "pressure-y, car salesman" sales pitch. From the start they presented themselves as a company worth partnering with.

Vantagens:

The team at BusinessBid is incredibly responsive and has made me feel as if we have a dedicated concierge assisting us with implementation. The software is simple to use and loaded with features. We sourced this software specifically for running reverse auctions but the supplier management and RFP tools are equally capable. It's extremely intuitive and easy to get suppliers onboarded and ready to participate in auctions. It's realistic to expect that you can onboard the software on a Monday, invite suppliers on a Tuesday, run a couple practice auctions on Wednesday for the benefit of the suppliers, do the real thing on Thursday, and take Friday off!

Desvantagens:

I haven't encountered any cons. The price is fair and the overall value proposition is lightyears ahead of other providers.

Clarisse
Director, Purchasing, EUA
Química, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

BusinessBid offered a great alternative to the larger platforms available today

4,0 há 3 anos

Comentários: BusinessBid was a pleasure to work with. At the time I reached out, their platform did not offer what I needed but they were willing to spend time and understand what I needed and delivered quickly. Not only did they deliver quickly, but they helped train our suppliers and users, created manuals and actively participated in the RFP process throughout to ensure any hiccups were addressed promptly. Their service was excellent.

Vantagens:

This software allowed me to issue a large scale raw materials RFP comprised of over 1200 raw materials and 55 suppliers with minimal training while reducing my workload considerably. BusinessBid really worked with me to understand what I needed and customized the platform almost exactly as I needed it.

Desvantagens:

The platform sometimes requires too many clicks to get to a certain page or place but frankly, that's based on what we collectively designed and can always be improved upon later.

Jegan
Head of Business, Emirados Árabes Unidos
Alimentação e bebidas, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Summary

5,0 há 4 anos

Comentários: Very fast, robust team. They helped me scale the business.

Vantagens:

The client and supplier interactions are very easy.

Desvantagens:

Nothing much that i can write about at the moment.

Maryna
Procurement team lead, Emirados Árabes Unidos
Telecomunicações, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Software use

4,0 há 4 anos

Comentários: We are using Business Bid to raise and fulfil requisitions. It helps us to streamline the process from the moment when a request is raised to approval my management to the request fulfilment by procurement department.

Vantagens:

The software is very easy to use, all users have learned quickly its functionality. The integration with our process was relatively easy and smooth.

Desvantagens:

From time to time we face needs for the functionality improvements and Business Bid team assist us promptly with it.