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a escolherem o melhor software

Conheça Sinch Engage

Sinch Engage é uma plataforma completa para aproveitar o WhatsApp, o Facebook Messenger, o Instagram Direct Messaging, o Apple Messages for Business, o Telegram, o Viber e o Webchat de forma fácil e profissional para marketing, vendas e atendimento ao cliente.​

A Sinch Engage tem a confiança de milhares de pequenas, médias e grandes empresas, oferecendo uma entrada perfeita no mundo conversacional. Confie em nossas parcerias oficiais com todos os aplicativos de mensagens mais populares, com uma plataforma 100% compatível com LGPD e uma grande equipe global de especialistas disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana.​

Quem usa Sinch Engage?

Nossos clientes incluem mais de 1.900 empresas nacionais e internacionais de diferentes tamanhos e áreas empresariais.

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Está em dúvida sobre o Sinch Engage? Compare com uma alternativa popular

Sinch Engage

Sinch Engage

4,4 (44)
€ 199,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
38
6
4,3 (44)
4,3 (44)
4,0 (44)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 15,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
64
17
4,1 (109)
4,0 (109)
3,9 (109)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Sinch Engage

Freshchat
Melhores recursos
Acesso para Celular
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Histórico de transcrições/chat
Zendesk Suite
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Zoho Desk
Melhores recursos
CRM
Gestão de tíquetes
Imagem de marca personalizável
Workplace from Meta
Melhores recursos
Acesso para Celular
Bate-papo em tempo real
Feed de notícias/atividades
WhatsApp
Melhores recursos
Acesso para Celular
Bate-papo em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
Intercom
Melhores recursos
Bate-papo ao vivo
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
Front
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gerenciamento de e-mails
Gestão de caixa de entrada
LiveAgent
Melhores recursos
Bate-papo proativo
Gestão de caixa de entrada
Registro de chamadas
Kustomer
Melhores recursos
Banco de dados do cliente
Bate-papo ao vivo
Gerenciamento de tickets de suporte

Avaliações do Sinch Engage

Pontuação média

Geral
4,4
Praticidade
4,3
Atendimento ao cliente
4,0
Recursos
4,1
Relação qualidade/preço
4,3

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
55%
4
27%
3
18%
Catia
CEO, Brasil
Produção audivisual, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

É um aplicativo pesado, lento e as vezes complicado de usar no entanto seguro.

3,0 há 3 anos

Comentários: Eu uso a plataforma messenger para vender roupas, sapatos entre outos produtos. Porém sinto muita falta de puder fazer uma chamada em grupo com os meus/minhas clientes sem gastar muita mega de internet.

Vantagens:

Me dá acesso à venda dos meus produtos, por que tem muitas pessoas que usam o palicativo.

Desvantagens:

É um aplicativo que exige muita carga de rede wi-fi, não é económico e também precisa ser atualizado.

Rocio
Rocio
Customer Support, Espanha
Usuário do LinkedIn Verificado
Fabricação elétrica/eletrônica, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Simplify communications with your customers

5,0 há 2 anos

Comentários: Before using Messenger, we accessed our clients' messages from different applications, but in this way we have managed to unify communications and save time.

Vantagens:

It allows you to unify customer communications across different platforms in a single application. This saves time and customer service is more effective.

Desvantagens:

At the moment we have not had any problems with the application. We are going to start using automatic chat but we have had previous unsatisfying experiences with this method of communication.

Nisha
Director of Business Continuity and Infrastructure, Índia
Clínica de saúde mental, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Easy to use product with excellent Account Management

5,0 há 2 anos

Vantagens:

Ease of use - extremely 'clean' user interface. This is important for our users as they are on multiple platforms through out their work day and while they are tackling world problems, when the system we provide is easy to use, it reduces from their workload. The software is fast too, unlike other programs I have worked on. The ability to set up chatbots per our need is good too. And lastly the most important - our Account Manager has been BRILLIANT! [SENSITIVE CONTENT] is always so empathetic, understanding, prompt, proactive and very kind... she is professionally friendly and really knows how to diffuse a situation and works from a space of wanting to help - which I greatly appreciate.

Desvantagens:

Agents being available on multiple channels - currently there is a glitch with this and I have been talking to the AM about this. This is a needed feature and can easily be a dealbreaker. Though the IT team mentioned this is not a feature yet and this will need to be developed, I can see this some times works and some times doesn't. Therefore there is a glitch in the system. The second is about the chat bot building. For someone who doesnt have technical background, the self-help chatbot guides are dry, boring and seem complicated. If there could be short videos on this, it would be very helpful!

Georgia
Senior CRM Executive, Reino Unido
Publicidade e marketing, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great platform but not simple to set up/use - lacks Telegram employees/customer service

3,0 há 2 anos

Comentários: [SENSITIVE CONTENT] Our contact at Messengerpeople, is lovely, and the platform itself is fine, although it is not the easiest to set up and optimise. It is a low COS% channel for us to use in CRM, however some instruction / contact would be hugely appreciated in terms of set up process and optimisation. Also a lot of the videos/instructions are in German.

Vantagens:

The Telegram / Viber channels are relatively simple to set up, it is a rather inexpensive channel for us, and setting up new bots is easy enough to implement, for our different countries.

Desvantagens:

Telegram/Viber are missing staff that actually work on these platforms, to be able to advise and help. We originally set up the platforms on an ex-employees phone number, and now we cannot seem to get the account disconnected from his phone, meaning we have to request log in details from him even though he doesn't work here anymore. We also have all his phone contacts, which are not relevant to Myprotein. We have been advised that there is no way to change/disconnect his number from the account, and we will have to start all over again with a new account (losing all our current subscribers), which is not a viable option for us.

Roberto
Sales & Marketing Manager, Itália
Hotelaria, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Messenging for support guests it's easier now

4,0 há 2 anos

Vantagens:

With a small icons on the footer website, we got greater feautures to chat with guests asking for support. The chatbot and other features to automaticly replay in case of agent absence is strategic for our buisness which works in direct customer relatione chats only seasonally-

Desvantagens:

A back-and user manual or a support team speaking and writing italian will be much appreciated. It has happened that FB and IG connection process previosly actvivated failed for unknown reasons but no allert was advised (?)