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a escolherem o melhor software

Conheça Anvyl

O Anvyl é uma plataforma de gestão de relacionamento da cadeia de fornecimento (SCRM na sigla em inglês). Permite que as empresas gerenciem fornecedores, supervisionem a produção e armazenem dados históricos do produto, desde a aquisição até a entrega. O mecanismo de colaboração integra-se facilmente a maioria dos planejamentos de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês), proporcionando às equipes melhor visibilidade, eficiência operacional e automação inteligente para cada parte da cadeia de fornecimento. O software baseado na nuvem permite que os usuários trabalhem em qualquer lugar do mundo, e os clientes estão prontos para entrar em operação em 24 horas.

Quem usa Anvyl?

O Anvyl ajuda os líderes da cadeia de fornecimento a ganhar visibilidade, reduzir custos e dimensionar rapidamente. Atende marcas de rápido crescimento nos setores de cosméticos e cuidados pessoais, produtos domésticos, alimentos e bebidas, produtos industriais e vestuário, entre outros.

Anvyl Software - 1
Anvyl Software - 2
Anvyl Software - 3
Anvyl Software - 4
Anvyl Software - 5

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Anvyl

Anvyl

4,3 (22)
US$ 1.999,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
67
5
4,4 (22)
4,5 (22)
4,6 (22)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
348
13
3,8 (1.467)
3,8 (1.467)
3,7 (1.467)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Anvyl

NetSuite
Melhores recursos
Alerta de pagamentos duplicados
Plano de contas
Preenchimento de cheques
Xero
Melhores recursos
Dados em tempo real
Gestão de projetos
Identificação do produto
Odoo
Melhores recursos
Contabilidade de fundos
Controle do processo de aprovação
Criação de ordem de serviço
Chronos
Melhores recursos
Gestão de estoques
Gestão de mudanças
Previsão da demanda
Acumatica Cloud ERP
Melhores recursos
Contas a receber
Gestão de pedidos
Rastreamento de estoque
Priority Software
Melhores recursos
Faturação online
Gestão de armazéns
Gestão de estoques
DELMIAworks
Melhores recursos
Gerenciamento de pedidos de compra
Gestão de ativos empresariais
Gestão financeira
MRPeasy
Melhores recursos
Controle de estoque
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
ETQ Reliance
Melhores recursos
Assinatura eletrônica
Ações corretivas e preventivas (CAPA)
Controle de qualidade

Avaliações do Anvyl

Pontuação média

Geral
4,3
Praticidade
4,4
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,0
Relação qualidade/preço
4,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
50%
4
32%
3
18%
Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Varejistas, 2–10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Great Supplier Management

5,0 há 5 anos

Comentários: Great - super friendly

Vantagens:

UX experience for sure! It's very east to use.

Desvantagens:

We need an inventory management system. So hopefully Anvyl builds that out down the line.

Resposta do Anvyl

há 5 anos

Thank you for your feedback. We are constantly adding new features to the Anvyl platform - we will definitely make a note of this suggestion.

Nicole
Supply Chair, Director, Canadá
Cosmético, 11–50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Great Product

5,0 há 5 anos

Comentários: As our company has grown dramatically, this software has really made it easy for our small team to keep up with each other. It also makes creating an order much easier with dedicated part numbers and an easy-to-use interface. I'm overall pretty happy with this as we weren't using anything else before except spreadsheets.

Vantagens:

What I liked most about the software was that I organized all of my purchasing into one platform that was easy to use and focus on. Previously I was using email and spreadsheets and all of the data was scattered and it was difficult to share with others working on the same job. Anvyl made it super easy to order and

Desvantagens:

What I like least so far about the software is that it is sometimes difficult to communicate to others how to use the software.

Resposta do Anvyl

há 5 anos

Thank you so much for the feedback and we are glad to hear you are enjoying using our platform! We look forward to working with you as we expand our software offerings.

denise
Production Director, EUA
Ócio, viagens e turismo, 201–500 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Away Feedback

3,0 há 4 anos

Comentários: It has made our lives so much easier! Before, we managed our POs and master data across multiple Googlesheets. Anvyl has saved us time and improved our overall inventory accuracy.

Vantagens:

- Easy and simple to set up new suppliers and SKUs. - Easy to issue PO's from the system - The ability to invite suppliers to the platform and communicate through Anvyl vs. email (we have not turned on this feature yet) - Central repository for all our data. Enables better master data accuracy and inventory transparency across the supply chain. - The CSV download is great for tracking all open orders in a clean concise format. I would like to see a screen in Anvyl that would do this in a easy to understand format.

Desvantagens:

- IT DOES NOT SUM THE TOTAL UNITS ON THE PO. This drives us nuts. - The split shipments are great but because we can have multiple containers and Flex-ID's shipping to the same location, the integration with Flexport does not work for us. - We would like to customize the PO template (add color, style code, etc) - We would like to customize the milestone dates (PO accepted, Production Start, Shipment ready, Shipment actual, etc). - Integration with WMS systems would be great to see the PO through from creation to delivery at the 3PLs.

Dennis
President, co-founder, EUA
Empacotamento e contêineres, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Vendor friendly

5,0 há 5 anos

Comentários: As stated above, when it works, it works incredibly well. As everyone at both ends becomes more used to it, the use issues have become less frequent and more easily handled. .

Vantagens:

As a vendor partner to Anvyl, I van tell you in most cases the information that is provided is accurate and detailed so it makes it easy to respond and provide pricing.

Desvantagens:

In some cases, critical information is missing which results in emails or phone calls and kind of defeats the purpose of an automated digital process like this. That is not really a software issue, that just confirms every process is only as good as the information provided. The software itself has been impressive.

Christopher
Sourcing Manager, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great sourcing platform

4,0 há 5 anos

Vantagens:

Easy to use, very active team who will respond right away and pushes suppliers for you.

Desvantagens:

Some software glitches but overall solid.

Resposta do Anvyl

há 5 anos

Thank you so much for the feedback and we are glad to hear you are enjoying using our platform! We look forward to working with you as we expand our software offerings.