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a escolherem o melhor software

Conheça Gomocha

O Gomocha revela eficiências ocultas, combinando habilidade com demanda, para que técnicos de campo ofereçam uma experiência de atendimento ao cliente que ajuda a aumentar a receita e permanecer em conformidade. Por exemplo, o setor de expedição pode direcionar o técnico certo para o local de trabalho, rastrear precisamente onde todos os técnicos estão e comunicar informações em tempo real aos clientes, para que os clientes sempre saibam os horários estimados de chegada.

Quem usa Gomocha?

Operações de trabalho de campo para otimizar os negócios, aumentar a taxa de conserto na primeira visita, ampliar o número de pedidos/técnicos e melhorar a satisfação do cliente.

Gomocha Software - 1
Gomocha Software - 2
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Gomocha Software - 5

Está em dúvida sobre o Gomocha? Compare com uma alternativa popular

Gomocha

Gomocha

3,4 (20)
€ 81,60
uma vez
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
75
7
3,7 (20)
3,6 (20)
3,3 (20)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 36,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
154
8
4,3 (66)
4,3 (66)
4,2 (66)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Gomocha

Synchroteam
Melhores recursos
Agendamento
Banco de dados de contatos
Histórico de atendimento
FIELDMOTION
Melhores recursos
Acesso para Celular
Agendamento
Histórico de atendimento
BigChange
Melhores recursos
Acesso para Celular
Agendamento
Agendamento em tempo real
AI Field Management
Melhores recursos
Acesso para Celular
Rastreamento de interações
Sistema de calendário ou lembretes
Jobber
Melhores recursos
Criação de ordem de serviço
Gestão de clientes
Rastreamento de trabalho
FieldPulse
Melhores recursos
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Simpro
Melhores recursos
Agendamento de manutenção
Agendamento de trabalhos
Permissões por função
ServiceWorks
Melhores recursos
Agendamento
Gestão de compromissos
Histórico de atendimento
Visual Planning
Melhores recursos
Agendamento em tempo real
Gestão de tarefas
Planificação/Programação de projetos

Avaliações do Gomocha

Pontuação média

Geral
3,4
Praticidade
3,7
Atendimento ao cliente
3,3
Recursos
3,7
Relação qualidade/preço
3,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
5%
4
55%
3
25%
2
5%
1
10%
Martin
Operations manager, Países Baixos
Animação, 51–200 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Easy to use filed service application

5,0 há 3 anos

Comentários: A lot of knowledge on the system and friendly support.

Vantagens:

Standard a lot of functions and field service supported with several apps, easy adjusting the questionnaire and planning views.

Desvantagens:

Registering the used measuring equipment.

Resposta do Gomocha

há 3 anos

Martin, Thank you for your review, we appreciate your feedback. We hope to continue improving our platform in order to be able to provide your team with the best service and functionality.

Marco
Marco
Subject Matter Expert Service, Países Baixos
Usuário do LinkedIn Verificado
Materiais de construção, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Best value for money

4,0 há 4 anos

Comentários: FMP360 has helped us to fully digitize our field service process. It has reduced the administration for technicians and helped us to improve our planning and increasing the number of visits per day. The company is listening to their customers and is very service minded, quickly solving the critical issues when they are reported.

Vantagens:

The product is highly configurable, configurations are quick and easy to deploy. The company is very open to input for product development and even promote co-development to further extend the capabilities of the solution.

Desvantagens:

It is strong in Planning and Field mobility, that's where they have started their journey. The road map is to further grow into a full comprehensive Field Service Management platform, right now there are still area's where they should grow their functionality (e.g. contract management, item management, logistics).

Resposta do Gomocha

há 4 anos

Dear Valued Customer, Thank you for your review and for taking the time to share your feedback with Gomocha. One of our main priorities is customer support and service and we are ecstatic that we met that mark! Your opinion is very important to us and we have shared your feedback with appropriate team members and we look forward to continuing to grow our partnership together.

Henk
Tactical Services planner, Países Baixos
Fabricação de alimentos, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Gomocha still needs a lot of work

1,0 há 7 meses

Vantagens:

I like the fact that the software package has a lot of potential. The combination of portal and app is also a nice plus.

Desvantagens:

the amount and severity of issues is beyond belief. We encounter critical issues that harm our operation on a daily basis. This has been going on for several years now and I am afraid to say that I see no real progress yet in this aspect.

Resposta do Gomocha

há 7 meses

Hi Henk, We are sorry to hear that you were not satisfied with Gomocha. We strive to provide the best quality FSM solution to our customers, and we apologize for any inconvenience that you may have experienced. Thank you for your time, and we hope that your experience turns around.

Boris
Service Manager, Alemanha
Suprimentos e equipamentos para empresas, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Great Tool ,supports our service needs perfectly!

4,0 há 7 meses

Comentários: We use it on daily base and the service team is happy of features that makes their field life easier.

Vantagens:

We can adapt the tool to our processes. This is a huge advantage. since there is a basic process given from begin on the implementation time is nicely short in comparison with other approaches.

Desvantagens:

Some basic functions I see as state of the art are not available yet. Like ticketing system, multi-device support for the app, colors in the calendar are missing.

Resposta do Gomocha

há 7 meses

Hi Boris, Thank you for taking the time to write a glowing review! Your feedback and comments are greatly appreciated. Thanks for all your continued support of Gomocha!

Allan
Business Application Specialist, Dinamarca
Automação industrial, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

A good alternative to the big ones

4,0 há 7 meses

Vantagens:

FMP360 and FSP are both easy to use. Planning in FMP portal is easy as drag and drop, while completing an order in FSP is as easy as following the steps on your phone or tablet.

Desvantagens:

The time it takes for new innovations to be pushed through.

Resposta do Gomocha

há 7 meses

Hi Allan, Thank you for your review! We're glad you like using FMP360 and FSP. We encourage you to reach out to your Customer Success Specialist with any new innovations, in order to get the most out of your Gomocha experience!