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Conheça Commusoft

O Commusoft é um software B2B tudo-em-um baseado na nuvem, projetado para empresas de trabalho de campo com mais de três técnicos. Mais de 15 mil usuários confiam no Commusoft todos os dias. Ele gerencia CRM, cotações, ordens de serviço, agendas de técnicos, gestão de ativos, estoques, PPM, SLAs, listas de verificação e faturamento e se integra a ferramentas populares como MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, QuickBooks e Google Calendar. É acessível no PC, Mac, iPhone, iPad, telefone Android ou tablet Android.

Quem usa Commusoft?

O Commusoft é um software de serviço online tudo-em-um para gerenciar negócios de trabalho de campo: banco de dados de clientes, cotações, ordens de serviço, distribuição, ativos, estoque, faturamento, pagamentos e muito mais.

Commusoft Software - 1
Commusoft Software - 2
Commusoft Software - 3
Commusoft Software - 4
Commusoft Software - 5

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Commusoft

Commusoft

4,7 (200)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
150
20
4,6 (200)
4,6 (200)
4,8 (200)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
£ 15,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
85
1
4,7 (137)
4,6 (137)
4,9 (137)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Commusoft

Powered Now
Melhores recursos
Acesso para Celular
Criação de faturas
Faturação online
ServiceMax
Melhores recursos
Agendamento
Gestão de pedidos de trabalho
Histórico de atendimento
Simpro
Melhores recursos
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Agendamento de trabalhos
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BigChange
Melhores recursos
Acesso para Celular
Agendamento
Agendamento em tempo real
Flobot
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
Joblogic
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Jobber
Melhores recursos
Criação de ordem de serviço
Gestão de clientes
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Melhores recursos
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Gerenciamento de documentos
Rastreamento do projeto
Less Paper
Melhores recursos
Acesso para Celular
Agendamento
Banco de dados de contatos

Avaliações do Commusoft

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,8
Recursos
4,6
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
77%
4
21%
3
2%
1
1%
Phil
Phil
Director, Reino Unido
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Reliable, advanced, bespoke software that I genuinely couldn't run my business without.

5,0 há 7 anos

Vantagens:

Apart for the ability to seamlessly control every aspect of my business, from the initial customer inquiry all the through to invoicing, it's the customer support and wide range of industry-specific knowledge which the Commusoft team delivers that sets them apart from the competition. I really don't know how I managed before using Commusoft. Commusoft is constantly evolving and updating. Whenever I think of a function I would like to see available it's usually already been thought of and in the process of happening.

Simon
Managing Director, Reino Unido
Manutenção predial, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Exquisite

5,0 há 2 anos

Comentários: Since incorporating Commusoft in to our business in 2012, the software has assisted us greatly in developing and growing as a business. They are constantly working on new updates and developments to improve the software and add new features and if you do have any issues along the way, they are always on hand to assist you with client support.

Vantagens:

It covers almost everything we need from the diary, invoicing, estimating and key reporting.

Desvantagens:

Integration (transfer of date) with Sage can be problematic. It wasn't always problematic but has been more recently.

Gemma
Operations Manager, Reino Unido
Fabricação elétrica/eletrônica, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

A great tool for running our company

5,0 mês passado Novo

Vantagens:

Ticks all the boxes needed to run our plumbing, gas, electrical, minor building works company. We use it for diary management, invoicing, contacting customers and much more. It helps run our company efficiently.

Desvantagens:

The support is done over email, there isn't a specific number we can call to talk to somebody over the phone. However, they usually respond quickly.

Martin
Heating engineer, Director, Reino Unido
, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Experience with commusoft

3,0 há 7 anos

Comentários: When you first start you should be given more one to one help, then mistakes wouldn't happen.
Bit disappointed with the diary and other features, cant understand why I've not been set up on the new system yet which looks a lot better.
Seem to be having lots of problems with the two systems together quick books and commusoft.

Vantagens:

Customer data base, quick to find out what you have done at a property,

Desvantagens:

need more training on how to use the software, now ive been using it a while, I'm sure there is plenty of bits I'm not using that I could be using

Resposta do Commusoft

há 7 anos

Hi Martin, we appreciate users have different roles/skills within a business, so we provide users access to our knowledge base which contains videos/guides about how to use the system. We have training programmes for 1-2-1 training, walking clients through the system and provide consultation on how to adhere to best practises when using the system. Let me know if you want more details. I've checked with the technical team regarding QB and cannot see open tickets with you on this, please email [email protected] who will be happy to help. As much as we would love to have all our clients on the new version, the process is not a simple software upgrade and much more like moving from one software to another. This means the process is longer and more complex. We¿ve already started migrating clients as part of the beta program so we can make sure we are ticking all the boxes as your data is important to us, as it is to you.

Waleed
Office Manager, Reino Unido
Serviços de Facilities, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Using Commusoft as a Property Maintenance firm.

5,0 há 3 meses

Vantagens:

The ease of scheduling jobs for our engineers. The system allows our engineers to have the Commusoft app on their phones to see their diaries and fill out job updates for the team in the office to have all in one place. We can then send out job reports and invoices from the Commusoft system straight to clients.

Desvantagens:

Storage issues arise from time to time which require us to individually go into old jobs and delete pictures/videos.