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ServiceNow Customer Service Management

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Quem usa ServiceNow Customer Service Management?

Aprimore o atendimento ao cliente da solicitação à resolução. Um ótimo serviço significa mais do que interagir com os clientes. Conecte o atendimento ao cliente com outras equipes para resolver problemas de maneira rápida e proativa.

ServiceNow Customer Service Management Software - 1
ServiceNow Customer Service Management Software - 2

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ServiceNow Customer Service Management

ServiceNow Customer Service Management

4,3 (145)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
112
12
4,0 (145)
4,1 (145)
4,2 (145)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 15,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
116
85
4,5 (3.260)
4,4 (3.260)
4,5 (3.260)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao ServiceNow Customer Service Management

Freshdesk
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
NetSuite
Melhores recursos
Alerta de pagamentos duplicados
Pagamentos eletrônicos
Preenchimento de cheques
Salesforce Sales Cloud
Melhores recursos
Contatos compartilhados
Para organizações e equipes de vendas
Rastreamento de clientes
RingCentral MVP
Melhores recursos
Acesso para Celular
Conexão VoIP
Roteamento de chamadas
Azure DevOps Services
Melhores recursos
Implantação contínua
Integração contínua
Priorização
Oracle B2C Service
Melhores recursos
Comunicação multicanal
Configuração do fluxo de trabalho
Gerenciamento de e-mails
Dynamics 365
Melhores recursos
Geração de relatórios financeiros
Gerenciamento de pedidos de compra
Receitas e balanço
Microsoft Visual Studio
Melhores recursos
Ambiente de desenvolvimento integrado
Depuração
Interface gráfica do usuário
SAP Customer Experience
Melhores recursos
Banco de dados do cliente
Gerenciamento de e-mails
Relatórios e análise de dados

Avaliações do ServiceNow Customer Service Management

Pontuação média

Geral
4,3
Praticidade
4,0
Atendimento ao cliente
4,2
Recursos
4,3
Relação qualidade/preço
4,1

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
52%
4
34%
3
12%
2
1%
1
2%
Jason
Jason
Application Analyst, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

ServiceNow A Great Piece of Software

5,0 há 5 anos

Comentários: We use it to enter tickets for clients experiencing issues with our software. I use it on a daily basis to log these tickets and to keep records of issues that are clients experience.

Vantagens:

This software is very easy to use and is extremely user-friendly. I love that it is very customizable and can be tailored to any buisness model.

Desvantagens:

There are times that it can be slow when trying to interact with some of the dashboards.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Service Now -tools to use for Ticket management

5,0 ano passado

Comentários: I love the look and feel of service-Now.Support documentation and KB articles.If you have HI portal access then 80% of your problem is gone. Means you will get all the access for KB and documents which help you to understand any issue or product/ releases.Price is bit high but it is worthy to have Servicenow in your company.

Vantagens:

first and formost point is, most the module is Workflow driven.for Juniors it is ease to use and learn.coding is minimal.you will get hell lot of examples from Web and Service-now communities to refer. APIs are readily available to integrate with any app.

Desvantagens:

if you report a problem or request for new feature then Servicenow team will take time to review that.then they will plan in their road Map may be it will come in next release like they have different release (helsinki/ geneva) or may be it will not come.this software they are keeping upto date so your team should have developers to fix the issue after each release.but i will say their product documentation is so so So good, it will help to understand and fix anything.

Omkar
Network analyst, Índia
Suprimentos e equipamentos para empresas, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Service noe-best ticketing plateform

5,0 há 2 meses Novo

Comentários: I am using service now from last two year, i found it very easy comfortable and best application for it ticket and incident management.

Vantagens:

I like service now ticketing tool like categorised ricketing environment, proper work not addition and multiple types of ticket.

Desvantagens:

Nothing to be disliked in service now it is best used by industries for ticketing purpose and solving customer queries.

James
Engineering Consultant, EUA
Automotivo, 10.000+ funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Don't use IT Service Now

1,0 há 2 meses

Comentários: Don't use Service Now. don't waste your money.

Vantagens:

None of the Service Now items belong to the "Like" group.

Desvantagens:

Service Now technician can not fix anything. It is worthless.

Seejal
Sr Systems Engineer, Irlanda
Biotecnologia, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Minimalist and easy to use

4,0 há 3 meses

Comentários: Great experience. Easy to use, simple and straightforward. Very less training required as it’s self explanatory.

Vantagens:

Ticket creation, management and handling. Knowledge base articles are auto suggested using keywords and based on the issue that it detects. Integration with nexthink is seamless.

Desvantagens:

Dashboard is glitchy sometimes and can be better.