15 anos ajudando empresas brasileiras
a escolherem o melhor software

Conheça Sage 300cloud

O Sage 300cloud ajuda as empresas a gerenciar suas necessidades financeiras e contábeis. O produto elimina a complexidade de gerenciar as finanças das empresas além das fronteiras, em várias moedas e locais. O Sage 300cloud é especialmente procurado por empresas com estruturas corporativas complexas, como várias entidades, franqueados e empresas com subsidiárias internacionais, pois possui recursos fortes de consolidação de livro razão geral e pode facilmente lidar com transferências entre empresas automaticamente.

Quem usa Sage 300cloud?

Empresas de médio porte com 50 a 1.000 funcionários, com receita anual de 1 milhão a 50 milhões de dólares. O produto funciona particularmente bem para serviços profissionais, atacado/distribuição, fabricação, setor público, organizações não governamentais (ONGs), hotelaria e varejo.

Sage 300cloud Software - 1

Está em dúvida sobre o Sage 300cloud? Compare com uma alternativa popular

Sage 300cloud

Sage 300cloud

4,0 (166)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
49
1
3,8 (166)
3,7 (166)
3,8 (166)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
338
13
3,8 (1.416)
3,8 (1.416)
3,7 (1.416)

Outras ótimas alternativas ao Sage 300cloud

NetSuite
Melhores recursos
Alerta de pagamentos duplicados
Pagamentos eletrônicos
Preenchimento de cheques
QuickBooks Desktop Enterprise
Melhores recursos
Contabilidade
Geração de relatórios financeiros
Receitas e balanço
Sage 50cloud Accounting
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Geração de relatórios financeiros
Razão geral
SAP Business One
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Contabilidade
Gestão de estoques
Microsoft Excel
Melhores recursos
Acesso offline
Ferramentas de colaboração
Importação/exportação de dados
Microsoft To Do
Melhores recursos
Agendamento de tarefas
Edição/atualização de tarefas
Gestão de tarefas
Kinetic
Melhores recursos
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
Gestão financeira
iMIS
Melhores recursos
Banco de dados de associados
Gestão de associação
Processamento de pagamentos
PeachWorks
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Gestão de cozinhas/cardápios
Relatórios e análise de dados

Avaliações do Sage 300cloud

Pontuação média

Geral
4,0
Praticidade
3,8
Atendimento ao cliente
3,8
Recursos
3,9
Relação qualidade/preço
3,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
33%
4
39%
3
22%
2
2%
1
4%
Dominique
Dominique
Pédiatre, Camarões
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 201–500 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

sage 300 cloud business management

5,0 há 9 meses

Vantagens:

It is a cloud business management software combined numerous function. In other words it cans be called a Total business management software because it can handle the inventory management, financial management such as paying salary, management of inputs and outputs, bills management. Finally it can produce a report of the activity anytime and the different statistics.

Desvantagens:

It should be set by a trained used tu take in to considering Anny important details of the business. Out of this it is a complete clouds base business management software

Patricia
Controller, Canadá
Atacadistas, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Sage 300

4,0 há 4 anos

Comentários: Overall the program is satisfactory.

Vantagens:

The modules are easy to use . The screens are easy to navigate and they are user friendly. there is excellent audit tracing for each module.

Desvantagens:

The reports are minimal. The more useful reports require you to purchase a separate license for Sage intelligence which is very expensive. the stock reports require another software program (Crystal reports ) in order to modify them. The set up screens for the customer and vendor screen do not allow for more than one email address which reduces the ability to email directly from Sage. The payroll module does not email EFT check reports to employees. You have to buy another program in order to do this (Print Boss). Overall there is a hefty price tag to purchase all the modules and add on programs to use. If you can stay with Simply, then you should.

Elastol
National Procurement Officer,
Filantropia, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

The work of SAGE 300 ERP with Me in Lusaka, Zambia

3,0 há 6 anos

Comentários: We were trying to address the issue of going green meaning working in a paperless environment.
We benefit in many ways as we had reduced on stationery cost, and work become faster as processes were integrated in the systems.
It still requires improvement and the environment in which it works does not fully support or become compatible with local Vendors.
The advice I would give to others is that they need careful planning so that they only ask for installation of packages suitable for their environment.

Vantagens:

It automates manual work of processing purchase orders and eliminates physical postage of paper documents to third party (Suppliers). It integrates separate pieces of transactions into one, making work easy and shorten the overall time spent on processing one simple transaction e.g. Purchase requisition is generated by someone else then converted into a purchase order without altering many details. The system is able to make basic or advanced calculations of cost and taxes hence eliminating the burden of errors and omissions.

Desvantagens:

It is somehow expensive to run as it requires a perpetual subscription to be made. It is a system that cannot just be installed on the PC for a lifetime. Room for improvement is still available because it has a lot of steps (clicking is too much). We could not achieve the go-green aim as most of the time we were printing out physical copies of contracts as the environment in which we used the system did not have many vendors connected to the internet.

Andrea
General Manager, Colômbia
Varejistas, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Ideal tool to organize your business

5,0 há 4 meses

Comentários: Sage 300cloud, you allow me to give an order to my organization, officials know what exactly to do and in what execution time the assigned work should come out

Vantagens:

Sage 300cloud is your best ally to organize your business, in the focus of priorities, roles in tasks and ensure better results

Desvantagens:

The technological tools are not perfect and Sage 300cloud, is not the exception need to improve leverage in finance, for much faster decision making

Linda
Director of Operations, Canadá
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Satisfied customer

5,0 há 10 meses

Comentários: overall we are very satisfied with the product

Vantagens:

Ease of use, it is very user-friendly. Enjoy being able to use desktop or cloud.

Desvantagens:

reports could have more options and easier to create new ones