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Moving Companies

Conheça o Supermove

We created Supermove to empower moving businesses to truly go paperless - timesheets, work forms, contracts, & operations, greatly expanding revenues, ensuring compliance, & reducing headaches. Digital Bills of Lading, claims forms, fleet management-your end to end solution.

Detalhes do Supermove

Supermove

http://supermove.co

Fundada em 2019

Preço do Supermove

O Supermove possui uma versão gratuita, mas não oferece versão de teste grátis.

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Supermove

Software de Mudanças
Cargas fracionadas e compartilhadas
Cobrança e faturamento
Gerenciamento de armazenamento
Gestão de clientes
Gestão de expedição
Gestão de frotas
Gestão de funcionários
Gestão de leads
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de reclamações
Gestão de trabalhos
Mobilidade militar e GSA
Mudanças interestaduais
Mudanças internacionais
Mudanças locais
Orçamentos e estimativas

Avaliações do Supermove

Exibindo 3 de 3 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Recursos
4,7/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
Fred W.
President
Transporte rodoviário e ferroviário, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/05/2020

"Great Guys, Great Software"

Comentários: We switched from a paper contract system to their digital platform, and worked with them to set-up a program that would make the transition as fluid as possible. The team at Supermove is fantastic at interpreting our requests and customizing the platform to suit our needs. The benefits to the digital transition are still unfolding. We aren't even utilizing the all aspects of the system. It also includes tools for in-house management like scheduling, timekeeping, and even basic location tracking.

Vantagens: Flexibility and Functionality. We primarily use it to book moves and calendar appointments, but there is more depth to the system that can allow you to practically manage almost the entire business from a single platform.

Desvantagens: We were early adopters, and with any new software bugs need to be worked out, but they are very responsive to meet our needs and rapidly address any hiccups we encounter.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/05/2020
Alibek T.
CEO
Transporte rodoviário e ferroviário, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/02/2020

"Best software "

Vantagens: Easy to use, convenient, up to date software. Customer service is perfect.

Desvantagens: I am liking everything so far. Often keeps updating, adding new features.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/02/2020
Robert P.
Owner
Transporte rodoviário e ferroviário, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/05/2020

"Time Saving, virtual secretary"

Comentários: Overall i have had a very positive and mutual beneficial relationship with the software and team. Would highly recommend

Vantagens: Very easy transition from outdated paper system to simple digital system. Reduced workload, increased productivity, super quick customer/billing lookup. With supermove I am able to handle all filing, crew assignments, contracts, and bookings without an office staff and in way less time than before.

Desvantagens: I would suggest adding small icon indicators that signal certain job requirements such as storage, packing, appliances and pianos. I have found that these item sometimes get overlooked. Also bad cell service can hinder functionality but not really a fault of the software.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/05/2020