Quem usa o Lumeer?

Our target market is anyone who has a team and works with a computer. This can be literally any business that organizes their work in a digital way.

Conheça o Lumeer

Easy and fast to organize anything. Starting with Lumeer is as easy as taking a note on a piece of paper. Plan everything visually. Different tasks and people need different things at different times. Create the perfect workflow, manage and track your progress, build synergies in connected teams. Flexibility to fit how your teams work today and to grow with your needs.

Lumeer - Informação

Lumeer

https://www.lumeer.io

Fundada em 2017

Lumeer - Preços

O Lumeer possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Lumeer a partir de US$ 7,99/mês.

610897
610898
610899
610900
610901
Lumeer video
610897-thumb
610898-thumb
610899-thumb
610900-thumb
610901-thumb

Preço inicial

US$ 7,99/mês
Veja detalhes de preços

Detalhes de preços

Free forever with all features and limited data. Enterprise plan on demand.

Versão gratuita

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Lumeer

Ferramentas de Gestão de Projetos
Controle de horas e despesas
Controle de marcos
Ferramentas de colaboração
Gestão de carteira
Gestão de ideias
Gestão de orçamento
Gestão de recursos
Gráficos de Gantt
Metodologias ágeis (Agile)
Modelos personalizáveis
Métodos tradicionais
Portal do cliente
Quadro kanban
Seguimento do custo até a conclusão
Controle de horas e despesas
Controle de marcos
Ferramentas de colaboração
Gráficos de Gantt
Priorização
Quadro kanban
Rastreamento de percentual de progressão
Seguimento de status
Seguimento do custo até a conclusão
Acesso remoto
Assinatura eletrônica
Bate-papo ao vivo
Chat com vídeo
Colaboração
Conferência virtual
Gerenciamento de reuniões
Gestão de tarefas
Monitoramento da atividade dos funcionários
Rastreamento de fuso horário
Softphone
Suporte remoto
Análise da produtividade
Comentários/notas
Controle de horas
Definição e seguimento de objetivos
Gestão de atribuições
Gestão de recursos
Gestão de tarefas
Integração de terceiros
Mensagens instantâneas
Monitoramento do progresso
Project Planning/Scheduling

Lumeer - Avaliações

Exibindo 5 de 14 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,3/5
Recursos
4,7/5
Relação qualidade/preço
4,6/5
Viktor S.
CEO
Logística e cadeia de fornecimento, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/05/2020

"Transparency throughout the whole company"

Comentários: My overall experience is that the system is fun to work with unlike other business tools, Lumeer brings back joy to work.

Vantagens: Very flexible for users, I can look up anything I need in a second. I get all the data at my hand without any complicated communication. I can look up data directly in front of our customers if needed, because they are easily accesible and I can present the information in a nice visual way. Another big like for customisation options and flexibility to grow with the company needs.

Desvantagens: First we did not know what are all the possibilities that we could achieve with the software and our solution was way too limited, however, over time, as we got deeper and deeper, we easily managed to learn all the features and use them to our full advantage.

Resposta dos fornecedores

por Lumeer em 08/06/2020

Thank you for taking your time giving us the review!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/05/2020
Jamea R.
Developer/Content Creator (manager)
Software, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/07/2020

"All in 1 tool for entire team collaboration"

Comentários: After the deployment, everything has been smooth. The multiple platforms we have it running sure help. We use on web, desktop, and mobile.

Vantagens: Unlike other apps like Trello, this one adds task management + calendar management + communication all in one place. Limiting data visibility constraints.

Desvantagens: Can be difficult (well, take time) to onboard entire teams from different departments.

Resposta dos fornecedores

por Lumeer em 03/07/2020

Thank you very much for your kind words!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/07/2020
Avaliador Verificado
blogger
Rádio e televisão, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/07/2020

"Lumeer Review"

Vantagens: i love the pre installed templates. very easy to navigate. The Free version is great for smaller businesses and it's nice to have the option to upgrade with more users

Desvantagens: the template choices can be overwhelming the first few times of use

Resposta dos fornecedores

por Lumeer em 02/08/2020

Thank you very much for your nice review!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/07/2020
Matus M.
Manager
Serviços e tecnologia da informação, 10.001+ funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/05/2020

"My expericnce with Lumeer"

Comentários: Overall experience was great, it is nice to have all the data and important things in one place and not to look for a lot of spreadsheets or other similar things usually used for this. I would recommend Lumeer as a tool for project management.

Vantagens: I liked the most that Lumeer is fully adjustable to customer's needs. It gives you the opportunity to change every aspect of the environment according to the needs of your project. You don't have to get used to anything, you can change it. From the user experience perspective, the features are exactly where you would look for them.

Desvantagens: With some many options how to use the software (and so many attributes) I wasn't sure which view/feature use to model my problem in the system in order to arrive to a best solution. Fortunately there was support available, they helped me with suggesting the best options for me and I adopted one of their solutions.

Resposta dos fornecedores

por Lumeer em 08/06/2020

Thank you very much for the review!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/05/2020
Martín S.
Electrophoresis Product Specialist
Hospitais e Saúde, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/06/2020

"Super useful for team planning"

Comentários: We're using it just for our sales team. We integrated it with our email and it has established a breaking point in terms of better real time team collaboration and optimized focus on results.

Vantagens: It has a great modern, easy to use interface. Love to drag and drop invoices, tasks to create the best workflow for a team.

Desvantagens: I can't really think of cons, but if I had to mention one thing, it would be a little more optimization for slower PC's.

Resposta dos fornecedores

por Lumeer em 10/06/2020

Thank you very much for your nice review!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/06/2020