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Conheça Halo Service Desk

O Halo Service Desk é uma solução de software de central de serviços única e completa. O software transformará a maneira de trabalhar em fluxos de trabalho intuitivos e atualizados, além de oferecer às equipes a capacidade de prestar um serviço ideal aos clientes e funcionários.

A solução padroniza os processos do cliente e também fornece análises valiosas, permitindo a combinação da entrega de TI com as verdadeiras necessidades da empresa, agora e no futuro.

Quem usa Halo Service Desk?

Ideal para empresas de todos os portes e de qualquer setor que buscam uma solução rápida e intuitiva de central de serviços.

Halo Service Desk Software - 1
Halo Service Desk Software - 2
Halo Service Desk Software - 3
Halo Service Desk Software - 4
Halo Service Desk Software - 5

Está em dúvida sobre o Halo Service Desk? Compare com uma alternativa popular

Halo Service Desk

Halo Service Desk

4,9 (7)
£ 45,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
64
16
4,9 (7)
4,9 (7)
5,0 (7)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 5.500,00
uma vez
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
178
44
4,2 (35)
4,5 (35)
4,8 (35)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Halo Service Desk

EcholoN
Melhores recursos
Gestão da base de conhecimento
Gestão de tíquetes
Portal de autoatendimento
ManageEngine ServiceDesk Plus
Melhores recursos
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de incidentes
Gestão de tíquetes
Vivantio
Melhores recursos
Gestão de incidentes
Gestão de tíquetes
Real-Time Notifications
SysAid
Melhores recursos
Alerts/Escalation
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Zendesk Suite
Melhores recursos
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Real-Time Notifications
Issuetrak
Melhores recursos
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Real-Time Notifications
Alloy Navigator
Melhores recursos
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de estoques
Gestão de tíquetes
Vision Helpdesk
Melhores recursos
Acesso para Celular
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Gerenciamento de e-mails
Wrike
Melhores recursos
Criação de painel
Fluxo de trabalho configurável
Gestão financeira

Avaliações do Halo Service Desk

Pontuação média

Geral
4,9
Praticidade
4,9
Atendimento ao cliente
5,0
Recursos
4,9
Relação qualidade/preço
4,9

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
86%
4
14%
Dennis
Dennis
Quality Management Representative, Quênia
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Super Support tool and team

5,0 há 5 anos

Comentários: Extremely exciting, every time i check on their release notes to see any new feature that they may have released in their continuous releases.

Vantagens:

The Software has evolved over years to suit business needs across various business lines and it has blended very well, excelling unbelievably. I enjoy their support especially the feeling that you are the only customer they have. Keep up Halo, the sky is the limit.

Desvantagens:

The recent re branding majored a lot on Red i prefer blue for service to maintain the cool ambience in the tool.

Stuart
Technical Director, Reino Unido
Serviços e tecnologia da informação, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Hands down the best helpdesk system available

5,0 há 6 anos

Comentários: The staff at NetHelpDesk are extremely pleasant to deal. They all know their stuff and treat you as if you're their only customer. Nothing ever seems too much trouble. Implementing the system can require more planning that some off the shelf products, as there are so many features and links between different areas. You could implement the system yourself but we wanted to ensure we got it 100% right so we paid for consultancy and it was worth every penny.

Vantagens:

Fast. Flexible. Reliable. Feature rich. Always evolving. Value for money. Easy to use. Having worked in IT for almost 30 years I've used plenty of IT Helpdesk systems. In the past 10 years our company has reviewed and tested around 25 helpdesk systems and in my opinion nothing currently comes close to NetHelpDesk. I would highly recommend the company and the product.

Desvantagens:

Not all features in the windows version have ported to the web version yet but we're seeing features added regularly. The mobile app isn't great but the web version works so well I don't really need the app - although I have heard that a new app is being developed.

Carlos
Director, Porto Rico
Hospitais e Saúde, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

NetHelpDesk review

4,0 há 8 anos

Comentários: Thanks to NetHelpDesk and their staff we have been able to organize our software support team and provide our customers quality service. The application allows us to follow-up on all incidents reported by our clients and provides an excellent collaboration method for our Team. The web application provided by NetHelpDesk is an awesome tool for both our technicians as well as our clients and has become a vital part of our operations. Please keep up the good work!

Vantagens:

Excellent price-point. Excellent support team. NetHelpDesk helps our support team and provide our customers quality service. The application allows us to follow-up on all incidents reported by our clients and provides an excellent collaboration method for our Team. The web application provided by NetHelpDesk is an awesome tool for both our technicians and clients.

Desvantagens:

I have nothing negative to say about this product

David
David
Enterprise Support engineer, Quênia
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Best Support software for MSP

5,0 há 6 anos

Vantagens:

Their latest web version is one awesome, the navigation, user interface and speeds are exceptional

Desvantagens:

The new version hasn't yet incorporated contract management. this shouldn't be an issue though

Wojciech
CEO, Polônia
Serviços e tecnologia da informação, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Best help desk software !

5,0 há 5 anos

Comentários: We are using this software since 2014, we started with Windows app version and moved to web solution. The support is great, we were never left alone with any problem. We decided to choose NHD from many others solutions and it was good shot !

Vantagens:

The Halo service desk gives us ability to have full view for all actions done by our technicians.

Desvantagens:

Nothing, it's just working ! There is nothing that I can write wrong about Halo.