17 anos ajudando empresas
a escolher o melhor software
Conheça RemoteCall
Melhore os negócios com PCs, dispositivos móveis, sites e aplicativos com a tecnologia de serviço remoto RSUPPORT. Seu principal produto, o RemoteCall WebViewer, foi bem recebido por todos os tipos de empresas, governos, instituições públicas, fabricantes e organizações de finanças e educação por sua velocidade, confiabilidade e segurança.
Quem usa RemoteCall?
- Empresas B2B - Agências governamentais. - Financeiro (banco e seguro) - Educação - Telecomunicação - Fabricantes de dispositivos móveis - Eletrodomésticos - Gestão de ativos
Onde o RemoteCall pode ser implantado?
Sobre o fornecedor
- RSUPPORT
Suporte do RemoteCall
- Suporte por telefone
Preço do RemoteCall
Preço inicial:
- Sim, oferece teste gratuito
O RemoteCall oferece uma versão de teste grátis. Versão paga do RemoteCall a partir de US$ 59,90/mês.
Planos de preços consiga uma avaliação gratuitaSobre o fornecedor
- RSUPPORT
Suporte do RemoteCall
- Suporte por telefone
Vídeos e imagens do RemoteCall
Recursos do RemoteCall
Avaliações do RemoteCall
Best remote support solution tool in the market.
Vantagens:
It can support computer as well as mobile devices which makes it handy. RemoteCall saves a lot of time and travelling cost for an IT professional and it is also very easy to use.
Desvantagens:
While it is very easy to use but the design needs some more work, it needs to be more smooth and interactive.
Me gusto
Vantagens:
Me parecio una herramienta muy util en cuanto a prestar servicio de asistencia remota, la cual me ha permitido incursionar en otras fotmas de trabajo en mi area.
Desvantagens:
me parece muy tedioso realizar el envio de archivos o instaladores por este medio.
Mid-level tool for remote support
Vantagens:
This tool is easy to download and install on our computers. Supports live chat and file sharing.
Desvantagens:
The UI is outdated which RemoteCall should upgrade and make it more user friendly.
Excellent product
Comentários: We've been using it for 6-8 years. Especially this year with COVID, people would prefer us to not come on site unless necessary. We are able to install drivers & fix problems remotely. This saves us time and the expense of going on site. It also allows us to resolve the problem immediately.
Vantagens:
RemoteCall is very easy to use and easy for the end user to launch to allow us to support them.
Desvantagens:
I would like for it to update on it's own. If I havent used it for a while, it takes some time to update, and the customer that called in has to wait for that before we can start the session.
Resposta do RSUPPORT
há 4 anos
Thank you for your sincere review. RemoteCall is moving towards browser only version which will require NO updates! Since you are already a paid customer, you will get that upgrade for free!