Procare Desktop

Quem usa o Procare Desktop?

O Procare atende a empresas e profissionais centrados na criança que exigem uma solução abrangente para garantir a eficiência e a qualidade do serviço na gestão de seus centros.

Conheça o Procare Desktop

O sistema tudo-em-um do Procare Software atende a mais de 30.000 empresas centradas na criança e é a ÚNICA solução abrangente de gerenciamento de assistência à infância projetada para crescer com você. Simplifique os dados da criança/família em creches, hoteizinhos, programas depois da escola, distritos escolares e centros de atividades infantis. A partir de US$ 99/mês, o Procare simplifica a coleta de matrículas, o gerenciamento das salas de aula, a comunicação com os pais e o acesso a dados com os serviços integrados exclusivos do Tuition Express e KidReports.

Procare Desktop - Informação

Procare Software

http://www.procaresoftware.com

Fundada em 1981

Procare Desktop - Vídeo
Play
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Procare Desktop - Visão geral de preços

O Procare Desktop não possui uma versão gratuita.


Preço inicial

Sem informação do fornecedor

Versão gratuita

Não

Procare Desktop: implantação e suporte

Assistência

  • Email/Help Desk
  • FAQs/Fórum
  • Base de conhecimento
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Implantação

  • Nuvem, SaaS, baseado na web
  • Windows (desktop)
  • Windows (local)
  • Linux (local)

Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos
  • Vídeos

Recursos do Procare Desktop

  • API
  • Acadêmico/Educação
  • Acompanhamento de atividades
  • Acompanhamento de cursos
  • Aprendizado assíncrono
  • Aprendizado colaborativo
  • Aprendizado misto
  • Aprendizado móvel
  • Aprendizado por conta própria
  • Aprendizado sincronizado
  • Autoria de cursos
  • Autoria de cursos integrada
  • Avaliação de habilidades
  • Biblioteca de conteúdo
  • Boletim
  • Caminhos e trajetórias de aprendizagem
  • Certificação e licenciamento
  • Conformidade com o SCORM
  • Empresas de cursos online
  • Empresas/negócios
  • Gamificação
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de avaliações
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de comércio eletrônico
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de cursos
  • Gestão de talentos
  • Gestão do aprendizado
  • Imagem de marca personalizável
  • Indicadores de desempenho
  • Integrações de terceiros
  • Logon único
  • Monitoramento do progresso
  • Painel de atividades
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do aluno
  • Portal do funcionário
  • Questionários e feedback
  • Rastreamento de certificação
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de habilidades
  • Relatórios do andamento
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Testes e avaliações
  • Videoconferência
  • Vários idiomas

Ver lista completa de Sistemas LMS

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento de aulas
  • Alertas do celular
  • Alertas/notificações
  • Armazenamento de documentos
  • Assinatura eletrônica
  • Atualização em tempo real
  • Banco de dados de associados
  • Banco de dados de contatos
  • Bate-papo ao vivo
  • Calendário de eventos
  • Check-in e check-out pessoal
  • Cobrança e faturamento
  • Contas de clientes
  • Controle de comparecimento
  • Controle de marcos
  • Controle nutricional e da alimentação
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de mala direta
  • Gerenciamento de registros
  • Gestão de Comunicações
  • Gestão de alunos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de inscrições
  • Gestão de lista de espera
  • Imunização e Rastreamento de Alergias
  • Inscrição/Admissão
  • Lembretes
  • Monitoramento em tempo real
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel de atividades
  • Permissões por função
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do cliente
  • Portal dos pais
  • Processamento de cartões de crédito
  • Processamento de pagamentos
  • Processamento de pagamentos ACH
  • Relatórios de resumos
  • Relatórios diários
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Segurança de dados
  • Suporte por vídeo
  • Várias localizações

Ver lista completa de Software de Cuidado Diário

Procare Desktop - Alternativas

Mais alternativas ao Procare Desktop

Procare Desktop - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,6/5

Pontuação média

Praticidade 4,3
Atendimento ao cliente 4,7
Recursos 4,4
Relação qualidade/preço 4,5

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Marlene R.
Administrator
Serviços ao consumidor, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/07/2019

"Great Software for Child Care Centers"

Comentários: We love this program. It provides us with one place to quickly find out so much information. Log-in and see total enrollment, enrollment by classes or ages. Tracks child information without searching through files or looking in multiple places. Tracks employee attendance and any other info you might want to add like: Date of Hire, schedules, vacation time accrued or used, etc. Many things a pre-programed, but you can personalize it yourself or request assistance from a fantastic customer service person. This makes my job so much easier, especially with continual changes to State Day Care Licensing regulations. You do have to enter each child's information when they enroll, but once and it's done. Can update any information with only a few clicks and everyone that you assign a role can see everything.

Vantagens: Simplicity of use. Saves paperwork. Can be used to create reports. Easily see everyone who is still in the building (children and staff members). Records many different types of information (attendance, immunizations, medicals, state required paperwork, Food Program info for the USDA CACFP, tuition fees, and other misc info.) You can program it to add user specific information such as allergies, restricted pick-up, authorized individuals for pick-up, etc. We even have a door unit that stores fingerprints of authorized individuals for pick-up and then allows the door to unlock for entry.

Desvantagens: W e have had to replace the door unit after someone cracked the screen and someone just chipped the fingerprint reader which may need replaced (it is still working). This is the result of individual user misuse though and not an actual flaw of the program or hardware. There is an annual update fee, but it is well worth the cost for the time and paperwork it saves.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/07/2019
Linda T.
CEO
Gestão da educação, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/03/2021

"Make your job easier"

Comentários: I cannot imagine doing my job without Procare!

Vantagens: I love that it is cloud based. I can sign on anywhere to help my customers and staff.
I like that all of my files are paperless.
It is good for tracking when a something is coming due or is past due. It offers good reports.
I like that everything is in one app. I also use the Kid Reports app for and I love that all of the data is transferred automatically.

Desvantagens: I have been using this software since 2010 and there is always improvements that help make our job better.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/03/2021
Sherrie D.
Director/Owner
Ensino fundamental e médio, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    1 /5
  • Praticidade
    1 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/01/2020

"Unfortunate investment of time and money"

Comentários: Overall I think the core and idea of procare is beneficial but ONLY if it works. Can't use a product if it is continually locking up.

Vantagens: This has a great foundation of ideas. Student check in/out, Employee check in/out, billings, time tracking, payroll, general ledger. Truly an all in one for a small preschool. Too good to be true for sure!

Desvantagens: The cloud base software clearly has issues they can not fix. Our check in computers are constantly locking up since the last update in November 2019. After using the same computers and hardware for 5.5 months they ran an update and now problems. We manually key in employees and students often which is time consuming because the computers are locked up at the time parents are picking up or dropping off. Tech support is NONRESPONSIVE to emails and hold times are on average of 35-45 minutes when calling tech support. They said today it is because they are "swamped". That speaks volumes, that means their product ISN'T working. They have been "working on patches to fix this" but in the mean time they have used the excuse it was because I wasn't hard wired to the internet. After the expense of hiring someone to run the wire and hardwire all of the computers they still are locking up. Now Procare support wants me to replace the router because it maybe causing problems. Cutting my losses at this point. A lot of time invested in a software that locks up frequently through out the day. Training is horrible and much of my experience has been self guided. They do have an extensive online resource which is very helpful but yet time consuming as you navigate which article you really need. When training is scheduled it has been late and limited to one function of the software. When asking about other functions you are directed to schedule training for that specifically.

Resposta dos fornecedores

por Procare Software em 21/01/2020

Sherrie - We're very sorry to hear about on-going issues with the check-in system at your preschool. This appears to be a unique situation and we will work with you individually to resolve it. It's true that January is typically the busiest month for technical support; it can be easier to reach us later in the day (after 2:00 p.m. Pacific) or to email a request to [email protected] As to training, we are happy to get you whatever help you may need. We will reach out soon to see how we can help.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/01/2020
Kimberly S.
Director
Gestão da educação, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/02/2021

"Intuitive software with many valuable features"

Comentários: Procare was quick and easy to install, and training on how to use the program was thorough and very helpful. I use the Procare software daily to streamline tasks and make my program run more efficiently.

Vantagens: The Procare software makes my job as a preschool director easier and more time efficient. I can do most everything with just 1 program. Online registration is one of my favorite features.

Desvantagens: I wish scheduling was configured differently for when parents register online. I'd like to be able to set a cap on the number of students who can register for a class on a given day and have the software disable additional registrations when a day reaches the cap. The software currently doesn't have that feature.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/02/2021
Kelly O.
Aquatics Director
Gestão da educação, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/03/2020

"We love Procare!"

Comentários: Overall I have a great experience! We have a large center with kids infant up to 13 years. We also are unique in that we use it for our swimming programs too. These range from 2 years old up to adults and the customer support to help us set this up was fantastic!

Vantagens: Procare does a lot for our center! We also love how there are additional features you can add on. It is great for tracking families, payments, and even adding activities. Overall we have had good experiences with the customer support. We also love the cloud so we can access this anywhere! The customer support is usually great as well. The people are willing to help and teach you learn more about Procare's capabilities!

Desvantagens: Procare does a lot but some of the features are a bit updated. The texting feature isn't great. It still uses phone emails to send these and we always have problems with it working correctly. The emails are also not great. It can't be customized, images can not be added unless it is an attachment and it can only come from one email administrator unless your company uses Outlook. I also feel like the customer support overall is great but sometimes, I get someone who doesn't seem to know what he is talking about. After a long wait, this can be very frustrating.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/03/2020