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Conheça AdvancedScheduling

AdvancedScheduling: equilibre sua carga de trabalho. Acelere os processos de agendamento com consultas recorrentes, gerenciamento de lista de espera, rastreamento de salas de pacientes e ferramentas de lembrete de consultas. Uma recepção mais rápida permite que sua equipe de atendimento se concentre no check-in de pacientes, na coleta de pagamentos de coparticipação e na assistência em tarefas administrativas. Com um clique, abra a ficha do paciente para avaliar e verificar suas informações. O orçamento de pacientes e familiares fica visível imediatamente para que você possa cobrar os saldos pendentes.

Quem usa AdvancedScheduling?

Médicos, administradores da área médica, gerentes de clínicas, gerentes de práticas médicas, administradores de consultórios, administradores da área da saúde, enfermeiros, assistentes de médicos

AdvancedScheduling Software - 1
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AdvancedScheduling Software - 4
AdvancedScheduling Software - 5

Está em dúvida sobre o AdvancedScheduling? Compare com uma alternativa popular

AdvancedScheduling

AdvancedScheduling

4,3 (4)
US$ 169,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
31
Nenhuma integração encontrada
4,0 (4)
4,3 (4)
4,3 (4)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 298,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
161
6
4,3 (473)
4,2 (473)
4,2 (473)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao AdvancedScheduling

RXNT
Melhores recursos
Assinatura eletrônica
Conformidade com HIPAA
Receitas médicas eletrônicas
Qualifacts Insync
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
Criação de diagramas
Gestão de reclamações
Caspio
Melhores recursos
Gestão do fluxo de trabalho
Migração de dados
Planificação/Programação de projetos
MedEZ
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
SimplyBook.me
Melhores recursos
Gestão de calendários
Reservas online
Sincronização de calendários
MedicsPremier
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
Entrada de códigos e taxas
Gestão de reclamações
Legwork
Melhores recursos
Agendamento de compromissos
Confirmations/Reminders
Gestão de calendários
Acuity Scheduling
Melhores recursos
Acesso para Celular
Confirmations/Reminders
Reservas online
Pabau
Melhores recursos
Agendamento do paciente
Gestão de compromissos
Gestão de fichas dos pacientes

Avaliações do AdvancedScheduling

Pontuação média

Geral
4,3
Praticidade
4,0
Atendimento ao cliente
4,3
Recursos
4,5
Relação qualidade/preço
4,3

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
50%
4
25%
3
25%
Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

I love Advance Scheduling!

5,0 há 7 anos

Comentários: I love the referral/prior auth tracing, the fact that you can easily find the next open appointment time for a provider, you can easily track No Show and Late Cancelations, plus it has a report I can run to make sure I have billed for all of the visits on the schedule. I used to have to track that manually and that took hours. AMD Scheduler has saved me at least 15 hours per week! And that is just me, other staff in my office have saved time with that too. Think about it, how much would you pay just your biller for 15 hours per week on tracking that they could be spending on AR Follow up? That is money in your pocket.

Vantagens:

I like most that it will track your prior auth/referral visits so you know when you need a new one. It has cut our denials down immensely and freed up at least 10 hours per week of having to manually track those visits.

Desvantagens:

The auth/referral tracker also includes "No Show" visits so the count of visits used is not 100% accurate. But at least it makes it so you end up getting a new auth a little sooner so not much harm done.

Kayla
Quality Assurance and Training Specialist, EUA
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Great scheduling software

4,0 há 8 anos

Vantagens:

This software is great. It is easy for us to find availability, scroll through schedules, set customized schedules for each provider, take copays, and more.

Desvantagens:

When you cancel appointments, it deletes them off the calendar. Although this is sometimes helpful, when we are tracking staff productivity, it would be helpful to see where they may have had a patient scheduled, rather than it appearing that they never filled that slot.

Shay
Counselor, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Overkill for most counselors, but highly featured for large practices and medical providers

3,0 há 5 anos

Vantagens:

Client info at a glance within scheduling, as well as the ability to toggle between Practice Manager and EHR applications (so that there could be privacy separation relevant and appropriate to job function)

Desvantagens:

I am a former user of approximately 3 years, ending 2019. My experience is shaded by the organizational limitations on providers (little opportunity to create/modify interface and ways to denoting scheduled appointments, downtime). In general, however, the interface is very flexible, if complicated to set up to meet your specific needs. Scheduling summary and billing reports are available, but I found running them buggy and the software itself constantly froze, required restarting (across users) and was slow to use. Restarting your computer while trying to reschedule a client is frustrating for all.

Cara
Billing Systems Manager, EUA
Clínica de saúde mental, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

So glad we switched to AMD

5,0 há 8 anos

Comentários: The reports and the reliability of the software.

Vantagens:

I like that it is easy to use and has the reports that Admin need for tracking for clinicians, clients and staff.

Desvantagens:

When there are updates but we are not told when just told it will happen soon. Some of the clinicians are not always comfortable with the computer and being able to keep them up to date and not throw it at them would help the admin staff a lot.