Generations

da Integrated Database Systems

4.5 / 5 12 avaliações
Generations

Avaliações médias

12 avaliações
  • Geral 4.5 / 5
  • Praticidade 4.5 / 5
  • Atendimento ao cliente 4 / 5
  • Recursos 4 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.5 / 5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Não
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Integrated Database Systems
  • http://www.idb-sys.com
  • Fundada em 2002

Sobre o Generations

Generations is a homecare system for managing clients, caregivers, scheduling, billing and payroll. Accurate and expedited billing and payroll via Quickbooks interface, payrolls exports, and electronic billing. Fully integrated Electronic Visit Verification, with a growing list of interfaces to EVV state aggregators. Generations is HIPAA compliant and backed by top rated privacy and security standards. Includes mobile apps for the entire care team, unlimited support and white glove onboarding.

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Recursos do Generations

  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Comunicação de campo
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de cuidadores
  • Gestão de planos de cuidado
  • Gestão de seguros
  • Verificação de visita
  • Admissão de pacientes
  • Agendamento
  • Assinatura eletrônica
  • Banco de dados de medicamentos
  • Cobrança e faturamento
  • Criação de diagramas
  • Rastreamento de funcionários
  • Relatórios de horas e tarefas

As avaliações mais úteis do Generations

Great Product and even better support

Traduzir com Google Avaliado em 14/02/2017
Terri D.
Owner
Segurança pública, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
Fonte: SoftwareAdvice
4/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Getting started was easy with a great transition team. The online chat is immediate - they respond, can remote in and are very helpful. When there are glitches, they listen and get working on it.
They also will listen to suggestions for updates. The "new version" releases are constant (which is a good thing) and they provide a wonderful summary of all the upgrades so you can take advantage of the new bells and whistles.

Vantagens: Customer Service
Adaptive and open to suggestions
Always improving - not a stagnant software

Desvantagens: CRM - is not very robust. I am not able to use it as a marketing/referral source tool as I would like to. I still need another software - ACT! or something like that. There are so many things you can do with this software, it will take a while to get the full benefit. When you start you could be overwhelmed, but will be happy it is so robust once you get going.

User friendly software

Traduzir com Google Avaliado em 10/02/2017
Shinichi M.
President
Segurança pública, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
Fonte: SoftwareAdvice
4/5
Geral
5 / 5
Praticidade
3 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
3 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We used to be very satisfied with this software while our operation was simple. But we realized that this software lacked several key features as our business grew and required complex payroll and billing arrangements. Also, we found out some of their reports were not accurate so we were unable to fully utilize their billing and payroll modules.

Vantagens: Very user friendly interface, Easy to use, Good technical support, Good training material

Desvantagens: Inaccurate reports
No feature for shift differential for payroll and billing
Pricey telephonic timesheet

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