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Conheça Landport

Sistema fácil de usar e compatível com dispositivos móveis para processar ordens de serviço online, manutenção preventiva, gestão de ativos e geração de relatórios detalhados. Configuração rápida e fácil. Junte-se às milhares de empresas satisfeitas que simplificam a gestão de instalações e propriedades usando o Landport.

Quem usa Landport?

Gerentes de instalações. Gerentes de manutenção. Gerentes de construção. Administradores de propriedades. Prestadores de serviço. Engenheiros de manutenção. Funcionários in loco. Gerentes de garantia.

Está em dúvida sobre o Landport? Compare com uma alternativa popular

Landport

Landport

4,5 (31)
US$ 45,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
29
Nenhuma integração encontrada
4,6 (31)
5,0 (31)
4,9 (31)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 45,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
185
24
4,6 (1.328)
4,6 (1.328)
4,7 (1.328)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Landport

UpKeep
Melhores recursos
Controle de estoque
Gestão de calendários
Rastreamento de recursos
FMX
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão preventiva
BigChange
Melhores recursos
Acesso para Celular
Agendamento
Agendamento em tempo real
FTMaintenance Select
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
IMPAK
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
EZOfficeInventory
Melhores recursos
Gestão de estoques
Rastreamento de estoque
Rastreamento de recursos
mHelpDesk
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gestão de calendários
Gestão de tíquetes
Simpro
Melhores recursos
Agendamento de manutenção
Agendamento de trabalhos
Rastreamento de percentual de progressão
eWorkOrders CMMS
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão preventiva

Avaliações do Landport

Pontuação média

Geral
4,5
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,9
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
5,0

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
55%
4
42%
3
3%
Geoff
Geoff
Director of Facilities, EUA
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação

We have been working with Landport for over 5 years and have found the program easy to use!

5,0 há 8 anos

Comentários: Landport has been a great way to keep track of all our maintenance needs. With over 400 staff and 4 buildings it keeps all of our Facilities requests in one location. we also use it to track our preventative maintenance items. Support has always been quick to help if there is an issue and proactively touch base with us from time to time. The only con about the platform is that it is not single source log on so we need to develop a user name and unique password for employees.

Resposta do Landport Systems

há 8 anos

Thanks, Geoff!

ken
facilities manager,
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação

Landport dispatch services

4,0 há 14 anos

Comentários: The Landport system has been an excellant tool and is well received by our engineers, property managers, owners, customers and clients.

Vantagens:

We have worked with Landport support services for the past few years and have fully enjoyed the continued developement and support they provide. We primarly use the Landport system to provide an on line request for services to our customers. They are provided direct access to our facilities department via the internet to request services which is then automatically dispatched to the assigned building engineer with a copy also sent to the assigned property manager. The customer is always able to monitor the development of their request along with managment tracking. As part of our long term relationship we worked closely with Landoport on developing a system that provides additional customer support and accountability. It was suggested that in the event the engineer was not able to respond within an pre established time frame the request for service would then be automatically rerouted to the next available engineer to ensure our customer's request was being reviewed.

Desvantagens:

I wish I had more time to explore all the opertunities that Landport has to offer. I'm sure there is lots more to learn.

Debra
Tenant Ambassador,
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação

Tenant Ambassador

3,0 há 12 anos

Comentários: I would recommend the Landport Work Order System for large, multi-property companies who receive many tenant work requests each day. Landport allows quick response time while providing necessary detail and documentation. Tenant ability to access and submit work orders is a definite plus!

Vantagens:

* Easy to enter and assign work orders * Easy to monitor progress including email updates on who accepts each work order and job status * Allows tenants ability to enter work orders and be involved in the process * Provides detailed reporting of requests * Quickens response time allowing us to address tenant issues with a greater sense of urgency! * The Landport customer service team is only an email or phone call away and always very helpful!

Desvantagens:

* Can be confusing to close out work orders and they will accumulate on home screen * Must update "preferred vendors" list regularly * Inability to assign work orders outside of preferred list * Work order invoicing can be confusing * Our team had difficulty accessing landport from their blackberrys/mobile devices * Managers need to regularly review open work orders and either close out or reassign

Teresa
Property Admin, EUA
Imobiliárias, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Landport is a Great Reporting System

5,0 há 5 anos

Comentários: Landport is easy to use and track tickets.

Vantagens:

The Landport dashboard is very easy to use.

Desvantagens:

I have no complaints about the Landport system.

Jennifer
Property Manager, EUA
Imobiliárias, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Excellent Customer Support!

5,0 há 5 anos

Vantagens:

Easy to use, up to date reports and outstanding customer support!

Desvantagens:

Nothing to report as far as issues we've encountered!