Quem usa o iPost?

O iPost é uma plataforma empresarial desenvolvida por e para profissionais de marketing com clientes nos setores de varejo, entretenimento, jogos, viagens, restaurantes e editoras.

Conheça o iPost

O iPost, plataforma de automação e email marketing omnicanal, ajuda os profissionais de marketing corporativo a criar experiências de mensagens em tempo real integradas e altamente personalizadas. Essa plataforma fácil de usar coloca o poder e o controle de volta nas mãos do profissional de marketing e permite a otimização das jornadas do cliente por meio de mensagens hiperpersonalizadas. A rede de parceiros de tecnologia do iPost assegura que os usuários possam conectar a plataforma a outros aplicativos em sua pilha de tecnologia de marketing para um e-mail totalmente baseado em dados.

iPost - Informação

iPost

http://www.ipost.com

Fundada em 1996

Drag & Drop Email Design
Journey Automation Engine
A/B Testing
Visual Reporting
Drag & Drop Email Design-thumb
Journey Automation Engine-thumb
A/B Testing-thumb
Visual Reporting-thumb

iPost - Visão geral de preços

O iPost não possui uma versão gratuita.


Preço inicial

Sem informação do fornecedor

Versão gratuita

Não

iPost: implantação e suporte

Assistência

  • Email/Help Desk
  • FAQs/Fórum
  • Base de conhecimento
  • Suporte por telefone
  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Bate-papo

Implantação

  • Nuvem, SaaS, baseado na web

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Documentos
  • Vídeos

Recursos do iPost

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento de campanhas
  • Análise de dados da participação
  • Análise de dados de campanhas
  • Análise de dados em tempo real
  • Arrastar e soltar
  • Ações ativadas por eventos
  • Banco de dados de contatos
  • Biblioteca de imagens
  • Bloqueador de spams
  • CRM
  • Campanhas gota a gota
  • Campos personalizáveis
  • Captura de leads
  • Conformidade com CAN SPAM
  • Conteúdo dinâmico
  • Distribuição de e-mails
  • E-mail otimizados para celulares
  • Editor de WYSIWYG
  • Formulários na Internet
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de listas
  • Gerenciamento de mala direta
  • Gestão de assinantes
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de campanhas por e-mail
  • Gestão de modelos
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Marketing de multicanal
  • Marketing por e-mail
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Múltiplas campanhas
  • Painel de atividades
  • Pesquisas do cliente
  • Páginas de início/formulários web
  • Rastreamento de cliques
  • Rastreamento de e-mails
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Respondedores automáticos
  • Segmentação de campanhas
  • Segmentação de clientes
  • Testes A/B

Ver lista completa de Ferramentas de Email Marketing

iPost - Alternativas

Mais alternativas ao iPost

iPost - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,5/5

Pontuação média

Praticidade 4,5
Atendimento ao cliente 4,8
Recursos 4,4
Relação qualidade/preço 4,6

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Tony B.
Director of Interactive
Publicidade e marketing, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/12/2019

"Full featured and great support"

Comentários: The iPost team has been tremendous in helping us to make the most of our email marketing campaigns and use the tool in ways we never would have thought of. They've also been able to help us with custom solutions to meet business needs in ways no other ESP can.

Vantagens: We love how customizable iPost is — particularly the organization of subaccounts and conversion tracking. We're able to get immediate visibility into the performance of our eCommerce campaigns, beyond opens and clicks. The conversion tracking is also very customizable and we're able to pass in custom variables to see if we're selling more from mobile or desktop, etc.

Desvantagens: I would like to be able to do more with historic reports across subaccounts.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/12/2019
April B.
Email Marketing Coordinator
Varejistas, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/05/2020

"Great Foundation"

Comentários: Overall we like iPost, it has helped us accomplish our goals as we've grown the past few years, more than our last ESP was able to. However, as we continue to grow and look toward the future, it's unsure that iPost will be able to keep up with our needs. But we've been informed there are new services/recommendations being made available to us so we are definitely looking forward to seeing what new type of partnership we can develop with iPost in the additional year we signed on for.

Vantagens: The frontend usability. Our last ESP was more backend, meaning everything we needed to set up had to be done through them. The go-between time and annoyance of not having control over our own data was irritating. With iPost though, we are able to do almost everything ourselves and what we can't, we can ask for assistance. iPost is much more user-friendly.

Desvantagens: While reporting has come a long way in iPost it is still lacking in customization and ease of use. Pulling data takes a long time, especially because our brands are set up separately, we often have to set up tables or export data multiple times and then compile it together. We also would like a more robust way to view our segmentation. i.e. to be able to only code one email but report on the customer level of what segment they are part of versus just the campaign level.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/05/2020
Jared L.
VP Ecommerce
Varejistas, 11-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2021

"Happy With Our Ipost Experience"

Comentários: Ipost has been a great partner for us. They provide a solid platform and have A+ customer service. They respond quickly and help fix any issues that come up.

Vantagens: Ease of use
Customization
Automation of emails

Desvantagens: We had a few issues with repeating scheduled events (i.e. birthday emails) but we are working on getting this figured out

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2021
Joseph T.
Product Manager
Mídia digital, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/10/2020

"Flexible implementation and great customer support hamstrung by slow UI and limited default reports"

Vantagens: The implementation of iPost can be customized to meet business specific needs. We really like that we were able to figure out a way to bring over our existing sending IPs and Domains with their quality reputations and that we did not have to warm new IPs or use shared IPs.

Desvantagens: The reporting interface needs a lot of work. The UI can be really slow to load. There should be more out of the box reporting standard. There is a heavy dependence on one-off customizations. Please add support for seed lists.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/10/2020
Amy K.
SVP/GM
Varejistas, 5.001-10.000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/05/2020

"Easiest Implementation"

Comentários: We were thrilled with the relative ease of migration and integration across the various platforms. Service was strong, deliverability improved, and business results were there.

Vantagens: My team applauded iPost for dedicated attention to migration from another platform. The transition was easy and set us up for a strong partnership. We were able to integrate a range of partners to ensure our emails were robust and right for our customer - from ratings and reviews to feeds from our social content, iPost helped us drive click thrus. iPost also integrated with our data warehouse and paid marketing platforms to ensure we captured all customer data and new email names from paid campaigns. They ROCKED IT! iPost also did a great job with deliverability and actually improved over our prior vendor.

Desvantagens: We had high expectations for data visualization in our reporting, which was very slow to be produced post-migration.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/05/2020