Quem usa o SAP Concur?

Os clientes variam de pequenas empresas a empresas da Fortune 500. Encontre aqui as soluções de gerenciamento de gastos de que você precisa hoje e que podem se expandir com seus negócios no futuro.

Conheça o SAP Concur

O SAP Concur leva empresas de todos os tamanhos e etapas além da automação, oferecendo uma solução de gerenciamento de gastos totalmente conectada, que inclui viagens, despesas, fatura de fornecedores, conformidade e risco. A experiência global, a inovação líder do setor e um ecossistema dinâmico com diversos parceiros e aplicativos revelam informações poderosas que ajudam as empresas a reduzir a complexidade e a ver claramente os gastos para poder gerenciá-los proativamente.

SAP Concur - Informação

SAP Concur

http://www.concur.com

Fundada em 1993

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SAP Concur - Visão geral de preços

O SAP Concur não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.


Versão gratuita

Não

Teste grátis

Sim

SAP Concur: implantação e suporte

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do SAP Concur

  • Acesso para Celular
  • Alerta em tempo real
  • Controle de despesas
  • Fluxo de trabalho de aprovações
  • Gestão de políticas
  • Gestão de reservas
  • Gestão de restrições
  • Lembretes
  • Painel
  • Relatórios e análise de dados
  • Reserva de viagens online

Ver lista completa de Sistemas de Gestão de Viagens

  • Acompanhamento de faturas não pagas
  • Alerta de pagamentos duplicados
  • Controle do processo de aprovação
  • Detecção de fraude
  • Extração de dados
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gestão de tesouraria
  • Pagamentos recorrentes
  • Preenchimento de cheques
  • Preparação do Formulário W-1099
  • Processamento de faturas
  • Reconciliação de pedidos
  • Transferência eletrônica de fundos

Ver lista completa de Software de Contas a Pagar

  • Controle de despesas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle do processo de aprovação
  • Gestão de recibos
  • Gestão de reembolsos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Múltiplas moedas

Ver lista completa de Software de Relatório de Despesas

SAP Concur - Alternativas

Mais alternativas ao SAP Concur

SAP Concur - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,2/5

Pontuação média

Praticidade 4
Atendimento ao cliente 3,9
Recursos 4,1
Relação qualidade/preço 4

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Escreva uma avaliação!
Daniel L.
Clinical IT Consultant II/ Project Manager
Aparelhos médicos, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/12/2019

"SAP Concur"

Comentários: overall, I really think this product is great and a huge improvement from our previous tool.

Vantagens: it is easy to upload receipts and match to my expenses, either via image or pdf document.
the mobile app is a life saver for someone that has trouble with keeping receipts.

Desvantagens: My only complaint is that you can't apply the same image to multiple expenses. This is especially frustrating when you have to split an expenses.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/12/2019
Renaud M.
CCO
Aparelhos médicos, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/10/2020

"Fully featured , comprehensive app"

Comentários: Have been using concur for many years in small or large businesses. Product is relatively easy to use for the amount fo features it has. Very comprehensive. Has evolved nicely.

Vantagens: Full feature, relatively easy to use and integrate.
Nice evolution from the beginning
Good mobile application
Adding features regularly

Desvantagens: Can be slow to use
Not always very intuitive
Credit card integration may not be flawless
While using the trip booking system, does not always display all options, hence takes longer than necessary

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/10/2020
Avaliador Verificado
Executive Assistant
Software, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/01/2021

"Concur Review from an Executive Assistant"

Comentários: My overall experience with Concur is a positive one. It is simple, easy to use and likely won’t require any training if you have experience with other similar software.

Vantagens: What I like most about Concur is that it is intuitive. If you’ve used an expense processing software before, you will be able to use Concur without any training or confusion. I’ve used Concur at two consecutive companies now. I’ve never been trained in it and I was able to use it without any issues from the first login. I’ve also trained other executive assistants in the software at both companies.

Desvantagens: I don’t have anything I like least about the software. It’s is quite similar to other expense processing software.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/01/2021
Rose N.
Full Charge Bookkeeper
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    2 /5
  • Recursos e funcionalidades
    2 /5
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    2 /5
  • Probabilidade de recomendação
    1/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/05/2018

"Not what was described but useful in some aspects for invoice processing"

Comentários: It keeps all of our invoices in one place.

Vantagens: Concur keeps all of our invoices in one place and allows all of our teams to review them without the hassle of invoices getting lost in the abyss of never-ending emails. Allows for comments from each user which can be viewed by all who receive the inv. Inv PDF can be downloaded and replaced, Inv extract captures each invoice line in excel which is useful. Duplicate inv. feature works great when OCR gets inv number right. Ability to edit invoices is great and we can see who changed what and the date using the audit trail but we can't export or capture this info.

Desvantagens: It takes a min of 2 days to get an inv into the system but often takes longer and has taken up to 8, system often duplicates invoices or does not ever show up even though we get confirmation so we can't have them sent directly to concur, OCR sftw is not good, requires manual review. PO's don't work if you have to revise them. PO import also doesn't fully work and retains old info after updated. Thus PO/inv matching is useless. Does not offer inv. tracking so we still manually track them. No way to determine inv time w/ each employee or turnover time in a rept or export due to "system limitations." No useful/functional reporting. Auto routing does not work on project basis so we must manually route. No way to capture approvals w/ inv so we must screenshot every one and attach to PDF download. Can't use approval flows for projects and have to approve through comments and manually route. Employees can't see invoices after passing them to next person so finance still has to manually send copies upon request. System offers restrictions but all employees can access and change these settings eventhough they are not set as an admin and are supposed to have restrictions, which means they could bypass final review by accounting. Employees often chance currency type for other countries not knowing we pay in USD only, we can't lock this so the export fails if we don't catch it and finally; it took almost 4 months to get up and running w/ concur so we didn't even get to use free trial.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/05/2018
Jeff J.
Customer Service Manager
Construção, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 23/11/2020

"The app is so easy!"

Comentários: Our expense tracking was fairly rudimentary and manual prior to using Concur. In just the few years that I have been using the software, new features have been rolled out that our company has embraced. The feedback that I've received from our accounting teams is great. It is playing well with our other software systems. As stated above, I love the app!

Vantagens: My favorite part of this software is the companion mobile app. The desktop software is great but the mobile version utilizes what all smartphones have- a camera! The "ExpenseIt" feature is super easy to photograph your receipts and categorize expenses. It is relatively smart (ie; knows that food from restaurant X is probably a meal expense) and begins to learn your tendencies for category coding. Once I know that the receipt image is in Concur, I no longer have to keep the paper. I'm now in the habit of using the app as soon as I have a receipt in hand. So easy! I don't travel as much as our outside sales team, but there is also a great feature that I use occasionally and they use daily called "Concur Drive". It's a mileage tracker that automatically calculates your reimbursable mileage and uploads to your expenses file for you.

Desvantagens: The desktop application takes some training as it's not entirely intuitive. We have hundreds of users, so we have dedicated training modules hosted in person or online.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 23/11/2020