Quem usa o Solve?

Oferece aplicativos móveis para empresas que precisam gerenciar o fluxo de trabalho de campo em um contexto de cliente ou projeto. Tendência entre sistemas de climatização, equipamento industrial, tecnologia inteligente e gestão de imóveis.

Conheça o Solve

Grande atualização da Internet em 2019 | CRM conhecido pela gestão de serviços, programação e vendas. Oferece aplicativos iOS + Android para empresas que precisam gerenciar o fluxo de trabalho de campo em um contexto de cliente ou projeto. Inclui plataforma de desktop robusta e integração com Google, QuickBooks, Xero e formulários online.

O Solve também é usado para colocar dados de equipamentos em tempo real nos registros dos clientes e distribuir o fluxo de trabalho. Pergunte como.

Reconhecido pelo suporte por milhares de pessoas.

Detalhes do Solve

Norada

https://www.solve.app/

Fundada em 2000

Preço do Solve

O Solve não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Solve a partir de US$ 25,00/mês.

Preço inicial

US$ 25,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Solve

Ferramentas de Gestão de Tarefas
Acesso para Celular
Controle de horas
Criar subtarefas
Ferramentas de colaboração
Gamificação
Gestão de tarefas recorrentes
Rastreamento de percentual de progressão
Relatórios e análise de dados
Visualização de Gantt/linha do tempo
Visualização de lista de tarefas
Visualização de planilhas
Visualização em tabela de tarefas
Acesso para Celular
Agendamento
Agendamento de manutenção
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de estoque
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Orçamentos e estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Armazenamento de documentos
Bate-papo ao vivo
Cotizações e propostas
Digitalização de cartão de visitas/crachás
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Previsão
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Acesso para Celular
Agendamento
Assinatura eletrônica
Banco de dados de contatos
Cobrança e faturamento
Coleta de pagamento no campo
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Relógio de ponto online
Roteamento
Banco de dados de contatos
Contatos compartilhados
Ferramentas de prospecção
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
Importar/exportar contatos
Pesquisa e filtro
Rastreamento de interações
Segmentação

Avaliações do Solve

Exibindo 5 de 139 avaliações

Geral
4,5/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,5/5
Carl B.
Director
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/04/2018

"Comprehensive, versatile CRM and project management tool with outstanding customer support"

Comentários: The main benefits are:
1. The ability to offer great customer relationship - the information on the project and the customer is easily available to the team.
2. The ability to track all potential clients in a meaningful way, organising follow-ups at any point in the future.
3. Easily pick-up projects and clients from other members of the team should they be absent.

Vantagens: Works superbly with other cloud platforms. VERY flexible. Two versions to choose - Solve CRM and Solve Client Manager.
Lots of great features - Google sheets report integration (slice, dice, geo-reference, and pivot the data anyway you want), click to call, easy to navigate activity window, flexible workflows and follow-ups, individualised task lists and on and on.
We've implemented Solve360 in three companies and recommended it to dozens of others and never been disappointed.
Of course we always consider other products on the market. Many of them promise to deliver great things, but when you get into the detail, they lack key features that are essential, or are prohibitively expensive.

Desvantagens: Really difficult to find cons with the software. Being really picky, perhaps some lesser used functions are not immediately obvious, but there are plenty of guides and the customer support is outstanding. The inclusion of a Gantt chart function would be great for project work, but there are work arounds for this.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/04/2018
Dorea S.
Director of Health Relations
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/02/2020

"Wonderful tool for any business with contacts"

Comentários: Overall, employees can now keep track of conversations with customers, track orders, shipping, reminders via queues, calendars and/or tasks, draft emails for send at future dates, create email templates for ease of tasks that are customizable and stay more organized.

Vantagens: I have used Solve for over 4 years, and introduced it to my latest start-up business project. I vetted several CRM's before going with Solve and have been very happy with this decision. At first glance I was intimidated by how to begin and organize, but with guidance from their team with one on one training and reading their guides, I have been very pleased with the results. I use the desktop version which I like better than the app for the phone, but I still appreciate the app when on the road to make notes and reminders. I can easily make templates for emails and reminder tasks/queues/calendar dates. It has been a wonderful CRM to work with. I recommend it to anyone that needs to keep track of contacts and their interactions.

Desvantagens: It would be nice if the mobile app could link with the desktop templates I have created to insert those on the fly. I think I was given a tutorial of how to do this, but it must have been too many steps, because I never completed it. We cannot connect our Quickbooks with Solve. I have used Xero with success with my prior business. I prefer Xero over Freshbooks. No number to call for support, but when you email support they can setup a time and they do respond quickly.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/02/2020
Maria lalaine C.
Office Manager
Construção, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/06/2020

"CRM"

Comentários: Great experience but hoping instead of us administrators or owners of the company I would suggest we can get email updates of any updates on the system just to be aware of. I just know now that I have to go deeper I can find that which is when we are really busy no time doing that digging but when prompt by email it will give us a reminder.
Somehow with my experience today speaking to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and me discovering the new client manager ,
[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is more than a 5 star Rating for me for all his patience showing me all that through.His very patient discussing going through with the admin bits.
I couldn’t have any knowledge for all of it.
Thank you [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]!

Vantagens: CRM our database where we use for almost all record with in our company. I do hope I can integrate with HR type of software maybe or simply just be solve HR.
Where we can manage staff in general including there holiday request to granting their request.

Desvantagens: Currency by Country of use and UK date format if it can be improved the soonest the better as quickbooks is now integrated with it and will be using it with solve in the next few days.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/06/2020
Elena N.
Mrs.
Indústria farmacêutica, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/06/2020

"Recommendable product"

Vantagens: From Solve we like that it is easy to use, we can create many different types of fields and the mobile/tablet version is quite good. The customer service is another factor to highlight, the response time is fast and always find a solution.

Desvantagens: One of the main cons is that with the Client Manager version we can't have the direct connection with MailChimp as we had with the CRM version.
And also, we can't export contacts lists directly from Solve to an Excel, we have to do it through Google Sheets.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/06/2020
Rimsky V.
Partner
Serviços financeiros, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/04/2020

"Everything you need from a CRM"

Comentários: Excellent

Vantagens: Customisable, very easy to use, extremely efficient is capturing and retrieving information

Desvantagens: The mobile app does not come as standard and is not as good

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/04/2020