HotSchedules

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Quem usa o HotSchedules?

Com mais de 2 milhões de usuários, o pacote de software HotSchedules foi desenvolvido para empresas com somente cinco funcionários ou organizações com várias lojas, empresas e franquias.

Conheça o HotSchedules

O HotSchedules oferece uma plataforma operacional baseada na nuvem, além de soluções e serviços de suporte para os setores de hotelaria, varejo e restaurantes. O conjunto de produtos HotSchedules permite que proprietários e operadores escalem funcionários entre locais, acompanhem a hora e assistência, supervisionem o desempenho dos negócios e gerenciem as operações diárias. Com o aplicativo móvel nativo HotSchedules, os funcionários podem verificar horários, aceitar e recusar turnos e solicitar folgas, tudo no telefone celular.

Detalhes do HotSchedules

HotSchedules

http://www.hotschedules.com

Fundada em 1999

Preço do HotSchedules

O HotSchedules não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Computador - Windows

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do HotSchedules

Sistemas de Agendamento
Agendamento automatizado
Agendamento de aulas
Agendamento de compromissos
Agendamento de grupo
Agendamento de recursos
Agendamento em tempo real
Alertas/notificações
Cronograma de instalações
Gestão de reservas de quartos
Planejamento de pessoal
Várias localizações
Cobrança e faturamento
Contabilidade incorporada
Gestão de cardápios
Gestão de cozinhas
Gestão de estoques
Gestão de funcionários
Gestão de lista de espera
Gestão de reservas
Gestão de tabelas
Ponto de vendas (PDV)
Relatórios e análise de dados
Gestão de empreiteiras
Gestão de recrutamento e seleção
Gestão de tempo e comparecimento
Gestão do ciclo de vida do funcionário
Indicadores de desempenho
Mão de obra variável
Orçamentos/Previsões
Planejamento de pessoal
Previsão de trabalho
Rastreamento de habilidades
Análise nutricional
Compras
Controle de bandejas
Cálculo de custos
Escolas
Gestão de estoques
Organização de receitas
Pagamento e financiamento online
Para instalações médicas
Para refeitórios
Planejamento de cardápios
Ponto de vendas (PDV)
Refeições gratuitas ou de preço reduzido
Acesso para Celular
Agendamento automatizado
Distribuição de cronogramas
Gestão da folha de pagamento
Gestão de recursos
Mensagens instantâneas
Relatórios e análise de dados
Relógio de ponto online
Troca de turnos

Avaliações do HotSchedules

Exibindo 5 de 385 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4,2/5
Atendimento ao cliente
4,2/5
Recursos
4,2/5
Relação qualidade/preço
4,1/5
Paulina S.
Costumer service
Alimentação e bebidas, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/05/2020

"Much better then paper schedule "

Comentários: Very positive experience. Made my schedule less chaotic and gives me options to control my work days and days off much better without having to deal with manger directly lol

Vantagens: Having a restaurant job means cheotic schedule. It's never the same. Impossible to keep up with and memorize. My last job had hot schedules but my new job doesn't:/ it's a nightmare without it. I miss it so much. It is so convenient to pick up and realise shifts whenever I please. No need to call or txt my co workers. Everything is done thru the app. App is not free but cheap and worth every single penny. I love that I can request days off and my ability. Super convenient. You have to wait for manager to approve or not of your request. I can see who my co workers will be for the shift. I can see all phone numbers and emails of my co workers. Every restaurant should have this app. It's very easy as well so even my 70 year old co worker knows how to use it. Very well done .

Desvantagens: Sometimes I get loged out and have trouble logging back in. It froze few times. Could use more color and some fun options like emoji me lol make work schedule more fun

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/05/2020
Eric F.
Kitchen Manager
Alimentação e bebidas, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/03/2020

"Restaurant Must have "

Comentários: As a former manager at a Texas Roadhouse, I was familiar with this software, and eager to bring it to my new venture. It immediately eliminated the use of paper schedules, and the chaos of employees switching shifts without making management aware. This increased both labor costs, and morale.

Vantagens: It’s easy to use, built for high volume restaurants. I took a restaurant that was still relying on paper, emailed schedules, and converted them to Bot Schedules. This eliminated issues of shift coverage changes, where we expected one employee, but another showed up, and all the associated communication issues.

Desvantagens: It was much more difficult to order and install that I previously remember. Customer service in the sales department was definitely lacking just a touch. Once we got the ball rolling it was fine, but the initial sale was a bit rocky to start.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/03/2020
Darla C.
Owner, Operating Manager
Alimentação e bebidas, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/01/2017

"hotschedules review"

Comentários: It's got so many options - none exactly what I need - that it is almost too cumbersome. I would like more flexibility to create template shifts and place them on days as needed, with it being ok that some days there are blank shifts left over. Rather than now, when if I make a template and want a day to be scheduled lightly, it tells the staff there's a house shift open. The template feature is practically more work than just starting from scratch each week. I hate entering the times of a shift and having it immediately autocorrect to the last half hour. For example if I want a shift to start at 1:30PM and end at 10:30PM, I have to type 1:30, click off and it will change it to 1:00, click back on to get to 1:30, and repeat to get the end time to read 10:30 instead of 10, then repeat to get PM instead of AM. I'd also like to not have to redo the schedule report generator so that it's easier to read every week, for the printed schedule we keep in the shop. All those outlines, yikes! What I do like is the messaging/staff communication parts. Requests off are clear and easy, same with shift swapping. I like being able to create blackout days for no requests off, and I like that I can easily see who wants off when and when the RO was made.

Vantagens: Requests off, availability, blackout dates, staff communication sections. The app works great for everyone.

Desvantagens: No ease of use when making the schedule - autocorrecting number entries constantly, schedule templates aren't what I need, schedule report is difficult to read.

Resposta dos fornecedores

por HotSchedules em 06/02/2017

Hi Darla!

Thank you for reaching out and providing feedback for us. We're sorry you're having a hard time navigating the scheduling templates. These articles may be of use to you in better explaining the process of scheduling using custom and blank templates and auto-scheduling!

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/215565977-HS-How-to-Use-the-Autoscheduler

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/218955327-HS-New-Scheduler-Generating-Templates-

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222579107-HS-Templates-and-the-New-Scheduler

If you are still having issues, please contact customer care for assistance!

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222476127-Contact-Us-Customer-Care-Support-

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/01/2017
Avaliador Verificado
Manager
Alimentação e bebidas, 10.001+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/03/2020

"Great tool to schedule your employees "

Comentários: Using for 7 years and if they would not keep changing the format I could say I love it. Anyhow it is great app for managers, easy quick access to employees list, phone numbers, emails and etc.

Vantagens: I'm doing schedules for my employees weekly and this app has few great features. Coping, modifying and automatically feeling schedules are only few of them.

Desvantagens: Constantly changing the format. Right after I'm used to one they changing it again.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/03/2020
Edward Z.
Manager
Alimentação e bebidas, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/06/2020

"Hot for HotSchedules"

Comentários: Over all hot schedules is a solid platform that is definitely beneficial to a smooth running operation as far as scheduling and management communication

Vantagens: Hot schedules makes scheduling different departments and coordinating everybody extremely easy. The platforms are easy to understand and can be accessed by anyone given authority to use the system.

Desvantagens: The system allows for people to request for time off and to make comments. One of the only downsides of this product was that employees talked last to management about scheduling and tried to do literally all of it through hot schedules which sometimes lead to some conflict Over all hot schedules is a solid platform that is definitely beneficial to a smooth running operation as far as scheduling and management communication goes

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/06/2020