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A cada mês, 113 milhões de profissionais contam com o WebEx para colaborar e avançar projetos mais rapidamente. Agora, as equipes podem trabalhar com qualquer pessoa a partir de um navegador, dispositivo móvel ou sistema de vídeo. O WebEx Meeting Center oferece compartilhamento integrado de áudio, vídeo e conteúdo. Mantenha as conversas privadas com reuniões altamente seguras no WebEx da Cisco Collaboration Cloud.

Cisco Webex - Informação

Cisco

http://www.webex.com

Fundada em 1996

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Cisco Webex - Visão geral de preços

O Cisco Webex possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Cisco Webex a partir de US$ 13,50/mês.


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Cisco Webex: implantação e suporte

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Online

Implantação

  • Instalado - Mac
  • Nuvem, SaaS, web
  • Instalado - Windows
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do Cisco Webex

  • Chuva de ideias
  • Controle de versões
  • Edição em tempo real
  • Fóruns de discussão
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Vídeo conferência

Ver lista completa de Ferramentas de Colaboração

  • Alertas/notificações
  • Bate-papo ao vivo
  • Compartilhamento de tela
  • Enquetes/votações
  • Gestão de eventos
  • Imagem de marca personalizável
  • Múltiplos hosts
  • Perguntas e respostas
  • Promoção das redes sociais
  • Relatórios e análise de dados
  • Webinars sob demanda

Ver lista completa de Ferramentas para Webinar

  • Captura de tela
  • Compartilhamento de tela de celular
  • Compartilhamento de tela segmentada/bloqueada
  • Compartilhamento de tela/navegador
  • Espelhamento de tela
  • Ferramentas de anotação/desenho
  • Gestão de controle de apresentações
  • Gravação de tela

Ver lista completa de Software de Compartilhamento de Tela

  • Acesso para Celular
  • Alertas/notificações
  • Bate-papo em tempo real
  • Chamadas de áudio
  • Compartilhamento de arquivos
  • Feed de notícias/atividades
  • Gestão de tarefas
  • Integração de terceiros
  • Linhas de discussão
  • Pesquisa
  • Questionários e feedback
  • Vídeo conferência

Ver lista completa de Software de Comunicação de Equipe

  • Agendamento de eventos
  • Análise do público
  • Controle do acesso
  • Engajamento do público
  • Ferramentas de monetização de vídeo
  • Gravação de sessão
  • Imagem de marca personalizável
  • Moderação
  • Monitoramento do desempenho
  • Multistreaming
  • Produção de live streaming
  • Streaming com múltiplas câmeras
  • Tela dividida/múltipla

Ver lista completa de Software de Streaming

  • Acesso para Celular
  • Bate-papo em tempo real
  • Bate-papo privado
  • Capacidade de gravação e reprodução
  • Compartilhamento de arquivos
  • Compartilhamento de tela
  • Enquadramento automático
  • Enquetes/votações
  • Perfis de usuário
  • Streaming de apresentações
  • Transcrição automática
  • Áudio e vídeo bidirecionais

Ver lista completa de Software de Videoconferência

  • Acesso para Celular
  • Bate-papo em tempo real
  • Bate-papo privado
  • Compartilhamento de tela
  • Ferramentas de apresentações
  • Gravar e reproduzir
  • Levantar a mão de modo eletrônico
  • Streaming de apresentações
  • Vídeo conferência
  • Webcast sob demanda
  • Áudio HD
  • Áudio e vídeo bidirecionais

Ver lista completa de Software de Webconferência

  • Agendamento
  • Ferramentas para a preparação de reuniões
  • Ferramentas para atividades posteriores à reunião
  • Gestão da agenda
  • Gestão de convites
  • Gestão de materiais
  • Gestão de minutas
  • Gestão de participantes
  • Gestão de viagens
  • Gestão de votação
  • Rastreamento de tarefas
  • Reservas de salas de reuniões
  • Reuniões de comitês
  • Reuniões do conselho
  • Reuniões internas
  • Reuniões legislativas

Ver lista completa de Software para Reuniões

  • Acesso remoto
  • Assinatura eletrônica
  • Bate-papo ao vivo
  • Chat com vídeo
  • Colaboração
  • Conferência virtual
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gestão de tarefas
  • Monitoramento da atividade dos funcionários
  • Rastreamento de fuso horário
  • Softphone
  • Suporte remoto

Ver lista completa de Software para Trabalho Remoto

Cisco Webex - Alternativas

Mais alternativas ao Cisco Webex

Cisco Webex - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,4/5

Pontuação média

Praticidade 4,2
Atendimento ao cliente 4,2
Recursos 4,3
Relação qualidade/preço 4,2

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Nelson kipchirchir S.
ICT Officer
Serviços e tecnologia da informação, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/10/2020

"An awesome online meeting tool!"

Vantagens: No too many logins needed just a meeting link, one click, and boom! you join the meeting
The application provides a very clear audio and video quality.
The number of people it can accommodate in meetings awesome.
The meeting still goes on even if the host disconnects or has internet connectivity problems.
The android phone application is very stable and anyone with a good phone can use it.
A good tool for conducting interviews online as it provides additional functionalities like a lobby and also meeting locking.

Desvantagens: The pricing is slightly higher for individuals with a low budget. They should look into that
It also needs a very stable internet bandwidth.
I did not like the idea of using voice over the internet while using mobile phones. It also proved a difficulty for people who have no complete understanding of users to use the app on a mobile phone.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/10/2020
Aki D.
Change Management Lead
Química, 10.000+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/11/2020

"Cisco WebEx Meeting Huge Improvement"

Comentários: Eight months ago, I would not recommend WebEx Meeting. But now, November 2020, WebEx Meeting is definitely a different one, and is already at par, if not exceeded Zoom as the standard for virtual meetings.

Vantagens: The Pros: As Zoom has been the standard of virtual meeting since pandemic, WebEx meeting has quickly improved from their lackluster features 8 months ago, to almost Zoom. Our company has been using WebEx as standard virtual conference platform. It used to be very buggy and laggy and having audio and video performance issues. Now, it's one click audio and video integrated in internet. No need to dial separately using phone call. I like the GUI now as it is more intuitive than before. I like the mobile connectivity and the capability to do breakout rooms and mute everyone without unmuting themselves. AI features are also great. Now they've introduced background noise suppression, so I do not need a third party software like Krisp. We also like the introduction of cohosting to give some assistance to the host of the meeting. Overall, we are enjoying the use of WebEx Meeting unlike previously.

Desvantagens: Although WebEx Meetings has improved a lot, there are still a few features not working properly. 1. Virtual Background in video eats a lot of computer memory and sometimes causing laptop to freeze.
2. The breakout rooms do not have advance assignments yet, so imagine you have 500 attendees and you have to break them up manually.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/11/2020
Steve B.
Lead User Experience Engineer
Serviços financeiros, 10.000+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    2 /5
  • Praticidade
    2 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    2 /5
  • Probabilidade de recomendação
    3/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/09/2018

"How the mighty have fallen"

Comentários: WebEx used to be great software. Now it is mediocre software that is overpriced and underfeatured. Asking a question on a Cisco forum about WebEx has the moderator close your question and redirect you to a WebEx site. WebEx is past its prime, and it shows in the lack of revolutionary or even maintenance features in the WebEx client. Nearly any other choice will be cheaper and offer a better experience to users.

Vantagens: WebEx was the default leader in virtual meetings. Subsequent to its acquisition by Cisco, things got markedly better. The tool had broad integration with scheduling tools like Outlook, and the (relatively) recent addition of the ability to attend a meeting using only a browser is an added bonus for people who lack administrative rights on their PCs.

Desvantagens: With stiff competition from Microsoft's Skype for Business, the venerable GoToMeeting, and newer arrivals like Slack and Zoom, WebEx is now a choice amongst many. When WebEx works, it does so decently at best. It suffers from bandwidth issues, even with only two participants in the same building. Furthermore, if a large enterprise buys an account, they are given "dedicated" support. When the client recently kept crashing every time I joined a meeting, I called the WebEx support number. After a half hour, I was told I needed to be transferred to our company's dedicated support team, who (after an hour of not being able to fix my problem) said I needed to be transferred to Cisco. Their agents wanted me to roll back device drivers (that hadn't been updated in over three months) and even suggested I may need to reinstall my operating system! I told them I had no issues with any of the other tools I use daily (Hangouts, Slack, Zoom, Skype for Business) and that I could attend a WebEx meeting if I used a browser. The agents only knew how to read from a script, and still haven't solved my problem.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/09/2018
Rebekah M.
Insurance Agent
Seguros, 5.001-10.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/12/2020

"No better way to deploy tech support"

Comentários: Skype and Zoom have monopolized a lot of the solutions that Cisco Webex neatly includes, but I believe Cisco Webex to be far and away their superior in true screen-sharing (rather than just presenting it projector-style). Use it for tasks like tech support with companies who you would otherwise contact on the telephone, and you will find the task much, much less frustrating.

Vantagens: The product is straightforward in use and not difficult to learn; plus, it is so quickly accessible from a cold start. That combined with the comprehensive screen-sharing feature makes it absolutely perfect to perform tech support. In my position at an advertising agency, we used this software nearly every time we had to use a particular, very touchy, media planning tool. We would pop open this software, accept access to our computers from the tech support we called, and get everything fixed within mere minutes. That was a godsend, let me tell you.

Desvantagens: While I found it straightforward to use, not all may (I say this as a younger professional who pleasantly surprised a long-term user in tech support, who was used to clients taking longer to follow their instructions). The other little con I found was a lack of some integration, although I may have simply missed opportunities that exist; while the program opened quickly and was always ready, I found myself searching through my computer for it on more than one occasion due to lack of app integration or with browsers.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/12/2020
Avaliador Verificado
Graduate Assistant
Educação superior, 10.000+ funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/10/2020

"Cisco Webex - Meetings Managed"

Comentários: It is very handy software during the pandemic time. It can be used along with CANVAS portal while taking exams to withhold the academic integrity of the institution.

Vantagens: Screen sharing and ability to control the shared screen. As a Teacher's Assistant it helps me to guide the students on their CAD assignments by controlling their cursor to help them in their coursework. Screen recording allows to view the lectures any time.

Desvantagens: Some functionalities doesn't seem to work when using screen recording and screen sharing at the same time.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/10/2020