Quem usa o Pipeline?

Organizações de todos os tamanhos, em todos os setores.

Conheça o Pipeline

O PipelineDeals é considerado o CRM número 1 das empresas de médio porte, capacitando equipes com mais de 10 vendedores em uma variedade de setores a construir relacionamentos revolucionários. O PipelineDeals é construído em torno de uma experiência do usuário personalizável e fácil de usar, recursos focados nas vendas e excelente serviço e suporte ao cliente. Hoje, mais de 18.000 usuários em 60 países usam o PipelineDeals para obter visibilidade do que impulsiona seus negócios: o relacionamento com os clientes.

Pipeline - Informação

Pipeline

https://www.pipelinecrm.com/

Fundada em 2006

Sales Pipeline
Activity Report
Deal Reporting
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Compare o Pipeline com produtos similares

Preço inicial

US$ 25,00/mês
US$ 14,00
N/D
US$ 29,00

Versão gratuita

Versão gratuita Não
Versão gratuita Sim
Versão gratuita Não
Versão gratuita Sim

Teste grátis

Teste grátis Sim
Teste grátis Sim
Teste grátis Sim
Teste grátis Sim

Pipeline: implantação e suporte

Assistência

  • Email/Help Desk
  • Base de conhecimento
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Implantação

  • Nuvem, SaaS, baseado na web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (celular)
  • iPhone (celular)
  • iPad (tablet)

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos
  • Vídeos

Recursos do Pipeline

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Alertas/notificações
  • Análise de tendências de vendas
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Automação de marketing
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Captura de leads
  • Geração de leads
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão de atividades
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de tarefas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do pipeline
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Gestão territorial
  • Importação/exportação de dados
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Marketing por e-mail
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Orçamentos/estimativas
  • Painel de atividades
  • Previsão
  • Previsão de vendas
  • Projeções
  • Qualificação de leads
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Segmentação
  • Sincronização de calendários
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Sistema CRM

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Alertas/notificações
  • Análise de tendências de vendas
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Automatização de vendas
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Captura de leads
  • Dados em tempo real
  • Geração de leads
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão da atividade de vendas
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de canais
  • Gestão de chamadas
  • Gestão de comissões
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de leads
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do pipeline
  • Gestão territorial
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores de desempenho
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Marketing por e-mail
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Painel de atividades
  • Previsão
  • Previsão de vendas
  • Qualificação de leads
  • Rastreamento de e-mails
  • Rastreamento de recomendações
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios do pipeline
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Segmentação de clientes

Ver lista completa de Sistemas de Automação de Vendas

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados da participação
  • Análise de tendências de vendas
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Atualização em tempo real
  • Banco de dados de contatos
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Captura de leads
  • Controles/permissões de acesso
  • Dados em tempo real
  • Ferramentas de apresentações
  • Ferramentas de colaboração
  • Fornecimento de conteúdo
  • Geração de leads
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de leads
  • Gestão de modelos
  • Gestão de objetivos
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de propostas
  • Gestão de tarefas
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do pipeline
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração e formação para vendas
  • Integrações de terceiros
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Notificações em tempo real
  • Painel de atividades
  • Para organizações e equipes de vendas
  • Priorização
  • Qualificação de leads
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis

Ver lista completa de Software de Dinamização de Vendas

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Alertas/notificações
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Captura de leads
  • Contatos compartilhados
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de colaboração
  • Ferramentas de prospecção
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Gestão de modelos
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de tarefas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do pipeline
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Importação/exportação de dados
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Lead Nurturing
  • Lembretes
  • Marcação
  • Marketing por e-mail
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Painel de atividades
  • Permissões por função
  • Pesquisa e filtro
  • Previsão de vendas
  • Processamento de lotes
  • Rastreamento de e-mails
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de interações
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios do pipeline
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Segmentação
  • Sincronização de calendários
  • Sincronização de dados
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software de Gestão de Contatos

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados de campanhas
  • Análise de tendências de vendas
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Captura de leads
  • Dados em tempo real
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Formulários na Internet
  • Geração de leads
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Gestão de modelos
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de tarefas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do pipeline
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Lead Nurturing
  • Lembretes
  • Marketing por e-mail
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Notificações em tempo real
  • Painel de atividades
  • Previsão
  • Previsão de vendas
  • Qualificação de leads
  • Rastreamento de e-mails
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de interações
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios do pipeline
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Segmentação de clientes
  • Segmentação de leads

Ver lista completa de Software de Gestão de Leads

Pipeline - Alternativas

Mais alternativas ao Pipeline

Pipeline - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,4/5

Pontuação média

Praticidade 4,3
Atendimento ao cliente 4,5
Recursos 4
Relação qualidade/preço 4,4

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Escreva uma avaliação!
Michael F.
Business Development Manager
Serviços meio ambientais, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/04/2020

"Its not Salesforce, but it also won't bankrupt your small business"

Comentários: Overall, this was the solution my company needed. We had used Salesforce long before I was on staff, and it was too costly to keep using. When I was onboarded there was no CRM being used, and that had to change. Pipeline Deals gave us all the functionality we needed at a much much lower cost and barrier to entry.
Highly recommended.

Vantagens: This is a very powerful CRM solution. As I was looking for solutions I came across quite a few that were reviewed by many sites. Pipeline Deals consistently was in the top tier of CRMs for SMB companies.
I watched a few online demos and reviews before reaching out to their team. I was quickly assigned a representative that walked my team through a live demo and set us up with a POC trial. After our trial ended we signed up and were off. Setting up Pipeline Deals was quite easy, as the software can conform to your needs. Almost all fields are fully customizable, however this did take some getting used to, to see how changes were reflected as a whole in pipeline view.
Overall, great product for a lot less than what Salesforce, Salesloft of Hubspot might run you.

Desvantagens: As a smaller company some of the integrations that other CRMs have were either missing or lacking. However, Pipeline Deals is getting better about innovation. One of my favorite shortcuts they rolled out was a LinkedIn plugin, this allowed for you to connect with somebody on linkedIn and in one click import them into your CRM. However, many times it would populate the fields with incorrect info or just generic info like where their company was headquartered instead of where that employee was actually located.
Additionally, at times the APIs for some of these newer services would change, and then the features would not work.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/04/2020
Joel C.
President
Internet, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 31/03/2016

"Great for Small Business Sales Teams"

Comentários: My company has used Pipeline Deals since around the time they started. We were a very early customer. I started with one sales person and have moved up to about 10 today. The system works great for this size sales team. It's not cumbersome to use as a central system for a small team to stay organized. I highly recommend it to anyone with a sales force in that range. I can't speak to it's scale above that as its my experience up to 10 active reps. They have taken what was a massive set of things reps would need to do in some of the other online systems (lets call it OVERKILL) and boiled it down to activity, opportunities, and centralized performance measurement. Its got all the bells and whistles you need... while not overwhelming you (as the sales manager/owner) or your reps with tons of required extras that clutter their ability to move fast and keep selling.

Vantagens: The BEST small biz sales relationship management tool we've used (7+ years now every single day)
Very intuitive interface.
Amazingly powerful API (if you want to code connect it to your own systems)
Great customer support team (you talk to real people, in the real office)
Extremely powerful list filtering and saved reports tools
Constantly adding new features and enhancements to make it more powerful without more "clutter"

Desvantagens: The actual "finished" reporting built-in for sales performance, historicals, trending, etc is lacking quite a bit as far as "management" type reporting goes [its almost all list based reports, no roll ups, etc... you can see everything, but its not presented in any customized executive way, reason I think it works well for smaller teams. But without better aggregation, I dont think it would be fun to manage 25+ reps on something like this]. (It can be done with outside graphing and custom tools using their API but not everyone can do that). Real-Time, Customizable, Formatted Reporting for "summary/trend management" would make this thing a 10 out of 10 !

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 31/03/2016
Larry S.
CFO
Serviços financeiros, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/04/2020

"Sales in our office is all about Volume"

Comentários: The program is really not completely intuitive. This has not hurt us as our questions get answered whenever they arise by their support team. We are more successful with our business because of this program.

Vantagens: It could not be easier to load prospects. We signed up for a library card online. We select the type of businesses we want to pursue. We download spreadsheets of demographic information related to them. We upload those spreadsheets and start calling.

Desvantagens: I am certain that there are programs that provide more management tools. We simply are not that sophisticated with our sales efforts. If it is simply volume you seek, this is the right product. If you are looking for less effort and more management, pick again.

Resposta dos fornecedores

por PipelineDeals em 29/04/2020

Hi Larry, thank you for writing a review. We value your feedback.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/04/2020
Terry B.
Marketing Representative
Telecomunicações, 11-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/02/2019

"Experiences With PipelineDeals"

Comentários: My job as the Marketing Adviser is to schedule appointments for my team. I have only used PipelineDeals the past 4 months. It is an absolutely terrific way to keep on top of deals falling through the cracks, calendar schedules, my tasks and agendas. They even have a phone application. I know once we get all our calendars synchronized my job will be much better. PipelineDeals is a great asset to have to carry on my work, as I work remotely in Minnesota for my team in Southern California.

Vantagens: I love the communication part of the services because you are able to share deals and the tracking capabilities are awesome For instance If I add a Person it will let me automatically create a Company and then from there I can create a Deal and track the progression. The reminders of task, agendas and scheduled meeting calendar reminders allow me to have a flow of business throughout the day. I have so much more to learn - PipelineDeals has training at least two or more times a week and they also supply all different training modules. I have a terrific contact that is a live person for a Success Coach who is more than willing to assist our team.

Desvantagens: One area would be better is that now I know to create the Person 1st and the Company will be created right then, however not all the company information shows and so I need to create and retype all the information again, like the address, phone number, email etc. Then two addresses show up. It would be nice when you create the person you create the company, deal with all pertinent information at the same time - then when you add a new person to the deal all that information populates for them that is attached to the company and deal. Also the ability to isolate the deals lost so they do not show up in the whole list-but they are there so your percentages of win-losses are calculating.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/02/2019
Brian W.
Development Consultant
Gestão da educação, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    3 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/02/2019

"It's a bit manual but does what it says on the tin."

Comentários: Overall, PipelineDeals works well as a manual CRM system, however, it is very easy for the system to become a mess of conflicting information as third party integrations and automation for menial tasks are close to non-existent. This means that unless users are incredibly reliant on quality control of their data and input, which as human error comes into the process becomes difficult to manage effectively. A suggestion would be to have the system pick up and associate new client contacts with the business domains and suggest in the system where the person should go, rather than defaulting to creating a company that doesnt exist which then has to be manually edited to the correct company.

Vantagens: Journey mapping throughout the deal process was clear and easily traceable throughout the sales cycle. Clear indications of the health of leads as well as the ability to integrate events and notifications into your workflow were definitely a plus point.

Desvantagens: Integration with third-party applications and software is minimal, support is unfortunately only localised in the US so international clients will have significant delays in customer service. Automation is also severely limited, forcing users to be very manually focused in their day to day tasks where other service providers have the ability to automate menial tasks through the platform to increase the time spent on productive work.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/02/2019