Quem usa esse software?

Resposta perfeita para empresas de médio porte e empresas que adotam o trabalho em equipe, executam vários projetos e os clientes. Adapte o Wrike às necessidades com fluxos de trabalho, campos e relatórios personalizados.

Avaliações médias

1.535 avaliações
  • Geral 4.2 / 5
  • Praticidade 4 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.3 / 5
  • Recursos 4.2 / 5
  • Relação qualidade/preço 4 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial US$ 9,80/mês
    Veja detalhes de preços
  • Versão gratuita Sim
  • Avaliação gratuita Sim, consiga uma avaliação gratuita
  • Implantação Instalado - Mac
    Nuvem, SaaS, web
    Instalado - Windows
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Assistência 24 horas por dia (representante ao vivo)
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Wrike
  • http://www.wrike.com
  • Fundada em 2007

Sobre o Wrike

O Wrike é a ferramenta perfeita de gestão de projetos para equipes de 20 ou mais pessoas. Ele vem com segurança e escalabilidade de nível corporativo. Gerentes de projetos, gerentes de produto e gerentes de programa adoram esses recursos: gráficos de Gantt, calendários, visualização de carga de trabalho para gestão de recursos, painéis personalizados, estruturação por meio de pastas, projetos e tarefas e designação automática com base nos status das tarefas. Em uma equipe de marketing ou criativa? O Wrike for Marketers é um produto separado com modelos personalizados, ferramentas de prova e uma extensão da Adobe.

Recursos do Wrike

  • Chuva de ideias
  • Controle de versões
  • Edição em tempo real
  • Fóruns de discussão
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Vídeo conferência
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Ferramentas de colaboração
  • Gestão de carteira
  • Gestão de ideias
  • Gestão de orçamento
  • Gestão de recursos
  • Gráficos de Gantt
  • Metodologias ágeis (Agile)
  • Modelos personalizáveis
  • Métodos tradicionais
  • Portal do cliente
  • Quadro kanban
  • Seguimento do custo até a conclusão
  • Acesso para Celular
  • Controle de horas
  • Criar subtarefas
  • Ferramentas de colaboração
  • Gamificação
  • Gestão de tarefas recorrentes
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Relatórios e análise de dados
  • Visualização de Gantt/linha do tempo
  • Visualização de lista de tarefas
  • Visualização de planilhas
  • Visualização em tabela de tarefas
  • Banco de dados de funcionários
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de tempo offline
  • Controle de tempo por celular
  • Cálculo de horas extras
  • Gestão do quadro de horários
  • Horas faturáveis e não faturáveis
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Registro automático de tempo
  • Taxas de cobrança múltiplas
  • Arrastar e soltar
  • Conectores de fontes de dados
  • Detalhamento
  • Exportação de relatórios
  • OLAP
  • Painel personalizável
  • Previsão
  • Relatórios agendados/automatizados
  • Relatórios de marketing
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios financeiros
  • Acesso remoto
  • Agendamento
  • Elaboração de orçamento de TI
  • Estoque de ferramentas
  • Gerenciamento de correções
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de licenças
  • Inventário de software
  • Monitoramento da atividade do usuário
  • Monitoramento de capacidades
  • Registros de eventos
  • Análise de dados no jogo
  • Compras no app
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de reprodutores
  • Jogos em 2D
  • Jogos em 3D
  • Prototipagem
  • Realidade virtual
  • Rede de jogos de multijogadores
  • Simulação física
  • Catálogo de serviço
  • Geração de relatórios de atendimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de contratos
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de lançamento
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do conhecimento
  • Portal de autoatendimento
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Cronograma de instalações
  • Gestão de reservas de quartos
  • Planejamento de pessoal
  • Várias localizações
  • Administração de website
  • Conteúdo de vídeo
  • Conteúdo de áudio
  • Controle de versões
  • Editor de imagens
  • Editor de texto
  • Formulários eletrônicos
  • Gerenciamento de SEO
  • Indexação de documentos
  • Modelos personalizáveis
  • Pesquisa de texto completo
  • Bilheteria
  • Casamentos e festas
  • Conferências/Convenções
  • Gamificação
  • Gestão de crachás
  • Gestão de exposições e fornecedores
  • Gestão de participantes
  • Gestão de reservas por conjuntos de quartos
  • Gestão de voluntariado
  • Gestão do patrocínio
  • Promoção das redes sociais
  • Questionários e feedback
  • Aceita o método Scrum
  • Apto para a metodologia ágil
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Gestão de carteira
  • Gestão de edição
  • Gestão de recursos
  • Gestão de requisitos
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de testes e controle de qualidade
  • Priorização
  • Quadro de referência de produtos
  • Rastreamento de erros
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Seguimento de status
  • Agendamento de problemas
  • Auditoria de problemas
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de escalonamento
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Painel
  • Problemas recorrentes
  • Colaboração
  • Compartilhamento de arquivos
  • Controle de horas
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Funções/cálculos
  • Integrações de fonte de dados
  • Monitoramento do KPI
  • Painéis privados
  • Painéis públicos
  • Quadros de resultados
  • Visualização de dados
  • Widgets
  • Benchmarking
  • Gerenciamento de comentários
  • Gestão de objetivos
  • KPIs
  • Monitoramento do progresso
  • Planejamento estratégico
  • Priorização
  • CRM
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de horas e despesas
  • Ferramentas de colaboração
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de carteira
  • Gestão de orçamentos
  • Gestão de projetos
  • Gestão de recursos
  • Portal do cliente
  • Filtros
  • Gestão de lançamento
  • Gestão de pendências
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Rastreamento de edição
  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Assinatura eletrônica
  • Banco de dados de contatos
  • Cobrança e faturamento
  • Coleta de pagamento no campo
  • Expedição
  • Gestão de contratos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos/estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Relógio de Ponto Online
  • Roteamento
  • Aplicativo móvel
  • Biblioteca de recursos
  • Categorização de recursos
  • Compartilhamento de recursos
  • Controle de versões
  • Conversão de arquivos
  • Gerenciamento de metadados
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Imagem de marca personalizável
  • Pesquisa e filtro
  • Relatórios e análise de dados
  • Ações ativadas por eventos
  • Banco de dados de contatos
  • Gestão de canais
  • Gestão de leads
  • Marketing por e-mail
  • Múltiplas campanhas
  • Acesso para Celular
  • Automação dos processos comerciais
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controles/permissões de acesso
  • Editor gráfico de fluxo de trabalho
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de formulários
  • Gestão de tarefas
  • Integrações de terceiros
  • Painel personalizável
  • Plataforma no-code
  • Rastreamento de conformidade
  • Agendamento
  • CRM
  • Cobrança e faturamento
  • Compras
  • Controle de horas e despesas
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de estoques
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de marketing
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de projetos
  • Gestão financeira
  • Indicadores de desempenho
  • Colaboração
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Gestão de carteira
  • Gestão de edição
  • Gestão de orçamento
  • Gestão de recursos
  • Gestão de requisitos
  • Gestão de tarefas
  • Painel
  • Planejamento de projetos
  • Seguimento de status
  • Alertas/notificações
  • Automação dos processos comerciais
  • Colaboração
  • Controles/permissões de acesso
  • Gestão das regras comerciais
  • Gestão virtual do fluxo de trabalho
  • Mapeamento de processos
  • Modelagem de processos & Design
  • Rastreamento de mudanças do processo
  • Colaboração
  • Coleta de comentários
  • Controle de marcos
  • Gestão de ideias
  • Gestão de lançamento
  • Gestão de recursos
  • Gestão de requisitos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Priorização
  • Quadro de referência de produtos
  • Alocação de recursos
  • Arrastar e soltar
  • Gerenciamento da utilização
  • Gestão de capacidades
  • Pesquisa filtrada
  • Planejamento de pessoal
  • Previsão da demanda
  • Rastreamento de habilidades
  • Visualização de dados
  • Alertas/notificações
  • Arrastar e soltar
  • Controle de marcos
  • Código de cores
  • Gestão de tarefas
  • Modelos
  • Monitoramento de capacidades
  • Monitoramento do progresso
  • Rastreamento de dependências
  • Análise de dados preditiva
  • Calendário de marketing
  • Colaboração
  • Definição e seguimento de objetivos
  • Elaboração de orçamentos e previsões
  • Ferramentas de apresentações
  • Fluxograma
  • Gestão de despesas
  • Planejamento de mídia
  • Rastreamento do projeto
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Ferramentas de colaboração
  • Gráficos de Gantt
  • Priorização
  • Quadro kanban
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Seguimento de status
  • Seguimento do custo até a conclusão
  • Compartilhamento de arquivos
  • Controle de versões
  • Ferramentas de marcação
  • Gestão de tarefas
  • Permissões por função
  • Rastreamento de data de vencimento
  • Registro de auditoria
  • Seguimento de status
  • Arrastar e soltar
  • Colaboração
  • Controle de marcos
  • Gestão de requisitos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Importar/exportar conteúdo
  • Priorização

Produtos alternativos

Produtos similares

As avaliações mais úteis do Wrike

Functionally adequate but UI needs improvement

Avaliado em 13/11/2019
Sam L.
Lead Technical Trainer
Software, 13-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
3 / 5
Praticidade
3 / 5
Recursos e funcionalidades
Atendimento ao cliente
2 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: The functionality is there for the most part and I really want to love Wrike, but the user interface is simply not as polished as some other major competitors (Monday, Asana, etc.). This hurts the user experience quite a bit.

Vantagens: • The ability to view my projects and tasks in several views (list, table, kanban board, Gantt, etc.)
• The easy report builder
• The ability to have projects and tasks show up in multiple locations is fantastic. This means that projects and tasks aren't confined to only "live" in the location they were created. They can be displayed in multiple locations at once allowing different contributors and stakeholders to have access to the same items simultaneously without having to duplicate them. This was a big reason why I went with Wrike. Few other competitors have this architecture.
• The ability to add stakeholders without having it count towards your purchased user licenses. Wrike is a pricy platform so this definitely brings the cost down a litte.

Desvantagens: • UI needs a lot of improvement:
- I should, at a glance, be able to immediately tell the difference between a folder, a project, and a task in every view that is available. Currently, they just blend together and it is very difficult to see any separation between these three items (in for example the Table view). This is THE biggest point of annoyance for me with Wrike. Other competitors in this price class have very clear visual interfaces with visually distinct screen elements. Adding an icon or other visual indicator to each item type would solve this very easily.
• The fact that the folder pane doesn't show in the List view by default when clicking a folder makes it difficult to provide folder information to a team. They simply won't know that a folder contains information unless they deliberately check. This is a big miss.
• The folder/project/task panel should be easier to open and close. The fact that I have to go into a submenu to close the panel is ridiculous. This seems like a small detail but UX/UI design issues like this can really drag down the user experience.
• Also, I should be able to do bulk changes from the Table view and not just the List view. These views are different enough to where this is an issue.
• Review and approval add-on feature is an almost necessary feature for creatives but way too expensive as an add-on. Wrike is already a pricy platform. These add-on costs feel very greedy.

Wrike truly delivers on its promise

Avaliado em 31/05/2019
Prince G.
Project Manager
Design, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Overall is simply one of the best team management and projects software out there in the market, even when you compare it to its peers and its competitors it holds its own, it simply does the job it needs to do and sometimes it does more in value considering the price. I'm futuristically it is a software to look out for because if it keeps improving the way it has done in the last two years I think he's going to just be an A+ software soon rather than later

Vantagens: For what is what Wrike has improved the way our team works, in fact, to put it simply he can simply change our level of efficiency. As a member of a team under a small business, we usually used to outsource team projects two other companies that will oversee how our team is working on projects and that used to accrued extra cost to a business that already struggling to compete and make it in the marketplace. But on discovering Wrike we were able to do things better, do things within the confines of the company overview and also save cost why being more efficient in all projects. It has helped reduce miscommunication, misinterpretation and common mistakes between team members have brought about more transparency and a better understanding amongst team members. Another thing I personally like is the fact that it is web-based and I can log in to assess what the team is doing, I can also send out weekly notification reports which come in handy whenever you're managing any projects, also the fact that I'm able to create custom folders and even subfolders, task, and subtasks, add users and include due dates is perfect for anyone who's trying to manage a project. I think it is a one-stop-shop for anything project management, and that's how much it has revolutionized the way we do business.

Desvantagens: One of the challenges I face with Wrike is the fact that it is not really easy to set up. In our today's business environment where we are more in need of software and products that could assist us in being more effective such products being user-friendly both at setting up and during operation must be given more consideration. I also feel that there should be an offline version so that users don't need to always connect to the internet to be able to use it effectively. Another thing is that it takes a little bit of time to get used to, so businesses that are planning to use Wrike it must give room for an adequate learning curve. And in all these little challenges are few things that can you get around with time.

Highly Recommend

Avaliado em 05/03/2019
Michelle K.
Social Media Specialist / Analytics & AdWords Assistant / Proofreader
Publicidade e marketing, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
3 / 5
Atendimento ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We have been able to get organized and store a ton of information in one place. This has also given us great insight as to what everyone’s workloads are like. Even if not everything is in the program, you can still get a good idea of what they’re up to or have time to work on. It’s a great way to group your tasks and you can create custom dashboards to make it so you see important tasks and what needs to get done at a glance. Despite some of the quirks, I recommend it.

Vantagens: For the most part, I really like this product. It has allowed us to easily organize, group and assign projects to our team and really helped us get more organized. I like that it has a nice, simple look with lists. It is easy to create a task and assign it to yourself or someone else, set dates, change priorities, add attachments, links, format text in your task description, and group them into folders. I also like that you can put the same tasks in different locations so, if it applies to 2 different categories, then it can live in both places. It is also great that you can set it up so that certain tasks set their dates according to other task dates.

Desvantagens: There are some features that would really make this a great product and whenever I have contacted support, they basically try to upsell us to a different level plan that still doesn’t solve the problem we’re having. One thing that’s funny is that it will gladly notify you when someone has assigned a task to you... but if you assign a task to someone and they mark it complete... it won’t tell you. It’ll wait until all the sub tasks are complete and then tell you after a certain period of time that you can mark the task complete. This has literally NEVER been useful to me. It also has a funky set up when it comes to grouping related tasks underneath another tasks so you have to play around with a set up that works for you. Lastly, they have a desktop app that they always prompt you to use when you click links to Wrike in other locations like your email. The app was just another thing I had to have open that did not help with my programs and it doesn’t seem to allow you to not receive that notification each time you click a Wrike link.

Brought sanity and transparency to our work

Avaliado em 08/01/2019
Jessa D.
Serviços financeiros, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
Fonte: GetApp
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: I choose Wrike specifically for the ability to submit project requests. 99% of our projects have to go through some sort of compliance approval, and auditing through a bunch of emails and folders that hopefully had everything was a recipe for disaster. Wrike allows us to have reporting and automatically assign tasks It's incredibly, almost overwhelmingly customizable, so I can have my own workflows to manage website issues while print projects can have their own process, etc, and these templates are automatically assigned, filled out, and dated when the requester fills out the form. The dashboards are nice so you can customize how you want to view your projects, and you can also monitor your team's projects to make sure everything is moving along, and easily step in and request help. Another pro is the collaborator user role, so coworkers not in our department can track, comment, and answer questions within tasks without seeing the other projects, and all of their communication is attached to the project and on record for everyone, including compliance, and not just trapped in one person's email.

Desvantagens: Set up is daunting. Although we paid for someone to help us set up the process, we quickly realized that their orientation instructions weren't suited for our situation at all, so it took a few weeks for us to get everything into place. And I don't think our situation was particularly unusual, we're an in-house marketing department that needed to accept tickets. While Wrike is really good about constantly releasing updates, there are some common sense things that have yet to be ironed out, for example, someone requesting a project can set a due date in the past.

Wrike: A Great Tool for Small Teams (probably big teams too!)

Avaliado em 29/03/2017
Nicole H.
Publicidade e marketing, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We're a small team of about 15 employees and were originally hesitant to bring on a project management software since email seemed to be working alright for our needs but after realizing things were getting lost in the shuffle, we decided to try Wrike out. I'm so glad we did. We've been using them for about three years and it's really helped us move forward in project planning and scoping. Right off the bat, Wrike held a training for our company. They did an in-depth training for those of us who were looking to learn the application inside/out and an overall training for the rest of the team. Sure, lots of people do training but then they followed up about 30 days later to uncover what we felt was lacking. From there they did a second training where they helped us customize our work space. I thought that was a really nice touch. Currently we use Wrike to manage internal and external team hours, create project scoping timelines, uncover potential roadblocks and to get everyone on the same page about changes/updates/etc. It's a great tool. One of my favorite features is that you can print individualized reports for a person or print out the total hours by project. I'd love for Wrike to add more color and font customization options just because it's hard to see changes sometimes in the comment boxes. I'd also like to see more customization options for the interface for individual users. Overall, I'd recommend Wrike if you're looking to grow your business efficiency.

Vantagens: Multiple chart options for displaying timelines
Easy comment buttons (can just reply to an email and everything is captured)
Ability to create custom folders and other set up features
Can grab a visual of a project in under 30 seconds
Customized reporting options

Desvantagens: If you don't do the training up front or keep up with updates you can easily get lost. Wrike has some awesome features but you have to stay on your toes to take advantage of them.

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