RetailEdge

da High Meadow Business Solutions

Quem usa o RetailEdge?

Pequenos e médios varejistas e empresas com necessidades de gestão de estoques e pontos de venda.

Conheça o RetailEdge

Software de POS robusto e acessível; software de gestão de estoque e ponto de venda integrado para empresas de varejo. Para empresas com um ou vários pontos. Boutiques de moda masculina e feminina, lojas de presentes, varejistas especializados e outros negócios com necessidades variadas de estoque.

RetailEdge - Informação

High Meadow Business Solutions

http://www.retailedge.com

Fundada em 1989

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RetailEdge - Visão geral de preços

O RetailEdge possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do RetailEdge a partir de US$ 495,00/one-time.


Preço inicial

US$ 495,00/one-time

Versão gratuita

Sim

Teste grátis

Sim

RetailEdge: implantação e suporte

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Instalado - Windows

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do RetailEdge

  • Assinatura eletrônica
  • Gestão de comissões
  • Gestão de descontos
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de vales-presente
  • Integração de comércio eletrônico
  • Leitura de códigos de barras
  • PDV para restaurantes
  • PDV para varejo
  • Perfis de conta de cliente
  • Programa de fidelidade
  • Várias localizações

Ver lista completa de Sistemas PDV

  • CRM
  • Comércio eletrônico
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão de comissões
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de mercadorias
  • Gestão de pedidos
  • Marketing por e-mail
  • Pedido por correio
  • Programa de fidelidade
  • Relatórios e análise de dados
  • Várias localizações

Ver lista completa de Software de Gestão de Varejo

  • Comércio eletrônico
  • Gestão de comissões
  • Gestão de descontos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de preços
  • Gestão de vales-presente
  • Leitura de códigos de barras
  • Rastreamento de devoluções
  • Rastreamento de vendas
  • Suporte de programa de fidelidade
  • Tela de toque

Ver lista completa de Software de PDV para Varejo

RetailEdge - Alternativas

Mais alternativas ao RetailEdge

RetailEdge - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,7/5

Pontuação média

Praticidade 4,6
Atendimento ao cliente 4,8
Recursos 4,5
Relação qualidade/preço 4,9

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Escreva uma avaliação!
Eric M.
General Manager
Varejistas
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/11/2017

"We have been using RE since 2007 and have been very happy overall."

Comentários: It's an effective way for us to manage our inventory and reports with out a high cost. I do wish there were a userface update to be more "modern" and the ability to look up customers who haven't been here since, say, 2015. More in depth reporting can be beneficial as well.

Vantagens: The affordability is nice, compared to others that I've shopped around for. We purchased our setup in 2007 and we have since added to it, and have a total of three key FOB's (2 machines, 1 backup) for our business. I can operate the system in my sleep because I'm familiar w/ it, which makes it very hard to consider changing to another system. After digging into the features I was looking for, I found that with a modest purchase, RE can do everything that I want and need it to do.

Desvantagens: I have asked for some features over the years that seem simple and would be useful for the wide variety of customers as well. However, I think my biggest dislike is the inability to get a beep when a negative item is scanned and we're not looking at the screen. Example: We sell canned cat foods, and often times, we sell 24-72 of them at a time. Most of these cans have to be scanned at least once. Errors happen, and if our inventory is off or the items have arrived before being put in, there will be a negative. If you aren't looking at the screen, you'll simply not see the "are you sure" notification, which another scan of a can hits "ok" We have trained ourself for the most part, but it would still be nice to have an alert.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/11/2017
Sara T.
Owner
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/11/2019

"Feature Rich, Robust & Easy to Use Store Management Software"

Comentários: In investigating RE, I emailed the company many, many times. I always got a prompt, complete reply that covered all of my concerns. They were patient and helped me transfer data twice, as the new computer crashed and had to be repaired, then the software reinstalled. In refining the program for my vitamin shop, they have been helpful every step of the way, often offering solutions from their own experience using RE.

Vantagens: -soft learning curve
-excellent reports
-feature rich
-extreme value for the price
- wicked awesome support
-easy to update inventory

Desvantagens: - minor tweaks that may well be built in later- just getting used to another system, nothing really against RE

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/11/2019
Jen S.
Office Manager
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/11/2020

"Retail Edge gives us all we need and more!"

Vantagens: The reports available are wonderful. I like that I can create/customize the reports I use most frequently and save them as "memorized reports" and name them as we see fit. The setup was pretty easy overall and the customer service since then has been great. Low monthly fees, or fees based upon your needs is a bonus. User friendly on the front end and staff tends to learn quickly. The deeper you get into the system and use the features available the more you see it offers. The Demo/Training mode available is fantastic!

Desvantagens: We have used Retail Edge about 2 years and just added another terminal at a new location. We are learning how to make sure each user can only see their specific data unless given security rights to see both/all locations. I feel there are a few reports that still show all locations data even though based on their user "rights" they should have limited visibility. Maybe I missed a step during setup? Overall; very happy, just completed cashier training at the new location, and looking forward to what we can do now.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/11/2020
Melissa D.
General Manager
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/11/2017

"Mostly good, with a few major frustrations."

Comentários: Ease of checking out customers and keeping track of inventory.

Vantagens: Pretty simple and explanatory interface. Not difficult to teach new hires how to use. Tech support is usually pretty speedy and efficient.

Desvantagens: Every time there's an update with the software or with Windows 10, we have to call tech support because something becomes incompatible or switched off. Also unhappy that we started out being able to use our POS as a touch screen, and when Windows 10 became the operating system, it was no longer able to operate as touch screen, tacking on time to our checkout speed. Some of the report functions are a bit tedious to use. Many customers unhappy that we can't tell them how far along in the loyalty program they are without us doing some major research; wish it was just automatically tracked in their account.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/11/2017
Donna S.
CIO
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/07/2020

"Reliable, full featured and affordable POS"

Comentários: I can perform all of my inventory management processes and sales from anywhere. Even when I travel to Trade shows across the country, I am never impacted by internet issues.

Vantagens: This is a full featured POS and inventory management application that can run with or without an internet connection. All of this at a very reasonable initial investment price.

Desvantagens: It does not integrated with my website database, Magento.

Resposta dos fornecedores

por High Meadow Business Solutions em 13/10/2020

Hi Donna, thank you for the kind words! We do have an integration with Magento through a third party called Modern Retail. Feel free to give us a call or email if you'd like to learn more!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/07/2020