Conheça o ProWorkflow

O ProWorkflow é uma ferramenta líder do setor e abrangente de gestão de projetos para equipes de 5 a 5.000 pessoas. Com 17 anos de experiência e a confiança de mais de 3 milhões de projetos, ele entende os pequenos detalhes por meio de big data. Monitore facilmente tarefas, horas, documentos, comunicações, cotações e faturas. A poderosa API e os recursos personalizáveis permitem adaptar o ProWorkflow para um ajuste perfeito. Suporte ao cliente de nível internacional e integração gratuita facilitam a decisão de participar. Comece sua avaliação gratuita hoje!

Quem usa o ProWorkflow?

Desde pequenas start-ups a grandes empresas, o ProWorkflow é a melhor ferramenta para acompanhar o progresso e as pessoas. Personalizável e adaptável a todas as necessidades de negócios.

Onde o ProWorkflow pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Sobre o fornecedor

  • ProActive Software
  • Localizado em Hamilton, Nova Zelândia
  • Fundado em 2002
  • Suporte por telefone
  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Barein, Canadá, Catar, Emirados Árabes Unidos e outros 7

Idiomas

inglês

Sobre o fornecedor

  • ProActive Software
  • Localizado em Hamilton, Nova Zelândia
  • Fundado em 2002
  • Suporte por telefone
  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Barein, Canadá, Catar, Emirados Árabes Unidos e outros 7

Idiomas

inglês

Vídeos e imagens do ProWorkflow

ProWorkflow Software - 1
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ProWorkflow

US$ 20,00/mês
Versão gratuita
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Recursos do ProWorkflow

  • Acesso para Celular
  • Acesso para convidados
  • Agendamento de projetos
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas/notificações
  • Arrastar e soltar
  • Automação dos processos comerciais
  • Ações ativadas por eventos
  • Banco de dados de contatos
  • Bate-papo ao vivo
  • CRM
  • Calendário de marketing
  • Chat com vídeo
  • Chuva de ideias
  • Cobrança e faturamento
  • Comentários/notas
  • Compartilhamento de arquivos
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle de horas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Controle do processo de aprovação
  • Controle do progresso de tarefas
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Conversão de e-mails em tarefas
  • Criar subtarefas
  • Criação de trajetórias
  • Cálculo de horas extras
  • Códigos/ícones com cores
  • Definição e seguimento de objetivos
  • Detecção de bugs/erros
  • Editor gráfico de fluxo de trabalho
  • Edição em tempo real
  • Edição/atualização de tarefas
  • Etiquetagem de tarefas
  • Ferramentas de colaboração
  • Fluxo de trabalho de aprovações
  • Gerenciamento de arquivos
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gestão da comunicação
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de calendários
  • Gestão de canais
  • Gestão de capacidades
  • Gestão de carteira
  • Gestão de clientes
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de despesas
  • Gestão de equipes
  • Gestão de formulários
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de ideias
  • Gestão de modelos
  • Gestão de objetivos
  • Gestão de orçamento
  • Gestão de pendências
  • Gestão de projetos
  • Gestão de recursos
  • Gestão de requisitos
  • Gestão de tarefas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do quadro de horários
  • Gestão virtual do fluxo de trabalho
  • Gráfico de barras
  • Horas faturáveis e não faturáveis
  • Indicadores de desempenho
  • Integrações de terceiros
  • Mensagens instantâneas
  • Metodologias ágeis (Agile)
  • Modelagem de processos & Design
  • Modelos
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento de tempo online
  • Monitoramento do KPI
  • Monitoramento do progresso
  • Múltiplas campanhas
  • Orçamentos/Previsões
  • Painel
  • Painel personalizável
  • Para gestão de projetos de TI
  • Personalização
  • Pesquisa e filtro
  • Planejamento de lançamento
  • Planejamento de projetos
  • Planejamento de sprint
  • Planejamento estratégico
  • Planificação/Programação de projetos
  • Plataforma no-code
  • Portal do cliente
  • Previsão
  • Priorização
  • Quadro kanban
  • Questionários e feedback
  • Rastreamento de dependências
  • Rastreamento de habilidades
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Registro de auditoria
  • Relatórios de utilização
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Seguimento de relatórios/projetos
  • Seguimento de status
  • Seguimento do custo até a conclusão
  • Suporte remoto
  • Tarefas de importação
  • Tarefas recorrentes
  • Videoconferência
  • Visualização
  • Visualização de Gantt/linha do tempo
  • Visualização de dados
  • Widgets

Alternativas ao ProWorkflow

Asana é a forma mais fácil de organizar e gerenciar o trabalho das equipes. Veja por que +9.000 clientes nos deram 4,5 estrelas. Saiba mais sobre o Asana
O Wrike é uma ferramenta de gestão de projetos com modelos, controle de horas, gráficos de Gantt, quadros Kanban, relatórios, entre outros.
Simplifique, agende e mantenha-se no caminho certo. Simplicidade para monitoramento de horas, gestão de projetos e relatórios abrangentes significam mais tempo para grandes ideias.
O aplicativo de gestão de projetos para profissionais. A maneira mais poderosa e simples de colaborar em equipe.
ActiveCollab é um software de gestão de projetos que oferece controle total sobre o trabalho. Faça o trabalho real acontecer agora!
Indicada como a solução líder de gestão de projetos pelo Gartner. "O Mavenlink é a minha primeira opção para gestão de projetos" - Forbes
Colabore em projetos, acompanhe o tempo, gerencie despesas e fature os clientes. Disponível na nuvem, em qualquer dispositivo!
Gerencie com facilidade o tempo e as despesas, com opções de rastreamento flexíveis, aprovações de administrador, categorias personalizadas, tarifas de faturamento, geração de relatórios e muito mais.
Ferramentas para o profissional criativo moderno: propostas, contratos, pagamentos e muito mais. Teste grátis por 7 dias, sem precisar de um cartão de crédito.
Multi-user, collaborative environment for running an efficient project office.
Ravetree é uma solução premiada de gestão de trabalho para organizações orientadas a projetos.
O ClickUp é o futuro do trabalho: o aplicativo para substituir todos os outros. O ClickUp é um aplicativo de produtividade de rápido crescimento em 2020.
O Smartsheet é uma plataforma de execução de trabalho online, que permite que as organizações de todos os tamanhos planejem, gerenciem, automatizem e relatem o trabalho.

Avaliações do ProWorkflow

Pontuação média

Geral
4,5
Praticidade
4,3
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,2
Relação qualidade/preço
4,4

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
56%
4
36%
3
7%
2
1%
Jessica rose M.
Jessica rose M.
Managing Director, África do Sul
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Bring on tick Friday - Love ProWorkFlow

5 há 4 anos

Comentários: Our team are able to collaborate more. We have a greater transparency with clients & are overall much productive.

Vantagens:

Our team are able to collaborate & we are able to manage both projects (development/design) as well as monthly recurring tasks (agency social media posting/community management). ProWorkflow weekly workload app is a life saver & the team proactively have a "tick Friday" were we go home early if all boards are cleared and completed. Our business is able to see where the profitability lies within our services & where we can make improvements. Highly recommend this tool due to its ease of use & flexibility.

Desvantagens:

For recurring tasks / monthly repetitive services of an agency you cannot just duplicate a current "project" and rename it. This would be an awesome time saving feature to have.

Hayley N.
Project Coordinator, EUA
Design gráfico, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

QA Graphics-Pro Work Flow Review

5 ano passado

Comentários: Overall Pro Work Flow has been a great experience. Their online chat and help service always helps when I'm stuck trying to update something or do something specific in a report. My customers have found it very easy to use as well which is a huge plus for me as we deal with hundreds of clients a month and multiple clients per project. The ability for me to be the administrator and to see everything for messaging, time reporting, time auditing, etc has also been a great tool for our business as well for my team.

Vantagens:

I like the ease of functionality on this software. I love being able to toggle between my work and my users and the ability to categorize projects, tasks, etc. The archive function is amazing and very easy to use. The ability to communicate between customers and my staff with the software is very smooth as well. Also, the ability of my customers to respond directly in their email inbox was a game changer. In the world where everyone has a million sites and passwords to remember, they don't necessarily have to remember this one in order to do business with us. My [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and I also really like the reporting that is available for staff time reporting, monthly project updates, etc.

Desvantagens:

I feel like the app could use work. Honestly I don't use it and my clients tend not to use it as well. It's a bit hard to navigate to specific projects and the view is a lot different than the website so it's hard to communicate with them where they need to go.

Carmen E.
Office Manager, Austrália
Serviços meio ambientais, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Good start but still a lot to be implemented

3 há 4 anos

Comentários: Whilst PWF has potential and I'm sure the intention to rectify and further develop the software is there, in it's current format it does not meet our business needs, requiring us to use external software sitting outside of PWF's functionality. It appears to be set up for a niche market and would do well to expand its capabilities to provide fuller functionality for all clients.

Vantagens:

I've been using PWF for a year now and see there is potential for this to be a convenient, easy to use tool once development improvements have been implemented. The support staff are friendly and provide assistance where possible. The software enables us to pay per user and grants multiple users to access the platform with individually allocated access rights, allowing us to set security levels pending the role of the user and adjust our monthly payments pending the number of consultants we currently have on board. You are able to live track time which is helpful for our consultants in allocating to billable projects. Review of time entered and staff workload is also a useful function.

Desvantagens:

I feel this software is still in its developmental stage and has a lot of improvements to be implemented. For example, integration with MYOB is poor and non usable, invoicing fields need expanding (ie choice of PO or street address, ABN field for recipient, etc), templates and emailing tools are very basic and limited, contact listings are restrictive and missing vital fields (ie ABN, PO Box, etc) or requiring double handling (ie single contacts need to be connected to a non existent company, for example where no company is applicable you have to create fake one to connect them contact to), reports need to have more functionality and retrospective time reports come up with errors in date ranges making data inaccurate, add/edit tasks need further options such as sort functions, window resizing/positioning needs to be added, pro bono projects cannot be marked as non billable unless you tick them off as "invoiced" (which is incorrect and misleading). These are just a few of the issues we have recently been struggling with.

Kendra B.
CEO, EUA
Design, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

I've tried everything else... ProWorkflow is the cream of the crop

5 ano passado

Comentários: I've been a customer for many years. I feel like a value to the company with the communication I get from you guys and support. I love how you take feedback and actually make your product better based on our suggestions. It makes me feel like I'm a part of building this great software.

Vantagens:

The customization is unmatched. You can really make this exactly what you need it to be. I have a very creative and visual brain but need to stay organized. This allows me to create what works best for my brain and has changed the game for onboarding clients, running projects and much more. I now come across like a type-a CEO.

Desvantagens:

I wish there was more automation. That would be really great. I had tried out dubsado for this, but it is a really crap product in comparison. It automates and love the templates they had, but when it came to project management, there's no comparison.

Sarah C.
Creative Director, Nova Zelândia
Design gráfico, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

ProWorkflow is the best task management tool

5 ano passado

Vantagens:

Easy to use Easy to customise Easy to track time and projects Connects seamlessly with xero I love it, I tested many demos, it has an attractive interface, accuracy, great support - this task management system gets a 9.8/10 from me :)

Desvantagens:

Sadly there is no pause button on the timer When invoices transfer to xero they keep the hourly rate - so I can't activate auto invoice reminder in xero otherwise i have to remove that rate off each task (no time for that) Large scale project management and team communication tools could have improvements made