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a escolherem o melhor software

Conheça mHelpDesk

O mHelpDesk é uma solução de software fácil e poderosa para o seu negócio de trabalho de campo, automatizando tudo, desde o primeiro contato com o cliente até o pagamento. Os clientes recebem ferramentas móveis e online incomparáveis em desempenho, confiabilidade e funcionalidade. As melhores ferramentas estão reunidas em um pacote extremamente fácil de usar e acessível, que não requer grandes investimentos iniciais. E os especialistas internos em produtos colocam você em funcionamento imediatamente.

Quem usa mHelpDesk?

O mHelpDesk é perfeito para pequenas e médias empresas estabelecidas e em crescimento que precisam de melhor organização, acesso móvel e processos de agendamento e cobrança mais eficientes.

mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5

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mHelpDesk

mHelpDesk

4,3 (819)
US$ 169,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
159
12
4,3 (819)
3,9 (819)
4,4 (819)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 12,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
202
70
4,1 (6.724)
4,3 (6.724)
4,1 (6.724)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao mHelpDesk

Bigin by Zoho CRM
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
Zoho CRM
Melhores recursos
Catálogo de produtos
Dados em tempo real
Gestão de help desk
Dynamics 365
Melhores recursos
Geração de relatórios financeiros
Gerenciamento de pedidos de compra
Relatórios e análise de dados
Bitrix24
Melhores recursos
Automação de marketing
Banco de dados de clientes
Confirmação/lembretes
Housecall Pro
Melhores recursos
Agendamento
Gestão de pedidos de trabalho
Histórico de faturas
Verizon Connect
Melhores recursos
GPS
Rastreamento de veículos
Reservas online
Jobber
Melhores recursos
Campos personalizáveis
Faturas personalizáveis
Gestão técnica
ConnectWise ScreenConnect
Melhores recursos
Acesso sem supervisão
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto
ServiceNow Customer Service Management
Melhores recursos
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão da base de conhecimento
Gestão de tarefas

Avaliações do mHelpDesk

Pontuação média

Geral
4,3
Praticidade
4,3
Atendimento ao cliente
4,4
Recursos
4,0
Relação qualidade/preço
3,9

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
58%
4
25%
3
8%
2
3%
1
6%
Mas Idayu
Mas Idayu
Information Technology Assistant, Malásia
Usuário do LinkedIn Verificado
Petróleo e energia, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great helpdesk application

5,0 há 2 anos

Vantagens:

It's elegant in its simplicity, easy to use and does what it's supposed to. As long as you're only looking to arrange projects and make invoicing and estimates, it's a great tool. There's also a smartphone app, although it's just good for the basics. Assessments, service calls, and invoices may be done quickly and easily. Managing customer information across various employment locations is a joy.

Desvantagens:

There are instances when they provide upgrades that don't benefit my daily application use. Because they cater to a wide range of sectors and demands, I can see how the change would be beneficial. More of them being optional would be ideal. There is a noticeable lag in the application's response but not too serious.

Darell
Owner, EUA
Serviços e tecnologia da informação, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Field Service Software for any Business to Stay Organized

5,0 há 4 anos

Comentários: Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.

Vantagens:

You are able to automate your business to keep a customer database, schedule and track work orders. Billing is a breeze with in the email feature you send to your customers. They can pay directly with PayPal or Credit Card account. There is even a feature to generate leads to your business. You can customize your invoices and work orders to meet your business needs. Works on mobile Apps and integrates all your invoices to quick books.

Desvantagens:

When customers pay from your credit card account, you are only able to setup and activate one payment option at a time. It would be nice to have individual bank accounts set for different sections of your business model.

Yunus Emre
Yunus Emre
Audit Assistant, Polônia
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços financeiros, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

User Friendly Tool

4,0 há 7 dias Novo

Vantagens:

It had User Friendly Interface for the employees. It could be connected via mobile.

Desvantagens:

It was simple to use but not included so much detailed features.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Maquinário, 10.000+ funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Good tool for scheduling and managing external activities

3,0 mês passado Novo

Comentários: Overall experience is positive because the tool is a good help in the organizations of service activities to customer sites

Vantagens:

I like the possibility to manage external service activities done at customer locations with detailed scheduling, keeping track of progress, sharing documentation and so on

Desvantagens:

It has a broad use and sometimes can be out of focus, so better to keep the use to some core functionalities

Julie
Controller, EUA
Construção, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Great Customer Support

5,0 há 5 anos

Comentários: Overall has been great! I went to another company and came back to MHelpDesk cause the other software just didn't work like MHelpDesk - I always get prompt and friendly service which make my job easier as I am always in a hurry.

Vantagens:

It integrates very nicely with my Quickbooks - I also like that it keeps everything streamlined to make my job easier.

Desvantagens:

Wish there was an option to "CLOSE" the estimates so they just go away versus having to mark them inactive. Once I invoice the customer I have to mark the estimate inactive or "Sent" in the status field so I can keep it separate from the "active" or "approved" estimates - I used the estimates to keep track of my current jobs.

Resposta do mHelpDesk

há 5 anos

Julie, we're thrilled to hear mHelpDesk is working well for you and helping you manage your business. Thanks for the feedback and suggestion about the estimates - we will pass it along to our Product team. Thanks for being a customer!