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Conheça inFlow Inventory

O software inFlow Inventory é a maneira mais fácil de executar e gerenciar negócios baseados em itens.

Este é o segredo de mais de 940.000 pequenas empresas de atacado, distribuição, varejo, manufatura e comércio eletrônico em todo o mundo. Provavelmente ele também funcionará para sua empresa!

O inFlow ajuda a monitorar facilmente o estoque, gerenciar pedidos, faturar, enviar, gerar relatórios e muito mais. Suporte de nível internacional disponível via chat ao vivo, e-mail e telefone.

Clique em Visitar Site para fazer uma avaliação gratuita de 14 dias agora.

Quem usa inFlow Inventory?

O inFlow foi desenvolvido para executar e gerenciar qualquer negócio baseado em item. Adequado para atacadistas, distribuidores, varejistas, fabricantes e vendedores online. Os clientes estão localizados em mais de 121 países.

inFlow Inventory Software - 1
inFlow Inventory Software - 2
inFlow Inventory Software - 3
inFlow Inventory Software - 4
inFlow Inventory Software - 5

Está em dúvida sobre o inFlow Inventory? Compare com uma alternativa popular

inFlow Inventory

inFlow Inventory

4,6 (501)
US$ 110,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
91
13
4,6 (501)
4,5 (501)
4,6 (501)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 14,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
159
40
4,4 (2.167)
4,5 (2.167)
4,3 (2.167)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao inFlow Inventory

Zoho Desk
Melhores recursos
CRM
Gestão de tíquetes
Imagem de marca personalizável
NetSuite
Melhores recursos
Alerta de pagamentos duplicados
Demonstrativo de lucros e perdas
Painel de atividades
AssetCloud
Melhores recursos
Gestão de estoques
Rastreamento de estoque
Rastreamento de recursos
QuickBooks Enterprise
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Conciliação bancária
Geração de relatórios financeiros
Trello
Melhores recursos
Etiquetagem de tarefas
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Flowtrac
Melhores recursos
Controle de estoque
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
Cin7 Core
Melhores recursos
Atendimento do pedido
Controle de estoque
Gestão de estoques
Fullbay
Melhores recursos
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão preventiva
Tarifas de mão de obra
Unleashed
Melhores recursos
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
Rastreamento de estoque

Avaliações do inFlow Inventory

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
64%
4
31%
3
4%
1
1%
Ana
enfermeira, Brasil
Aparelhos médicos, 2–10 funcionários
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação

Gerenciamento de entrada de produtos

5,0 há 2 anos

Comentários: Ele permitiu manter um controle adequado de qualidade da entrada de produtos e a oportunidade de oferecer relatórios para o gestor.

Vantagens:

A ferramenta que evita os repedidos. Isto é um ato que acontece no dia a dia e que reduz informações incorretas

Desvantagens:

Não encontrei pontos negativos, somente a falta de leitura de alguns produtos.

Manny
Manny
Network Administrator, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Sales & Purchase made simple

5,0 há 7 anos

Comentários: Software is one of my favorites for companies with no purchase order system.

Vantagens:

Great for small companies who need sales and purchasing. Sales has records of customer quoted sales and purchases can see what to order. Great way for a company to keep track of purchases and data can be exported to third part software. Purchasing software even has serial column for warranty verification of products. Was great for HVAC and appliance repair company. Great software for company with no purchase order system. Can make everything paperless and user's can view inventory, content and prices with no license. User license is portable.

Desvantagens:

Software lacks year end inventory count reset. Reports could be better to show year to date expenses. I had a tough time getting year to date reports.

Ricardo
Ricardo
Owner, Colômbia
Usuário do LinkedIn Verificado
Cosmético, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Practical

4,0 há 3 anos

Comentários: It has all the we currently need in terms of order management and inventory management, and such basic functions are enough so far. But the SQL engine tends to jam very often... it is annoying yet not a cause to discard the software yet.

Vantagens:

Easy to use, easy to deploy and configure

Desvantagens:

Unstable, tends to lag frequently. Consumes too much resources. Must be restarted once per day

phil
director, Reino Unido
Agricultura, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

agricast inflow

5,0 mês passado Novo

Comentários: its made us work more effectively to allow us to get product to our customers quicker

Vantagens:

the ease of use its simple and quick to learn

Desvantagens:

nothing as of yet apart from the selecting of pictures when you log in

Peter
Manager, Canadá
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação

Very intuitive, and such an easy entry into the world of bar-coding.

3,0 há 9 anos

Comentários: I went to the internet with a need, and that was to get our small business bar-coded, since the old words-only tags were taking so long to process at the point of sale, ie. hand written receipts and all, causing lineups that were too long at times and likely costing us business. I found your book offer "Bar-code Your Business" and ordered a copy. It was well written, very concise, and of course, led me to purchase Inflow. What I REALLY like about Inflow is how intuitive it is. I didn't need to take a course to figure it out, as it feels very Windows-like. I purchased a no-name bar code gun online, devised a model code scheme for our products, and was up and running in no time. Thanks. On the "not so shiny" comments side, I can't say I liked the upgrade from v2 to v3. The original v2 did everything I needed, and required less explanation to my helpers as to it's function. Suddenly with v3, we now had to hit Save, Fulfill and Mark Paid, all of which ended up with me having to fix this by cheating the date on my computer and closing orders after the fact, when the helpers didn't do it the first time. I was also broadsided one day when on the job, Inflow v3 just froze up on me and I didn't know what to do, exactly when I needed it the most. Well, it turns out that I had to be connected to the internet to use it, obviously so Inflow could monitor licensing/usage status. This was not good, although your customer service was quick to help me with this. If you could find another way to police the licensing, that would be nice. And finally, the one thing that drives me nuts (did again yesterday) is the fact that if I fill in the "customer name" field AFTER having filled in the sales order details, any discounts applied off original price get erased. This has on a number of occasions caused me to inadvertently overcharge customers, and is extremely embarrassing when it's they who notice it first and think I'm trying to "pull a fast one" on them. PLEASE fix this! (although I'm outside of my customer support time window, you can spare others the same issue). Once again, I must compliment your customer service (hen it still applied to me) for their very prompt responses to any query I ever had. Peter