Remote Support

Quem usa o Remote Support?

O BeyondTrust Remote Support oferece os recursos necessários para as organizações de TI e suporte ao cliente de nível empresarial. Disponível a todos os setores.

Conheça o Remote Support

O BeyondTrust Remote Support (anteriormente Bomgar Remote Support) oferece suporte remoto instantâneo e seguro a clientes que usam Windows, Mac, Android, iOS ou outros dispositivos, estejam eles na rede empresarial ou não. Os usuários podem corrigir sistemas finais ou solucionar problemas usando compartilhamento de tela, controle remoto, acesso autônomo, compartilhamento de arquivos, anotações e compartilhamento de câmera de dispositivos móveis. Bate-papo em tempo real, scripts prontos, ferramentas de colaboração e escalação melhoram a eficiência do técnico.

Remote Support - Informação

BeyondTrust

http://www.beyondtrust.com

Fundada em 1985

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O Remote Support não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.


Versão gratuita

Não

Teste grátis

Sim

Remote Support: implantação e suporte

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Instalado - Mac
  • Nuvem, SaaS, web
  • Instalado - Windows
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do Remote Support

  • Bate-papo em tempo real
  • Compartilhamento de arquivos
  • Compartilhamento de tela
  • Ferramentas de diagnóstico
  • Gravação de sessão
  • Questionários e feedback
  • Transferência de sessão

Ver lista completa de Programas de Assistência Remota

  • Alertas/transferência
  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo em tempo real
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle e acesso remoto
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de call centers
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de e-mail
  • Integração de redes sociais
  • Macros e modelos de respostas
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de interações
  • Relatórios e análise de dados
  • Roteamento automático
  • Supervisão de rede

Ver lista completa de Sistemas de Help Desk

Remote Support - Alternativas

Mais alternativas ao Remote Support

Remote Support - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,6/5

Pontuação média

Praticidade 4,5
Atendimento ao cliente 4,5
Recursos 4,5
Relação qualidade/preço 4,3

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Jessica B.
Customer Service Representative
Serviços ao consumidor, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/08/2020

"Amazing features"

Comentários: I have got to say this is my favorite as far as remote support goes. It is super user friendly and easy to adapt to it. It has amazing features that allows a one stop shop which is amazing!

Vantagens: Amazing features, two factor authentication, remote desk top support is great. Super easy to use and maintain

Desvantagens: There are to many products like this one and the price is a little higher then I'd like it to be but that would be my only issue.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/08/2020
Ivan M.
Technical Services
Software, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/01/2020

"Support software done right"

Comentários: Very intuitive, I like it very much. When you come across a product like this, you get to understand the experience that was put into the development of this product. No support software comes close.

Vantagens: It is really customizable and was thought carefully for enterprise environment. It is also suited for heavy support workloads where many agents have to fire up the console and help many customers at once. The new user interface is very nice too. Privilege escalation is a really useful feature and canned scripts really help at providing agile support.

Desvantagens: It doesn't come with audio features. You can only use chat or you have to call your customer separately. The lack of audio it's its Achilles' Heel. It's also pricey, but the price is worth it, nonetheless the price can put off some companies.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/01/2020
Michael R.
RSC Engineer 1
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/10/2020

"Bomgar Review"

Comentários: Overall this is way better than Teamviewer and most remote tools. I would recommend this tool to anyone using remote support. Way more functions and very easy to use overall.

Vantagens: Personally I like a lot of things about this software. Going to outline/describe them below: 1. Simple way for users to join sessions: All you have to do is direct them to the website you've created to have them join and give them a code. Most of the time I email them a code with the email button and it does all the work for me in the way of instructions. 2. Chat features within the session are useful: This is a must to have. Its simple to for everyone to use and I've never had any issues chatting with a customer within the session. You can even chat with just your coworker while in a session without the customer seeing the information. Also, adding notes within the session. 3. Color/Background/Quality Control: You can disable their background or disable most colors to allow higher bandwidth on your sessions. This is very useful whenever someone has a slower speed and cannot handle all of that during the session. 4. Adding scripts during sessions: You can add personal scripts in the session to allow you to do certain things like access Control Panel as administrator or recreate a Windows profile. Super useful. 5. Pinning sessions: You can pin someone's computer to jump back on later. Very useful when its a shared computer and you don't have him to walk someone through joining the session again

Desvantagens: I don't like how sometimes this software will glitch when escalating the administrator access and then the loading window won't go away. Now you have this stuck window in your way, can't elevate your access and now you can't close the session either. Ontop of that you can't quit Bomgar until all sessions are gone. Since you cannot close this session you cannot close Bomgar without force closing through Task Manager.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/10/2020
Diana D.
Coaching Program Manager
Serviços financeiros, 5.001-10.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/03/2020

"Bomgar review"

Comentários: It was okay but not great. Manageable I would say. None the less it's still better than webex remote..

Vantagens: It's faster than webex remote. It's quicker to generate a link for clients so we can remote in. It's modern and better aesthetically.

Desvantagens: Takes too long to set up. There were like different layers of authentication and token and codes to start it up and set it up. Too time consuming

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/03/2020
Dharmendra C.
system administrator
Serviços e tecnologia da informação, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/09/2020

"Good Tool for remote support"

Comentários: overall nice and fast as i'm using high specs machine.

Vantagens: one of the most trusted tool for enterprise, very nice interface easy to use and operate. you can use multiple session at the same time without any issue

Desvantagens: graphics requirement is more, should be light weight for low specs machine, doesn't work well if you have less than 4 GB of RAM

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/09/2020